Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederland Vs. Marokko

Pagina's : [1] 2

Habibi_1984
14-12-2003, 22:44

Oke mensen ik zie in mijn omgeving dat sommige Marokkanen kiezen om met iemand uit Marokko te trouwen of juist een Marokkaan(se) uit Nederland. Hoe zit het met jou?

babyboy
14-12-2003, 22:56
ik wil het liefst een vrouw uit NL!

mohammed_b74709
14-12-2003, 23:02
Ik ga me nu niet afvragen van goh waar moet ik een vrouw vandaan halen...nou dus echt niet! Ik ken ook zonder vrouw leven en ik ben er ook niet ernaar geinterresseerd> ik zie wel tot waar ALLAH mij brengt en dus ga ik me nu niet druk zitten maken van waar moet ik mijn vrouw halen>zoals het er nu uit ziet is er eigenlijk helemaal geen vrouw beschikbaar en leef prima zo en zie wel tot hoever het komt want ik zoek er ook niet naar :maf:

zenka_nmashakil
15-12-2003, 00:43
Origineel gepost door mohammed_b74709 Ik ken ook zonder vrouw leven en ik ben er ook niet ernaar geinterresseerd :maf: :maf3:

SweetRose
15-12-2003, 00:51

Ik kies voor deze optie... Ben een meisje trouw met iemand uit MA

zenka_nmashakil
15-12-2003, 00:59
Origineel gepost door SuperSalima Waarom specifiek uit Marokko? Ik kies optie 9: Ben een meisje en trouw Incha Allah met een Marokkaanse Moslim :) mag ie ook mooi zijn ? :o want dan bied ik me misschien aan... :rolleyes:

zenka_nmashakil
15-12-2003, 01:12
Origineel gepost door SuperSalima Tja.....mooi zeker :Iluvu: Maar Eis 1 : SuperSlim....just like me you know :cool: Does..nogmaals jammer :jammer: :hihi: als ik eerlijk ben ben ik wel slim, maar niet superslim... maar dat is bijna niemand... :D ik ben wel slim, en dus je moet me gewoon die kans geven en met me trouwen :(

Whitney
15-12-2003, 01:15
tjah ik kies voor optie 10 Ik zie wel, maar mijn voorkeur is wel iemand van Belgie ...

zenka_nmashakil
15-12-2003, 01:19
Origineel gepost door SuperSalima Tja...als ik nou niet SuperSlim zou zijn....ou ik je mogelijk die kans wel geven uit medelijden..... Maar nee....toch niet....geeft toch niet....genoeg kans voor jou....niet iedereen is SuperSlim :D Kijk maar rond hier :) is wel grappig dat wanneer je de a's uit je nickname weghaalt er iets toepasselijks overblijft :D ach ja... er zijn inderdaad genoeg mooie visjes in het water :rolleyes:

Whitney
15-12-2003, 01:22
SuperSlim :giechel: :rolleyes:

zenka_nmashakil
15-12-2003, 01:37
Origineel gepost door SuperSalima HaiHai....Dat noem ik nog eens een SuperSlim opmerking :stout: Doe je dit om indruk te maken :ego: :D Vind hem wel goed opgemerkt ;) nee joh ik hoef geen indruk te maken :rolleyes: ik ben eigenlijk ook SuperSlim... :o You've met your Match :bril: :Iluvu:

zenka_nmashakil
15-12-2003, 01:45
Origineel gepost door SuperSalima :lol: Nice Try :D We gaan geen dingen zien die er niet zijn.....:jammer: Je bent niet SuperSlim :hihi: ik mag dan wel een oueld znaki zijn, maar ik kan aardig meekomen met de unversitaire marokkaanse meisjes :D en geloof me die zijn echt pittiggggg ! :D dus, nogmaals... You've met your Match :bril: try me :o

zenka_nmashakil
15-12-2003, 01:52
Origineel gepost door SuperSalima :lol: Weld Zenka :ego: Ook een welterusten toegewenst :zwaai: Thanks but No thanks :D oke ik kan tenminste zeggen dat ik mn best gedaan heb... :o :D bslama en welterusten ! :zwaai:

GillDeLaTouret
15-12-2003, 10:18
ik kies voor optie 11 :) ik zie het allemaal wel :)

Habibi_1984
16-12-2003, 10:58

Of te wel optie 5 > ik zie het wel ;)

Pagina's : [1] 2