Bekijk originele versie : Smoes om naar de meeting te gaan?
Smoes om naar de meeting te gaan?
Een vraagje aan jullie, zowel jongens als meisjes, wat was jullie smoes om naar de meeting te kunnen gaan. Ik zelf ben niet gegaan, maar ik zou tegen me moeder gezegd hebben dat ik een schaakwedstrijd moest spelen in Rotterdam.
Ik ben benieuwd naar jullie smoesjes.
Euhmmm: ik heb met Safira afgesproken in de stad. :D hahaha
Nee hoor, ik ben gewoon eerlijk tegen ma.
Mijn moeder heeft in mijn lichaam een chip gestopt en volgt mij via een gprs verbinding.
Hele gewichtige vergadering
http://home-3.tiscali.nl/~ivdweem/fotos/vergadering-kvz.JPG
Hanaetje
10-09-2002, 09:27
aah een smoes well.....
I didn't had 1 Coz....
....
....
I didn't went to the meeting !! :D
Origineel gepost door Hanaetje
aah een smoes well.....
I didn't had 1 Coz....
....
....
I didn't went to the meeting !! :D
awilie, je engelse grammatica is wel heel slecht. Let je wel op tijdens Engelse les.
Ihsane83
10-09-2002, 11:03
maaaaaaaaaaaaam ik ga naar de meeting!
Ga maar dochter en pas goed op jezelf!!!
ok mam!
Dus geen smoes! maar de wwarheid!
Liefs van Ihsane
MissBlaBla
10-09-2002, 15:33
Nee, ik heb daar ook geen moeite mee...
Ik zeg gewoon waar ik heen ga en zeg ook gewoon dat er zowel jongens als meisjes komen.
Ze vraagt wel altijd hoelaat ik thuis ben, dan spreken we een tijd af... Mocht dat uitlopen, dan bel ik effe met Apeldoorn :D
BlaBla
Origineel gepost door Teaser
Smoes om naar de meeting te gaan?
Een vraagje aan jullie, zowel jongens als meisjes, wat was jullie smoes om naar de meeting te kunnen gaan. Ik zelf ben niet gegaan, maar ik zou tegen me moeder gezegd hebben dat ik een schaakwedstrijd moest spelen in Rotterdam.
Ik ben benieuwd naar jullie smoesjes.
Als meisje heb ik nooit smoesjes hoeven te verzinnen...ik kon en kan zeker als vrouw inmiddels gaan en staan waar ik wil.....
wat was jou smoes om niet te komen ....ben ik benieuwd naar.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.