Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help

Justme_iemand
06-04-2008, 02:36

Ik zit met een probleem.. Tjaa weet het effe niet zo 1, 2, 3 Maar op msn kan ik me niet aanmelden.. Met me andere emailadres wel. Maar die andere ook niet.. En nu is het volgende probleem ik heb twee account op marokko.nl daarmee kan ik me nu ook niet meer aanmelden.. En heb daarvoor nu een nieuwe moeten aanmkane.. Ik vind dit heeel vreemd en weet zelf effe niet wat ik moet doen.. Misschien en hacker ofzo? Graag alleen sirieuse reactie's AUB...!

cotedor
06-04-2008, 15:58
waarom kies je niet voor beiden problemen, WACHTWOORD vergeten... via je geheime vraag erin komen.. en anders de optie, je wachtwoord sturen naar je email (dat is als jij die optie actief hebt staan)

gabriel1890
06-04-2008, 16:05
Meskina, zit je nog steeds met die probleem !!

Justme_iemand
06-04-2008, 17:15
jep...

Justme_iemand
06-04-2008, 17:16

waarom kies je niet voor beiden problemen, WACHTWOORD vergeten... via je geheime vraag erin komen.. en anders de optie, je wachtwoord sturen naar je email (dat is als jij die optie actief hebt staan) Ik ken me geheime wachtwoord niet meer. Ik ben zeker weten gehacked.. want ik heb me wachtwoord niet gewijzigd...

cotedor
06-04-2008, 23:27
Ik ken me geheime wachtwoord niet meer. Ik ben zeker weten gehacked.. want ik heb me wachtwoord niet gewijzigd... dan succes met je nieuwe mailaccount ;)