Bekijk originele versie : Saddam is gepakt, nu nog BUSH en SHARON!!!!
redouan106
14-12-2003, 22:17
Saddam is nu gepakt....................Wat gaat er nu veranderen in de wereld?????
Ik vind het allemaal mooi, dat saddam is gepakt, maar als MEN de WERELD echt wil bevrijden, dan MOET men OOK BUSH en SHARON oppakken en laten berechten door het IGH.
-Bush heeft het internationale recht geschonden.
-Sharon heeft net als Saddam moorden op zijn geweten en het aantal doden wordt ook alleen maar groter.
dus dat....er zijn meerderen die verantwoording moeten afleggen...niet te vergeten Bin Laden en Yasser Arafat naast degenen die je al genoemd hebt....
Wat de VS betreft: Ok, het kopstuk is opgerold, en moest zowiezo van het toneel verdwijnen... maar hopelijk leidt dat niet af van de vraag: Waar zijn de chemische wapens? Hoe is het ook alweer begonnen? De VN is genegeerd door de VS en we moeten blijven vragen om de verantwoording daarvan!!
Origineel gepost door redouan106
Saddam is nu gepakt....................Wat gaat er nu veranderen in de wereld?????
Ik vind het allemaal mooi, dat saddam is gepakt, maar als MEN de WERELD echt wil bevrijden, dan MOET men OOK BUSH en SHARON oppakken en laten berechten door het IGH.
-Bush heeft het internationale recht geschonden.
-Sharon heeft net als Saddam moorden op zijn geweten en het aantal doden wordt ook alleen maar groter.
Yep, helemaal mee eens..
enné waar zijn de vernietigingswapens, daar draaide het toch om???????.. :confused:
RealCasawia
14-12-2003, 22:48
Jarabie inshallah krijgen hun ook de straf die ze verdienen amien yarabie al3alamien !!
DonAgewan
14-12-2003, 22:49
Verder ontopic anders heeft deze topic weinig waarde naast de andere die er ook loopt.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=189613
redouan106
16-12-2003, 01:21
Origineel gepost door Saima12
Met ontsteltenis heb ik de beelden gezien van een ontreddende Saddam. Zo wilt het westen Arabier zien. Je hoort mij niet zeggen dat hij eem schatje was die de mensenrechten hoog in het vaandel hield.
Maar als je mij vraag Bush, Blair of Saddam dan dien ik helaas nog steeds voor saddam te kiezen. Bij Saddam werd of wordt nrt zxo als vanavond zjn misdaden breed op TV uitgemeten.
Wat weldenkende personen vergeten is dat het westen en met name Amerika, Groot Brittanie, VN, EU meer bloed aan hun handen hebben kleven dan de figuur Saddam. Onder het mom van democratie en demonisering van de Iraakse verzetstrijders en het oppakken van een president van Arabisch bloed denk het westen zijn koloniale bezetting strijd te wnnen.
Ik kan u vertellen dat er meer verzetsstrijders vandaag zijn opgestaan. Het tonen van een in elkaar geschopte Bush die slaap in een deken van mensenbloed zou ook bij jullie Kuffars wraak oproepen.
Vandaag is het jullie feest, morgen is er weer een nieuwe dag! Het verschil tussen Arabieren en Blanken is dat Arabieren een zeer lang geheugen hebben en Berbers evenzeer!
Getekend Saima El Haddar
Saima ,Het zijn wij(arabieren+berbers) die amerika hebben geholpen.
Marokko is een van de landen , die een deel van de winst krijgt van amerika(olie). Marokko is een van de landen , die Amerika steunen bij het opbouwen van irak........
WAAR ZIJN DE TEGENSPELERS VAN AMERIKA?????
DE LAATSTE ECHTE TEGENSPELER WAS IRAK, EN DIE IS NET ALS AFGHANISTAN VAN DE KAART GEVEEGD.
WAAR IS DE ARABISCHE LIGA?????
WAAR IS DE VN?????
WAAR ZIJN DE LANDEN ,DIE ACHTER HET INTERNATIONALE RECHT STAAN???(NEDERLAND)??????
CONCLUSIE: ieder voor zichzelf ))))), iedereen maakt zorgen om zijn eigen hachje en ondertussen pakt amerika wat het te pakken wil, en kijken de andere landen toe.....
redouan106
16-12-2003, 01:26
[QUOTE]Origineel gepost door rytje
dus dat....er zijn meerderen die verantwoording moeten afleggen...niet te vergeten Bin Laden en Yasser Arafat naast degenen die je al genoemd hebt....
Wat de VS betreft: Ok, het kopstuk is opgerold, en moest zowiezo van het toneel verdwijnen... maar hopelijk leidt dat niet af van de vraag: Waar zijn de chemische wapens? Hoe is het ook alweer begonnen? De VN is genegeerd door de VS en we moeten blijven vragen om de verantwoording daarvan!! [/QUOTE
Bin Laden begrijp ik.............. maar hoe kom je op arafat?????
Heb ik wat gemist ofzo?? heeft die man ook chemische wapens(chemische stenen ofzo)
Darine_Chamalia
16-12-2003, 11:09
Dit is een tijd zonder spijt..
maar er komt een dag dat men meer zal zien dan zag!
Het is nu pakken en hakken. Ik slacht en heb macht...de wereld kijkt toe en is intussen tijd moe. Wat kunnen we doen? Het draait toch alleen om poen? Mensen worden gedood, olie wordt gelood..vele landen, zonder handen. Kijken en ontwijken..maar niemand zal de straf van Allah swt. kunnen ontwijken!
babyvanbelisma
16-12-2003, 11:14
Weet je wat pas leuk zou zijn?
Bush die zichzelf oppakt...:D
"ladies and gentlemen: we got me!!!'
Wereldnieuws!!
AlHoceima_Leila
16-12-2003, 16:20
Ik zeg AmieN !
Mr_Achie
16-12-2003, 16:32
Percolator, Irak is wel verlost van de meedogenloze dictator Saddam, maar weet jij welke VS hielen likker nummer 1 er nou op die presidenten stoel gaat zitten? Het is goed om te grijpen naar het begin!! want dat is het bewijs dat de Vs het alleen om de macht doet en het een persoonlijke probleem was tussen de Bushies en Saddam.
Maar welke recht heeft de Vs om een land binnen te vallen. De Vs & zijn holmaatjes zijn zonder toesteming een oorlog begonnen tegen Irak begonnen, Welke landen volgen ernu???? Ze hebben toch geen toestemming nodig.....Nou ik hoop dat bush Noord Korea kiest, want daar krijgen ze wel een Koekje van eigen deeg!!
Rebel666
16-12-2003, 18:41
Origineel gepost door percolator
Heb je dan nog niet door dat het in de hele wereld om de macht te doen is.
En ja, ik heb door dat ik gelijk heb.
Bij jou gaat het enkel om de slechte Amerikanen.
Het Iraakse volk kan je geen barst schelen merk ik.
En wat zijn holmaatjes?
Ik ben blij dat de Irakis van deze dictator verlost zijn, net als zovele Irakis.
Uitgezonderd de saddam getrouwen natuurlijk, die zijn al aardig wat verloren na het verdwijnen van deze gek.
Nogmaals, lig niet te zeuren over het verleden.
Wees blij voor je broeders en zusters.
Moeilijk he, als de haat tegen Amerika jou enige stimulans is om te posten.
Saddam was de enigste Arabische leider die duidelijk zijn afkeur uitsprak over de wandaden van Zionisten, en was de enigste Arabische leider die een beetje in opstand durfde te komen, en organisaties als Hamas hielp, kunnen de huidige Arabsiche leiders van veel leren, je kan van Saddam alles zeggen, maar een scheiterd was het zeker niet!
Wat Saddam deed was onrecht waardig, maar evenzeer Sharon en die monkey van Bush. Het zal me niet verbazen als sharon door een van zijn mensen wordt vermoord en dat amerika nog eens 3000 of meer armer wordt door Osama Bin Laden. Ik vind het wel dapper dat Saddam de enige die tegen amerika en Israel durft en Osama bin Laden natuurlijk
RealCasawia
17-12-2003, 19:26
Ik ruik hier een beetje zionist
Nadiaah voor de rest ben ik het met jou eens hoor we weten nou wel dat saddam erge dingen heeft gedaan maar hij is ook een van de enigen geweest die heeft laten zien dat ie ballen heeft kun je van die andere hondjes in de arabische wereld niet zeggen !!
extremiste_4eva
17-12-2003, 19:48
NOGMAALS AMIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AMIEN!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AMIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.