Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de meiden die klagen dat jongens op straat lastig doen!!! (pssst enz)

Pagina's : [1] 2 3 4

babyboy
14-12-2003, 19:55

jullie vinden dat hartstikke leuk, maar beweren wat anders :confused: meiden zijn niet te begrijpen :rolleyes: vinden jullie dat leuk of niet!!! ben weer bezig met een onderzoek :D als iemand onzin te melden heeft, liever niets typen, alleen maar antwoorden!!! :zwaai:

LellaBerkane
14-12-2003, 19:56
Ja, er zijn er bij die dat inderdaad leuk vinden. Maar jij gaat weer iedereen over 1 kam scheren!! Tuurlijk zijn er meiden die hier totaal geen behoefte aan hebben!! :zwaai:

babyboy
14-12-2003, 19:58
Origineel gepost door LellaBerkane Ja, er zijn er bij die dat inderdaad leuk vinden. Maar jij gaat weer iedereen over 1 kam scheren!! Tuurlijk zijn er meiden die hier totaal geen behoefte aan hebben!! :zwaai: vind jij het leuk?

LellaBerkane
14-12-2003, 20:00
Origineel gepost door babyboy vind jij het leuk? Ik vind het leuk om te zien hoe ze zich voorschut zetten. :zwaai:

babyboy
14-12-2003, 20:01

Origineel gepost door LellaBerkane Ik vind het leuk om te zien hoe ze zich voorschut zetten. :zwaai: dus wel, alleen anders uitgedrukt thnx voor je medewerking :)

LellaBerkane
14-12-2003, 20:03
Origineel gepost door babyboy dus wel, alleen anders uitgedrukt thnx voor je medewerking :) Nee nee, dat zijn JOUW woorden. Ik bedoel het zoals ik het vermeld heb. En niet anders. Graag gedaan :D

RealMadridGirl
14-12-2003, 20:05
hangt ervanaf wie de jongen is :D :hihi:

LellaBerkane
14-12-2003, 20:07
Origineel gepost door RealMadridGirl hangt ervanaf wie de jongen is :D :hihi: Mesgotta :stout:

RealMadridGirl
14-12-2003, 20:15
hahahaha:hihi:

Lady_moi
14-12-2003, 20:20
na ja ik heb er geen last van ik draag hoofddoek en vind het prima zo :)

maghribi_girl
14-12-2003, 20:26
ik snap het eigenlijk ook niet maar die jongens die dat doen kunnen geen meisje krijgen en ee4rlijk gezegd dat gebeurt vaak in marokko of niet

LellaBerkane
14-12-2003, 20:28
Origineel gepost door maghribi_girl ik snap het eigenlijk ook niet maar die jongens die dat doen kunnen geen meisje krijgen en ee4rlijk gezegd dat gebeurt vaak in marokko of niet Nou, het gebeurt in Nederland ook dagelijks meid ;)

LellaBerkane
14-12-2003, 20:46
Origineel gepost door anonieme jongedame ik vind het irritant!!! sommige kijken je zelfs na als je zwanger ben, dat is toch niet normaal! Ja meid, sommige kijken zelfs als ze met hun vrouw en/of kinderen zijn....:jammer: :zwaai:

LellaBerkane
14-12-2003, 20:58
Origineel gepost door Diamond_Pearl Ik haat zulke boyzzzzzzzzzzzzz Uit verveling gaan ze domme dingen roepen EGT HOPELOOOZZZZZZEEEE PEEPZZ Ik vind dat je het niet moet hebben over ALLE MEIDEN!!!!!!!!!!!!!!!....ze zijjn niet allemaal zo..of je nou knap of lelijk bnt...ze geven je altijd aand8..maar das tog meer in marokko dan hier?....jah dat d8 ik..maar die insecten blijven je 8tervolgen..gelukkig hoor ik telkens:"se sein niet allemaal so"..maar waaar blijven die beleefde en respectvolle jongens dan! Zulke jongens zijn er wel meid ;)

fat2
14-12-2003, 20:58

als meisjes beginnen te giechelen ofsow ja dan weet je genoeg he dan kicken ze op de aand8 ;)

Pagina's : [1] 2 3 4