Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : getrouwd vrouw op bezoek . deel 2

Pagina's : [1] 2

man3raf
05-04-2008, 14:45

vandaag gaat het gebeuren :)

Policia
05-04-2008, 14:51
In djahannama is er al kokend water voorbereid en een groot vuur. Zij is niet de enige die schuldig is, jij ook. Een kafier die dat doet oke, maar een moslimbroeder die een ander moslimbroeder zijn eer ontneemt, die moet gestenigd worden. Als jij in een islamtisch land zou wonen, dan zou je nu al dood zijn. Als de metgezel omar van de profeet had geleefd, dan had hij jouw en haar kop deraf gehakt. Dat is wat hij namelijk deed met zinaplegers. Geniet ervan. Ik hoop dat jullie beide sterven op het moment dat jullie wippen.

man3raf
05-04-2008, 14:53
In djahannama is er al kokend water voorbereid en een groot vuur. Zij is niet de enige die schuldig is, jij ook. Een kafier die dat doet oke, maar een moslimbroeder die een ander moslimbroeder zijn eer ontneemt, die moet gestenigd worden. Als jij in een islamtisch land zou wonen, dan zou je nu al dood zijn. Als de metgezel omar van de profeet had geleefd, dan had hij jouw en haar kop deraf gehakt. Dat is wat hij namelijk deed met zinaplegers. Geniet ervan. Ik hoop dat jullie beide sterven op het moment dat jullie wippen. :traan1:

Policia
05-04-2008, 14:55
Tevens zag hij (vrede zij met hem) eens in zijn droom een oven met daarin ontuchtplegers die naakt waren en overweldigd werden door het vuur, terwijl zij schreeuwden vanwege de zwaarte van de bestrafing. Dit is de bestraffing die hen te wachten staat in cAlam ul-Barzagh (een tijdseenheid tussen het sterven en het opnieuw tot leven gewekt worden) alvorens zij gestraft zullen worden in het Hiernamaals. Natuurlijk geldt dit slechts voor degene die sterft zonder berouw te hebben getoond. Wie echter berouw heeft getoond, Allah zal dit van hem accepteren en zal zijn slechte daden omzetten in goede daden. Allah zegt (interpretatie van de betekenis)

Policia
05-04-2008, 14:57

Umaama (Radiya Allahu 'Anhu) zei: Een jonge man kwam naar de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) en zei: "O Boodschapper van Allaah! Schenk mij toestemming voor zina." Dus keerden de mensen zich tot hem en berispten hem zeggende: "Hou je mond! Wat is dit?" De Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) zei tegen hem: "Kom dichtbij me." Dus kwam hij en zat dicht bij de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) die toen tegen hem zei: "Zou je willen dat iemand zina met je moeder zou doen?" Hij antwoordde: "Nee! Wallaahi, moge Allaah mij voor u offeren!" Hierop zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam): "Noch wensen de mensen dat voor hun moeders." Daarna zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) tegen hem: "Zou je willen dat iemand zina met je dochter zou doen?" Hij antwoordde: "Nee! Wallaahi, moge Allaah mij voor u offeren." Hierop zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) tegen hem: "Noch wensen de mensen dat voor hun dochters." Vervolgens zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) tegen hem: "Zou je willen dat iemand zina met je zus zou doen?" Hij antwoordde: "Nee! Wallaahi, moge Allaah mij voor u offeren." Hierop zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) tegen hem: "Noch wensen de mensen dat voor hun zusters." Toen zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam): "Zou je willen dat iemand zina met je tante (van moederskant) zou doen?" Hij antwoordde: "Nee, Wallaahi, moge Allaah mij voor u offeren." Hij (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) antwoordde: "Noch wensen de mensen dat voor hun tantes (van moederskant)." Toen zei de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) tegen hem: "Zou je willen dat iemand zina met je tante (van vaderskant) zou doen?" "Nee, Wallaahi, moge Allaah mij voor u offeren", antwoordde hij. "Noch wensen de mensen dat voor hun tantes (van vaderskant)", zei hij (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam). Toen plaatste de Boodschapper van Allaah (Salla Allahu 'Alayhi Wassalam) zijn hand op hem en zei: "O Allaah! Vergeef hem zijn zonde, reinig zijn hart en bescherm zijn geslachtsdeel (tegen zina)." Naderhand heeft de jongen zich nooit slecht gedragen. (Overgeleverd door Imaam Ahmad; Sahih verklaard door Sheikh Zain-ud-Deen Al-'Iraaqi)

Policia
05-04-2008, 14:58
Ongeloofelijk dat getrouwde vrouwen zo laag kunnen zinken en dat marokaanse mannen daarin meedoen. En thuis zit haar man meskien met haar, denkend 'ik heb een goede vrouw'', maar ondertussen neukt ze met jan alleman. Billah als ik haar kende, had ik haar man het laten weten.

man3raf
05-04-2008, 15:00
ewa mischien heeft geen leven thuis weet jij veel

Policia
05-04-2008, 15:02
ewa mischien heeft geen leven thuis weet jij veel Je en dan? Nog geen reden om vreemd te gaan. Is dat islam? Zegt de islam, als je het thuis niet goed hebt, ga er maar los op ******:moe: Nee, er is zoiets als een scheiding in de islam. Het is gewoon een ordinaire ****, die klappen nodig heeft en haar verdient ze al helemaal niet. En jij moet al helemaal Allah vrezen:jammer:

man3raf
05-04-2008, 15:04
Je en dan? Nog geen reden om vreemd te gaan. Is dat islam? Zegt de islam, als je het thuis niet goed hebt, ga er maar los op ******:moe: Nee, er is zoiets als een scheiding in de islam. Het is gewoon een ordinaire ****, die klappen nodig heeft en haar verdient ze al helemaal niet. En jij moet al helemaal Allah vrezen:jammer: :traan1:

Policia
05-04-2008, 15:06
Stuur mij geen pm aub!! En afbellen die handel en begin berouw te tonen tegenover allah voor die gore praktijken.

man3raf
05-04-2008, 15:09
Stuur mij geen pm aub!! En afbellen die handel en begin berouw te tonen tegenover allah voor die gore praktijken. :D nou ik denk het niet afbellen. gewoon mooi en spannend dag van maken . lekker eten en drinken. en haar alle hoeken van kamer laat zien :wow:

Policia
05-04-2008, 15:11
:D nou ik denk het niet afbellen. gewoon mooi en spannend dag van maken . lekker eten en drinken. en haar alle hoeken van kamer laat zien :wow: \] Flikker dan op met je zogenaamde pm waar je om hulp vraagt:moe: Dat moet je bij een bitch doen die erin trapt, ik ben goed door mijn moeder opgevoed en doe niet aan hoerenpraktijken. Moet je vooral doen en daarna in de hel braden:zwaai:

man3raf
05-04-2008, 15:15
mensen zo als jij die gaan in hel branden hypoctiete mensne als jij.

man3raf
05-04-2008, 15:17
maar mijn bezoek is er al . ik ga de ballen mensen

Chaiimaa_b
05-04-2008, 15:22

laaa hawla wala qowata illa billah :jammer:

Pagina's : [1] 2