Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Worden jullie...

Pagina's : [1] 2

loella
09-09-2002, 14:35

A salaam oe alikoem! Hallllo ik heb ff een vraagje voor jullie, oke hoe vaak zijn jullie al verliefd geweest?????????????? Hmmm een beetje een droge topic maar ja ik wil het gewoon weten ciaooooooooooo zwinettt en zwinin

mimi_tangaouia
09-09-2002, 14:41
Origineel gepost door loella A salaam oe alikoem! Hallllo ik heb ff een vraagje voor jullie, oke hoe vaak zijn jullie al verliefd geweest?????????????? Hmmm een beetje een droge topic maar ja ik wil het gewoon weten ciaooooooooooo zwinettt en zwinin ik ben altijd verliefd op me zelf!!!!!! wat hou ik toch veel van mezelf

mimi_tangaouia
09-09-2002, 14:42
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik ben altijd verliefd op me zelf!!!!!! wat hou ik toch veel van mezelf en het komt weleens voor dat ik verliefd ben op iemand anders van het mannelijke geslacht maar ik word bang van die mannen

Jemal2002
09-09-2002, 14:42
Origineel gepost door loella A salaam oe alikoem! Hallllo ik heb ff een vraagje voor jullie, oke hoe vaak zijn jullie al verliefd geweest?????????????? Hmmm een beetje een droge topic maar ja ik wil het gewoon weten ciaooooooooooo zwinettt en zwinin 3 keer :love2: geweest :o

mimi_tangaouia
09-09-2002, 14:45

Origineel gepost door Jemal2002 3 keer :love2: geweest :o maar kwam het dan ook alleen van jou kant of was het van beiden kanten?? :toink:

Junkie
09-09-2002, 14:52
Ik ben 36, dus: 365 36x -------- 2190 10950 + ----------- 13140 Ik was 13140x verliefd ---------

Frejolito
09-09-2002, 15:15
salaam, allereerst get a life ten tweede mimi dat is wedezijds (wat zou het leven zijn zonder een glimlach) peace

mimi_tangaouia
09-09-2002, 15:19
Origineel gepost door Mustapha A salaam, allereerst get a life ten tweede mimi dat is wedezijds (wat zou het leven zijn zonder een glimlach) peace get a life?? moet ik me daarop aangesproken voelen??/ verliefdheid hoeft niet altijd wederzijds te zijn check ff mijn glimlach op mijn avatar!!!!!! liefs mimi

Frejolito
09-09-2002, 15:23
salaam, punt een was tegen dit forum dank je wel punt 2 die glimlach lijkt niet helemaal overtuigend peace ojaaaa a3ankom allah

mimi_tangaouia
09-09-2002, 15:26
Origineel gepost door Mustapha A salaam, punt een was tegen dit forum dank je wel punt 2 die glimlach lijkt niet helemaal overtuigend peace ojaaaa a3ankom allah MAAR het is wel een glimlach :melig: thalla mimi

Frejolito
09-09-2002, 15:27
salaam Dit is een glimlach :D maar barak allahu fiek It doesn't matter any more

mimi_tangaouia
09-09-2002, 15:30
Origineel gepost door Mustapha A salaam Dit is een glimlach :D maar barak allahu fiek It doesn't matter any more sorry hoor maar mijn tanden zijn wel te zien en mijn mondhoeken staan omhoog dus het is wel een glimlach of zijn er nog anderen die het met mijn eens zijn dat op mijn avatar WEL een glimlach te zien is????

loella
09-09-2002, 15:32
[QUOTE]Origineel gepost door Mustapha A salaam, allereerst get a life ten tweede mimi dat is wedezijds (wat zou het leven zijn zonder een glimlach) peace [/QUO Hmmmmmmmz bedoel je niet Moi get a life? Oke luister meneertje mus, met je ''allereerst get a life'' Ive got one but the question is do you have one? hmmmmmmz I DONT THINK SO misschien moet je ook maar eens een topic openen met eentje die gaat zoals dit: Zijn jullie net als ik ook nog op zoek naar een leven? En eigelijk ben ik bang dat het aantal op nul zal blijven staan. Ik vraag om jou reactie niet om jou commentaar duss hmmmmmmz denk er maar over na. :)

Frejolito
09-09-2002, 15:37
salaam, weejoo ben je op je teentjes getrapt (keep smiling) Beoordelen zonder kennis is heel makkelijk en wordt vaak gedaan door onwetende( ;) ) ik had het meer over :Iluvu: bullshit comprende Enne mimi het is toch zo duidelijk dat het een gemaakte lach is (maar het is een lach; ja dat weten we ook) Forgive me if I offended you (didn't do it on purpose)

Frejolito
09-09-2002, 15:38

ojaa mimi het zijn je ogen die het hele verhaal van begin tot eind vertellen

Pagina's : [1] 2