Bekijk originele versie : Top Marokaanse Versier Truc’s
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
coalitiegenoot
14-12-2003, 19:11
TOP MAROKAANSE VERSIER TRUC’S
Haha ik lach me nogal suf om Marokkanen die dan chicks versieren, en zo hard hun best doen met zo goed bedacht versiertruc.. ik wil de 500 grappigste, smerigste, arrogantste, bizarre, versiertrucs horen die je ooit hebt gehoord gebruikt of meegemaakt? :confused: :Iluvu: :p
Aangezien alle chicks hier wel 6 keer per dag worden versierd moet het niet zo moeilijk zijn om er 500 uit je kop te knallen, toch?! :boogie:
hey krullenbol mag ik je aaien schatje ieuwwwwww ik walg er nog steeds van:P
RealMadridGirl
14-12-2003, 19:33
ken ik jou nie ergens van (droge en egt nep)
hey blondie, is die kleur van je haar natuurlijk? of is het ergens anders donker?? of mag ik dat zelf komen ontdekken?
Nou dit noem ik geen versiertruc meer, maar meer een vraag om uitgescholden te worden of een hele harde knal te ontvangen hahah wallah onze marokkanen zijn er echt aan.. maar achteraf kon ik wel om lachen hahaha
sousiagirl21
14-12-2003, 19:44
zo je hebt echt van die mooie ogen.wea je ma
smaraagd
14-12-2003, 19:47
Jij wilt ze gwoon zelf gebruiken vandaar die topic :kwaad:
Dat had je ook wel zo kunnen zeggen hoor!!
:D :D je moet zeggen wow wat heb jij mooie tanden en je ogen wat zijn die mooi..... :giechel:
Zal vast niet helpen maar goed.....
Smaraagd :zwaai:
hey schoonheid trouw met mij
summergirl21
14-12-2003, 20:29
Was een keer in A'dam op een terrasje wat aan het drinken, staat opeens out of the blue jongen voor me en kijkt me me aan zegt
"Dam girl jij hebt echt sperma vragende ogen"
Pfffff nou je begrijp wel dat de inhoud van mijn glas die voor me stond op zijn hoofd belanden.
En nog een: he krullenbol heb je overal krullen!!!!!!!
Nu kan ik er wel om lachen maar toen wajow!
C_warrior
14-12-2003, 20:40
hahahaha heb je overal krullen
hhhahaha :hihi: die is goed
summergirl21
14-12-2003, 20:44
Oke als ik het zo lees dan is het inderdaad grappig, maar toen joh
iueuuwwwww gewoon....
Jongens een goede versiertruc.
Zou je me mischien kunnen vertellen waar de weg naar je hart is.
Wat zie jij er toch leuk uit vandaag.
De Marokkaanse dames vinden echt alles leuk als het maar niet te snel over sex gaat.
Sweet_Esma
14-12-2003, 21:26
Origineel gepost door RealMadridGirl
ken ik jou nie ergens van (droge en egt nep)
ik zeg dan altijd....ooh van welke moddelblad... :cool:
Wie indruk op mij wil maken, moet gewoon strak doorlopen en mij geen aandacht geven.
Daar hou ik van...
Ik hou niet van die neppe versier trucjes
Lazer 'n end op mongool. Die werkt altijd averechts, ze blijven dan echt plakken.
coalitiegenoot
16-12-2003, 17:33
Dit schiet niet op deze topic al die tijd en pas een paar versier trucs geplaats!! shit ik d8 dat jullei zo wel 3000 pagina vol konden typen met die zooi.. maar niet dus!! er wordt niet genoeg versiert ofzo..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.