Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beste danser of danseres ...

Pagina's : [1] 2 3 4

Da_flow
09-09-2002, 13:56

Na de uitzending van de MTV awards was dit een vraag die een beetje door mijn gedachten schoot ... !!! Persoonlijk vind ik M. Jackson de allerbeste ooit en na hem komen Ginuwine en Usher. Als kind en discoganger zijnde (vervlogen tijden) gooide ik mijn nageaapte moves op een smooth en verkapte manier deruit, waarna het publiek massaal uit zijn dak ging en ik uiteenlopende dingen naar me toegegooid zag. Van rozen en vrouwenledikant tot rotte appels en peren, het hing allemaal van de sfeer af. Maar goed om terug te komen op mijn vraag .. wie of wat vinden jullie de beste danser of danseres ... !!!

Miss_Banana
09-09-2002, 14:03
Buiten het feit dat ik jou nog nooit heb zien dansen natuurlijk, vind ik Usher de beste moves hebben. Deze tijd dan. Als we het over 'vroeger' hebben, dan denk ik dat Janet en Michael het best zijn. Janet kon er namelijk ook wat van. Kijk maar naar die ouwere clips van haar!

VirtualAngel
09-09-2002, 14:03
ik vind dat britney spears het wel goed doet. :zwaai:

Da_flow
09-09-2002, 14:07
Origineel gepost door kelly THE KING OF POP, Michael Jackson!!!!!!!!!! Man hij kan dansen als geen ander en daarna komt Usher..... alle huidige dansers hebben iets van Michael :goedzo: Kijk dat vind ik nou ook .. ik vind Ginuwine en Usher verschrikkelijk goed, maar het heeft ontzettend veel weg van Michael zijn stijl.

SweetCheeks
09-09-2002, 14:08

Hmmm mijn voorkeur gaat toch naar AALIYAH (R.I.P) She may be dead but i still think she's one of the greatest artist...right?:)

Hanaetje
09-09-2002, 15:39
Mmmmmmmmm welke danser/danseres???? .... Nou................................. IK NATUURLIJK!!!!! :hoera: :D Thé Best U ever gonna c in UR LIFE !!!!!!!!!!!!!!!:wow: Zie eens m'n movessssss ----------) :boogie::boogie::boogie::boogie::boogie::boogie::b oogie::boogie::boogie: ..... Dat zijn toch Thé best hé? Dat moet je toch toegeven ...:ego:. Thalla, Hanaetje:zwaai:

VersaceGirl
09-09-2002, 15:45
check me avatar maar daarop heb ik gestemd!!!!!!! ;)

antiflirt83
11-09-2002, 09:38
ik vind usher heel goed

DePaRaBier
11-09-2002, 09:49
Kazem Al Saher is de Beste Danser........ Niemand doet die PlankMoves soepeler..... Hij roeleeeert......Sjwaaaaar :maf2:

woman20
11-09-2002, 10:00
SHAKIRA NATUURLIJK heb je die buik van der niet gezien !!! she is defenetly the greatist

-Reda-
12-09-2002, 14:31
De beste dansers en danseressen zijn gewoon ordinary Illusions....zij zijn gewoon phatt...:D:D:D

CasaNostra
12-09-2002, 14:51
PAULA ABDUL!!!!!!

emsoem
12-09-2002, 15:14
i'm a tha best!!!!!!!! die anderen(behalve shakira) is gewoon bulshit!!!! ucher god please!!!!(wat echo is dat zeg) (en ga zo maar door) en buikdanseres fetin is ook heeel goed alleen kan ik het nog beter:stout: =emsoem=

Cina
12-09-2002, 16:00
Origineel gepost door emsoem i'm a tha best!!!!!!!! die anderen(behalve shakira) is gewoon bulshit!!!! ucher god please!!!!(wat echo is dat zeg) (en ga zo maar door) en buikdanseres fetin is ook heeel goed alleen kan ik het nog beter:stout: =emsoem= Ik stem op.....EMSOEM!!!!! Nu nog zien he he he he :D

HoceimaChick
12-09-2002, 16:07

van de dames zeker Shakira die kan er echt wel wat van. en van de boys eeeeeuuuhhhmmm........... dan denk ik toch Usher -xxx-

Pagina's : [1] 2 3 4