Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laptop formateren

Pagina's : [1] 2

freewily
04-04-2008, 22:41

Weet iemand hoe ik een laptop moet formateren. Wie heeft er verstand van.

M_Signore
05-04-2008, 00:10
Iemand in je omgeving met een win. xp installatie ? dan stop je dat cd erin ff opnieuwe opstarten en kom je automatisch bij dat instructie scherm. Volg de instructies. Let wel dat je je belangrijke gegevens opslaat en zorg ervoor dat je je drivers bijdehand hebt na de installatie anders werkt bijna niks (geluid, lelijke graphics, internet etc.)

freewily
05-04-2008, 00:32
ja daar had ik rekening mee gehouden... want heb een dell laptop maar heb de drivers cd niet, kan ik die neit op internet downloaden?

Lynn
05-04-2008, 00:58
sla alles op de D schijf dan verlies je niets als je xp er opnieuw op laat zetten :)

freewily
05-04-2008, 01:08

I know

Lynn
05-04-2008, 01:10
drivers kun je sowieso altijd vinden op het net .. :o Alleen moet je niet vergeten hoe jouw geluidskaart heet :o

Fargh
05-04-2008, 11:10
drivers kun je sowieso altijd vinden op het net .. :o Alleen moet je niet vergeten hoe jouw geluidskaart heet :o Zo moelijk doen ? Als je dell legitiem is, heb je een service tag sticker op de onderkant. Als je op support.dell.com gaat, kan je je tag ingeven en download je altijd de juiste drivers.

Lynn
05-04-2008, 18:05
Zo moelijk doen ? Als je dell legitiem is, heb je een service tag sticker op de onderkant. Als je op support.dell.com gaat, kan je je tag ingeven en download je altijd de juiste drivers. ik heb geen dell heb n toshiba :) en hij herkent alles zonder dat ik iets hoef te zoeken :)

Fargh
05-04-2008, 19:37
ik heb geen dell heb n toshiba :) en hij herkent alles zonder dat ik iets hoef te zoeken :) Je bent de topicstarter dan ook niet. Maar goed, microsoft heeft meer moeite met de dell drivers. Niet alles wordt herkend.

Lynn
05-04-2008, 19:39
Je bent de topicstarter dan ook niet. Maar goed, microsoft heeft meer moeite met de dell drivers. Niet alles wordt herkend. jij citeert mij, en gek genoeg voelde ik me aan gesproken :ego: :o

M_Signore
06-04-2008, 21:07
Daar gaan we weeeer.... Moehim freewily....Regel eerst een win xp installatie cd.

freewily
11-04-2008, 22:51
heb een xp instalatie cd en als ik em opstart dan krijg ik een belauwe scherm waarop staat dat er een fout is opgetreden waardoor de instalaie van xp niet door kan gaan

Globi
12-04-2008, 08:23
heb een xp instalatie cd en als ik em opstart dan krijg ik een belauwe scherm waarop staat dat er een fout is opgetreden waardoor de instalaie van xp niet door kan gaan Waarschijnlijk de verkeerde versie of cd is beschadigd. Ik denk dat je, als je net veel weet van dit soort zaken, beter iemand die er wél verstand van kunt vragen dit voor je te regelen. Het is een fluitje van een cent voor iemand die er kaas van heeft gegeten.

freewily
12-04-2008, 14:51
klopt alleen ik ken niemand.... iemand verstand:)

Globi
12-04-2008, 14:55

klopt alleen ik ken niemand.... iemand verstand:) http://www.schoonepc.nl/instal/format.html http://www.ehow.com/how_6026_format-hard-drive.html Hopelijk helpt het je op weg.

Pagina's : [1] 2