Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam ....

lailaelmou
09-09-2002, 13:51

Ik ben een moslimvrouw Liefdevol, beleefd en trouw Trouw aan mijn hiijeb De trots die ik heb Vol trots zal ik het dragen En mij niet tot de kafira verlagen Mijn hoofddoek is me wel verplicht Het alleen tonen van handen en gezicht De rest van mijn lichaam is privee Daar pronk ik niet mee Door mijn nette kleding zullen mijn verleidelijke lichaamslijnen Uit het oog van de jagende mannen verdwijnen Dit is absoluut geen onderdrukking Maar een echte opluchting Zo heb ik geen last van vervelende blikken Van mannen die op vrouwenlichamen kicken En doordat ik mijn hals, benen en armen niet zal ontbloten Word ik niet wellustig aangekeken of nagefloten Ik ben nu eenmaal geen schilderij Dus loop ik make-up-vrij Zo blijft mijn schoonheid voor mij alleen En niet voor de vele mannen om mij heen Mijn ogen zal ik neerslaan Als ik een man voor me zie staan Want een blik zegt vele dingen Vaak met verkeerde bedoelingen Dus zal ik hem niet aan kijken Om mijn respect te laten blijken Mijn schoonheid is niet te vinden in mijn uiterlijk. Dat is niet het belangrijkste, maar juist het innerlijk Zo vindt je mijn schoonheid in mijn goede hart Wit van goedheid in plaats van zwart Vol liefde en goedheid gevuld Vol behulpzaamheid en geduld En mijn mooiste schoonheid Is mijn godvruchtigheid De islam behandelt de vrouw met respect En ziet haar niet als een lustobject Ze is er niet voor de mannelijke lol Een vrouw is geen sexsymbool

Miss_Banana
09-09-2002, 13:54
Tbarkallah 3liek, mooi gedicht meid!

lailaelmou
09-09-2002, 13:55
Soukran er zit echt kern van waarheid in....

VirtualAngel
09-09-2002, 14:06
:goedzo: liefs virtual angel

Miss_Banana
09-09-2002, 14:13

Origineel gepost door laila el mou Soukran er zit echt kern van waarheid in.... Ik vind het goed van je dat je dan kan. Ik draag namelijk geen hoofddoek en ik draag wel kleding met korte mouwen, etc. Dat neemt niet weg dat ik het wel een mooi gedicht vind. Inderdaad met een kern van waarheid.

lailaelmou
09-09-2002, 14:16
Miss_Banana ik ga niet doen alsof ik heilig ben ik draag ook geen hoofddoek hoor. Maar insallah zal ik dit zeker in de toekomst doen...... Ik heb dit gedicht geplaatst omdat ik hem prachtig vondt vandaar..... Dank je wel laila

lailaelmou
09-09-2002, 14:19
FarD dat heb ik ook als ik dit soort gedichten lees.... Ik bid nammelijk wel hamdoelilah en ik hoop insallah meer.....

LieveMeisje
09-09-2002, 14:29
waajow echt mooi gedicht.... :goedzo: i am proud of u ofcourse for all moslima`s!!!! mascha allah

lailaelmou
09-09-2002, 14:34
FarD Ik voel me al heerlijk na het bidden laat staan als ik alles zou doen. laila

loella
09-09-2002, 14:50
:zwaai: waaaaaaaa salaaaam oe alaikoem! ZZzzzzzzooo dat gedicht is echt mooi hoor :) :) :) En het zet je zeker heel erg veel aan het denken alles wat er in staat is waar mensen hebben zo respect voor je als je goed bedekt bent ze weten dat ze geen rare dingen moeten doen. Nou meid tbarkallah 3liek en als je nog meer van zulke gedichtjes heb zooo plaats ze dan gelijk!!!!! beslemma en thallai later loellatje :zwaai: :zwaai:

lailaelmou
09-09-2002, 14:56
soukran loella rabi galik en als ik nog wat heb dan zal ik dat zeker hier plaatsen.. ;-)

Junkie
09-09-2002, 15:05
Origineel gepost door laila el mou soukran loella rabi galik en als ik nog wat heb dan zal ik dat zeker hier plaatsen.. ;-) We wachten vol spanning op je nieuwe pennenvruchten.:)

lailaelmou
09-09-2002, 15:05
waarom zou ik rekening met mannen moeten houden en allah (SWT) vergeten..... thilla Laila

manal18meknes
09-09-2002, 15:11
Prachtig gedicht :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: