Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe schoenen....!

Pagina's : [1] 2 3

Saifediene
04-04-2008, 19:41

Ik heb afgelopen week nieuwe pumps gekocht. Ze passen goed en moet ze gewoon uitlopen. Maar ze doen echt pijn! Nou ken ik een truckje een paar uur in de koelkast doen, natuurlijk in een zak en goed afsluiten. Mijn vraag: wie kent er een andere truckje, deze bevalt mijn moeder niet :hihi:

Saifediene
04-04-2008, 20:20
Niet allemaal te gelijk :moe: Upppp!

elhobgataar
04-04-2008, 21:57
naar de schoenenmaker gaan.die heeft eensoort spray die hij in schoenen spuit, zodat ze een beetje uitrekken. maarruh, ik weet het niet zeker he.. ik heb het ook maar gehoord

Hairspray
04-04-2008, 22:10
hahahahahahha zo grappig.. Dat trucje van de koelkast kende ik niet.. Werkt het echt?

G-Bella
05-04-2008, 00:07

Gelkussentjes en blaarpleisters, dat is wat bij mij helpt.

Saifediene
05-04-2008, 14:36
hahahahahahha zo grappig.. Dat trucje van de koelkast kende ik niet.. Werkt het echt? Werkt echt! Maar mn moeder zeurde gister en zei: "Sinds wanneer doen we schoenen in de koelkast? Als ik ze nog eens er in zie, gooi ik ze naar buiten!" :hihi:

Saifediene
05-04-2008, 14:37
naar de schoenenmaker gaan.die heeft eensoort spray die hij in schoenen spuit, zodat ze een beetje uitrekken. maarruh, ik weet het niet zeker he.. ik heb het ook maar gehoord Ik ga dat dan even navragen!

Saifediene
05-04-2008, 14:38
doe waar het knelt gewoon zalf vaseline nivea etc en doe ze lekker thuis hele dag aan ja pijnlijk maar om mooi te zijn moet je lijden. Do het bv een vrijdag avond :p Dat heb ik gedaan! Ik had ze laatst aan, ik ging dood! Geen 1 pleister bleef goed plakken. Was echt een ramp! Ik ga ze vandaag een tijdje aan doen thuis, en mn voetjes in smeren met een pot vaseline!

Moslima_1234
05-04-2008, 14:38
Koelkast of vriezer? Ik had gehoord vriezer. Ik heb hier ook nieuwe schoenen liggen die ik niet aan kan omdat ze pijn doen.

Saifediene
05-04-2008, 14:39
Gelkussentjes en blaarpleisters, dat is wat bij mij helpt. Ik ga die blaarpleisers vandaag aanschaffen. Altijd goed om ze in huis te hebben & heb ze nu hard nodig!

Saifediene
05-04-2008, 14:41
Koelkast of vriezer? Ik had gehoord vriezer. Ik heb hier ook nieuwe schoenen liggen die ik niet aan kan omdat ze pijn doen. Beide, als de pijn TE is dan moet je ze in de vriezer doen. Valt het allemaal wel mee, gewoon in de koelkast. En het helpt echt! Mams is net de deur uit, ga ze even in de vriezer doen! :hihi:

Kaoutar84
05-04-2008, 21:03
Beide, als de pijn TE is dan moet je ze in de vriezer doen. Valt het allemaal wel mee, gewoon in de koelkast. En het helpt echt! Mams is net de deur uit, ga ze even in de vriezer doen! :hihi: hahahahahahhaha echt grappig had dat nooit eerder gehoord.. :hihi:

Saifediene
06-04-2008, 14:24
hahahahahahhaha echt grappig had dat nooit eerder gehoord.. :hihi: Klinkt echt :maf: maar het helpt echt!

men_zotia
06-04-2008, 15:39
ik heb eens gehoord vochtige kranten nachtje erin laten, had een nicht van me gedaan met haar schoenen toen ze ging trouwen.. maar heb nooit gevraagd hoe ze dat heeft gedaan...

Saifediene
06-04-2008, 15:44

ik heb eens gehoord vochtige kranten nachtje erin laten, had een nicht van me gedaan met haar schoenen toen ze ging trouwen.. maar heb nooit gevraagd hoe ze dat heeft gedaan... Deze kende ik niet, maar hielp het bij haar? Dus gewoon kranten een beetje nat maken met water en dan in je schoentjes doen?

Pagina's : [1] 2 3