Bekijk originele versie : Liefde en relaties zijn niet voor jullie meiden weggelegt
Jullie bakken er niets van. Alleen een grote mond maar weten het nooit in de praktijk voor te brengen. :giechel: :giechel:.
Lady_moi
14-12-2003, 15:17
utrecht :rolleyes:
ThaBabygirl
14-12-2003, 16:01
Origineel gepost door muchomacho
Jullie bakken er niets van. Alleen een grote mond maar weten het nooit in de praktijk voor te brengen. :giechel: :giechel:
:verdomme: Uhummm volgens mij bakken de jongens er niks vann...
Himieto_zinador
14-12-2003, 16:13
kijk liefde en relatie is haram! :kwaad:
Dus hou daar maar mee op! :kwaad:
Weet je waarom het heel vaak misgaat met liefde en relatie ? Omdat het haram is! Kijk maar naar se.x ...allah verbid ons sex te hebben voor huwelijk of se.x te hebben met anderen dan je eigen vrouw of man. Wat doen de mensen..ze luisteren niet en n.euken er op los en wat krijgen we / een ongeneselijke ziekte AIDS.
berbertje00
14-12-2003, 16:14
boeiend zeg!
DOUKALIA18
14-12-2003, 16:18
alsjeblieft zeg jullie bakken er niks van armoedzaaiers!!! niet allemaal natuurlijk
ThaBabygirl
14-12-2003, 16:19
Origineel gepost door Himieto_zinador
Weet je waarom het heel vaak misgaat met liefde en relatie ? Omdat het haram is! Kijk maar naar se.x ...allah verbid ons sex te hebben voor huwelijk of se.x te hebben met anderen dan je eigen vrouw of man. Wat doen de mensen..ze luisteren niet en n.euken er op los en wat krijgen we / een ongeneselijke ziekte AIDS.
En wat hebben we verkeerd gedaan dat er kanker bestaat!?!? Sorry maar dat van die aids dat sloeg egt nergens op..en sinds waneer is sex hebben de einige manier om aids te krijgen??
Liever geen relatie dan een haramrelatie
:zwaai:
Weet je waarom het heel vaak misgaat met liefde en relatie ? Omdat het haram is! Kijk maar naar se.x ...allah verbid ons sex te hebben voor huwelijk of se.x te hebben met anderen dan je eigen vrouw of man. Wat doen de mensen..ze luisteren niet en n.euken er op los en wat krijgen we / een ongeneselijke ziekte AIDS. :p
precies ;)
Lady_moi
14-12-2003, 16:26
liefde en relaties meisjes bakken er niks van? wel jongens doe het dan maar met elkaar :)
GangstaLovin
14-12-2003, 18:25
Origineel gepost door Lady_moi
liefde en relaties meisjes bakken er niks van? wel jongens doe het dan maar met elkaar :)
:giechel: ...daar dacht ik ook meteen aan :zwaai:
Lady_moi
14-12-2003, 18:28
:) :zwaai:
sneakynawal
14-12-2003, 18:33
Jullie bakken er niets van. Alleen een grote mond maar weten het nooit in de praktijk voor te brengen. :giechel: :giechel:
Spreek jij uit ervaring? Ik vrees dat je je hebt laten playen door een die-hard bitch! Echter heb je (nog) niet de juiste dame gevonden, die jou lief heeft om wie je bent... ! Verder zou jij je ook moeten investeren in de relatie! Je moet er wel iets voor over hebben!
Over welke relaties heb jij het, haram relaties?? Nou zou het geen wonder vinden als die mislukt worden...
En heb je het over relaties, waarbij beide partners getrouwd zijn, ...hmmz hoezo bakken wij er niks van, als dat zo was wat je zegt dan waren alle mannen homo's
had je reactie niet gelezen, vind um goed... als ik het eerder las had ik me vorige reactie niet geplaatst, bedankt voor de wijze worden, strax mogen we hem in ziekenhuis bezoeken ik koop geen bloemen voor hem hoor :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.