Bekijk originele versie : ...'Music 4 Verloving/Trouw'...
SweetRose
14-12-2003, 14:56
Salaam,
je zou me serieus hard helpen moest je titels en/of zanger(s)/groepen kenne die prachtige muziek hebben voor verloving of trouw.
Ik wil cd's samenstelle voor m'n verloving in juli incha Allah..ik weet dat er dj's zijn in maghreb, maar ik heb geen flauw benul wat voor muziek ze draaien.
Daarom voor de zekerheid neem ik muziek mee van hier.
Dus aub als je het weet..je zou me er een groooooooooot plezier mee doen..
Thx:boogie:...
Ma3a salama
SweetRose :D
Tagouia_78
14-12-2003, 16:14
Dat wil ik ook en vooral muziek voor henna dag ben zo benieuwd waar ik het kan vinden ben de hele tijd bezig met het zoeken op internet maar kan helaas tot nu toe niks vinden!
Zouden jullie zo aardig en lief zijn om ons wat site's kunnen geven waar we het kunnen vinden of namen van zangers geven die dat soort muziek maken dan kan ik het in iedergeval wel proberen om via kazaa op te zoeken. Liever geen sha3bi muziek bv zoals benani en faisal enz die kan ik wel en vind het niks om naar hen te luisteren het zijn van die saaie muziek!! Gewoon iets aparts!!
miss_mimi
14-12-2003, 17:03
DIE LIEDJES VAN TAHOUR
DIE DRAAIEN ZE MEESTAL BIJ HENNA DAG OOK BIJ BRUILOFTEN
marocosia
14-12-2003, 22:27
:giechel: op een bruiloft draaien ze meestal shaabi en dan zou ik echt de zangers net als senhagi en douadi pakken hun hebebn echt leuke liedjes... maar het is helemaal jou keus..
en nog veel plezier op je trouwdag.. mabrouk. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
M.O.P -Warriorz
Daft Punk - Aerodynamic
Kanye West - COllegeDrop-out
Bounzzz 4
Dan kan het feest pas beginnen. Lekker bouncen enzo.
Origineel gepost door Feziefez
M.O.P -Warriorz
Daft Punk - Aerodynamic
Bounzzz 4
:giechel: Let's Throw Dem Bows :hihi:
Origineel gepost door Feziefez
M.O.P -Warriorz
Daft Punk - Aerodynamic
Bounzzz 4
that's what I called 'trouw-muziek' !!! :D :D :D
Tagouia_78
15-12-2003, 23:26
Hey guys effe serieus :kwaad:
Blackmask
16-12-2003, 18:38
Origineel gepost door SweetRose
Salaam,
je zou me serieus hard helpen moest je titels en/of zanger(s)/groepen kenne die prachtige muziek hebben voor verloving of trouw.
Ik wil cd's samenstelle voor m'n verloving in juli incha Allah..ik weet dat er dj's zijn in maghreb, maar ik heb geen flauw benul wat voor muziek ze draaien.
Daarom voor de zekerheid neem ik muziek mee van hier.
Dus aub als je het weet..je zou me er een groooooooooot plezier mee doen..
Thx:boogie:...
Ma3a salama
SweetRose :D
assalaam
Ik ben beniewd hoelang je het vol gaat houden ik bedoel ik hoor verhalen over mensen die hebben bands ingehuurd van hier tot aan neverland en dan hoor je na een paar maanden men staat in de rij bij de marokkaanse ambasade. Je mag best muziek draaien meid als je gaat trouwen. Maar heb niet zoiets van zonder muziek gaat het feest niet verder!! Tenminste zo kom je nou over,het belangerijkste is dat jullie allebij moslim zijn en het verichten van het gebed, wat daar naast gebeurd,god staat achter de geduldigen verder wens ik je het beste toe, en moge god je beschermen van de duivel en zijn volgelingen. wassalaam
SweetRose
17-12-2003, 19:47
Origineel gepost door Blackmask
assalaam
Ik ben beniewd hoelang je het vol gaat houden ik bedoel ik hoor verhalen over mensen die hebben bands ingehuurd van hier tot aan neverland en dan hoor je na een paar maanden men staat in de rij bij de marokkaanse ambasade. Je mag best muziek draaien meid als je gaat trouwen. Maar heb niet zoiets van zonder muziek gaat het feest niet verder!! Tenminste zo kom je nou over,het belangerijkste is dat jullie allebij moslim zijn en het verichten van het gebed, wat daar naast gebeurd,god staat achter de geduldigen verder wens ik je het beste toe, en moge god je beschermen van de duivel en zijn volgelingen. wassalaam
Salaam a broeder inoe....D
ank u voor jouw zorgen..maar hoeft niet. ;) Wij zijn beiden moslims en verrichten beiden het gebed lhamdolilah.
En muziek..Nou...ergens heb je gelijk..als k nu geen DJ huur is dat geen probleem hoor ;)...ik kan evengoed GEEN muziek draaien ofzo..
Maar het is de bedoeling dat m'n verloving een dag word om niet te vergeten..het wordt namelijk MIJN verlovingsfeest.
.Een dag waar ik al 19 jaar naar uitkijk....
En dat ik een goede moslima ben en hij een goede moslim gaat echt niet veranderen door muziek (dj) hoor..
En Allahyfed dat ik bij de ambassade terechtkom :rolleyes:..allahystar!!...
En dank u voor jouw wensen en zorgen..ik apprecieert het hard hoor :)
Ma3a Salama,
SweetRose
SweetRose
17-12-2003, 19:48
Origineel gepost door CantLet_YouGo
hahahhahaha
Missy elliott...
Pass That dutch...:D
Oeps..Ze is een Moder GRA tor...
:tranen:
Senhaji..mischien..:D
:rolleyes:
SweetRose
18-12-2003, 14:56
:tranen: Dank u lieve Zusters en Broeders :tranen:
SweetRose
18-12-2003, 15:51
Origineel gepost door CantLet_YouGo
:D
No ThnQs....:blauwkus:
:huil:
SweetRose
19-12-2003, 00:00
Help me nou a Marokkanen :(
chairi_iscool
19-12-2003, 11:43
ola seniorita,
no problemo, ik zal je welwat tips geven meid.
wat je het best kunt doen is op de henna dag en aan het begin van de bruiloft al adaluschische muziek draaien genaamd al-ala. de beste die dat zingen zijn Abderrahiem swiri, hadj Mohamed Bajedoub en Abdesadak Chekkara,. of je moet op mij wachten tot ik het zover heb geschopt. dat zal nog en tijdje duren, dus hou het maar op deze heren.
verder kun je daarna muziek draaien zoals: faried al atrach nummer; nora ja nora..........,omar diab met habibi ja nor al gain en andere mooie nummers van hem ..................,wael kfouri, wael jassar , ihab toufik , rageb alama, nawal a zogbi, diana hadad enz.................
je hebt dus e keus uit:
-al-ala al andalusia, is heel mooi en appart voor een bruiloft.
-chaabi, is voor mensen die graag willen dansen.
-sharki, is meer het oosterse muziek van de arabische wereld ook heel mooi met verschillende varianten.
moehim dat was het zo een beetje....
en alah ie kamel gliekom bel gair
groetjes mo the violinmaster.............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.