Bekijk originele versie : wat zoeken Marokkaanse boys?
we hebben hier al een forum over wat een meisjes in een jongen zoeken
Maar wat zoeken de boys eigenlijk????????
spoorloos_1
14-12-2003, 14:09
Origineel gepost door manar16
we hebben hier al een forum over wat een meisjes in een jongen zoeken
Maar wat zoeken de boys eigenlijk????????
Jij niet in ieder geval
Ik denk dat sommige de kortste weg naar de hel zoeken, maar dat was je vraag niet. ;)
:zwaai:
Origineel gepost door BentFes
Ik denk dat sommige de kortste weg naar de hel zoeken, maar dat was je vraag niet. ;)
:giechel:
Himieto_zinador
14-12-2003, 15:31
Wat ik zoek in een meisje?
innerlijk:
Ik wil een meisje met "edeb", ze moet manieren hebben.
Ze moet kunnen koken.
ze moet te vertrouwen zijn en ze moet absoluut niet liegen.
Verder moet ze goed kunnen opschieten met mijn ouders, want dat is ook belangerijk.
Uiterlijk:
Ze moet mooie grote ogen hebben, om in te verdrinken.
haar glimlach moet de zon doen laten opkomen en de grijze wolken laten verdwijnen.
De rest is niet belangerijk als ze maar aan deze eisen voldoet.
zo te zien in himieto de enige 'normale' gast hierzo
thnx voor je reactie
Origineel gepost door manar16
zo te zien in himieto de enige 'normale' gast hierzo
thnx voor je reactie
Im sorry maar mijn reactie was serieus :)
Ik zou graag willen reageren op je vraag, maar ik ben geen man.
Ma3a Salama
ps. Veel succes met je topic
Lady_moi
14-12-2003, 16:06
:hihi:
benfes ik doelde niet op jou
waarom zo bot? :rolleyes:
Origineel gepost door mobo24
waarom zo bot? :rolleyes:
Meneer ik zei sommige en je mag zelf weten of je tot die groep behoort of niet. Ik wijs niemand aan.
wouhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhah ahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhahahhahahahha hahhahahhahahahah :giechel: wouhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhah ahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhahahhahahahha hahhahahhahahahah :giechel: wouhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhah ahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhahahhahahahha hahhahahhahahahah :giechel: wouhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhah ahhahahahhahahhahahhahahahahwouhahahhahahhahahahha hahhahahhahahahah :giechel:
Lady_moi
14-12-2003, 16:42
:hihi: :giechel:
waar heb jij het over???????????
kijk als ik met veel vragen zit dan beslis ik daar zelf wel over oke? daar heb ik jou ik jou niet voor nodig. ik begrijp uberhaupt niet waar je deze onbeleefdheid vandaan haalt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.