Bekijk originele versie : Kunnen jullie mij hierbij helpen
amazighgirl1
02-04-2008, 23:42
Ik ben anderhalf jaar geleden verkracht geweest.
Toen had ik zo iets van wat gebeurt is is gebeurt.
Maar de laatste tijd denk ik alleen aan trouwen en hoe ik mijn Toekomstige partner moet uitleggen, dat ik ontmaagt ben.
Ik zit hier echt meee het enige wat ik nu doe is huilen en huilen ik kan zo gewoon niet verder leven.
Ook thuis hebben ze het bij mij gemerkt en is me moeder en de rest van de familie heel erg ongerust geworden om mij.
Elke keer als ik het woordje TROUWEN hoor begin ik gelijk door te denken
over mijn leven zal ik wel trouwen kan iemand mij nu nog accepteren.
Wie heeft er advies voor mij,
Zo kan ik niet verder echt niet ik ga gek worden.
BlueAngel
03-04-2008, 00:09
Maar de laatste tijd denk ik alleen aan trouwen en hoe ik mijn Toekomstige partner moet uitleggen, dat ik ontmaagt ben.
Ik zit hier echt meee het enige wat ik nu doe is huilen en huilen ik kan zo gewoon niet verder leven.
Ook thuis hebben ze het bij mij gemerkt en is me moeder en de rest van de familie heel erg ongerust geworden om mij.
Zo kan ik niet verder echt niet ik ga gek worden.
Natuurlijk zal iemand jou accepteren.. jezelf niet aanpraten dat je vanwege zoiets verschikkelijks afgeschreven bent.. :jammer:
Blijkbaar heb je het niet verwerkt.. denk eerst aan jezelf ipv of je wel of niet geaccepteerd zult worden..
:kus:
amazighgirl1
03-04-2008, 00:11
Natuurlijk zal iemand jou accepteren.. jezelf niet aanpraten dat je vanwege zoiets verschikkelijks afgeschreven bent.. :jammer:
Blijkbaar heb je het niet verwerkt.. denk eerst aan jezelf ipv of je wel of niet geaccepteerd zult worden..
:kus:
Bedankt voor je reactie lieverd.
Maar het ergste is dat die verkrachte heel graag met mij wil trouwen maar ik niet.
Ik haat hem uit hart en nieren.
BlueAngel
03-04-2008, 00:16
Bedankt voor je reactie lieverd.
Maar het ergste is dat die verkrachte heel graag met mij wil trouwen maar ik niet.
Ik haat hem uit hart en nieren.
Heftig!
Wil die idioot nog met je trouwen na wat hij je aangedaan heeft.. :kwaad:
Wees zuinig op jezelf.. en denk aan jezelf.. en vooral niet druk maken om acceptatie.. jij hebt niks verkeerds gedaan.. :kus:
amazighgirl1
03-04-2008, 00:44
Heftig!
Wil die idioot nog met je trouwen na wat hij je aangedaan heeft.. :kwaad:
Wees zuinig op jezelf.. en denk aan jezelf.. en vooral niet druk maken om acceptatie.. jij hebt niks verkeerds gedaan.. :kus:
Lieverd dat is mooi gezegt maar daar denken
ze echt niet zo over waar ik vandaan kom.
Maar kunnen we via de pm hier over praten. :traan1: :kus:
BlueAngel
03-04-2008, 00:50
Lieverd dat is mooi gezegt maar daar denken
ze echt niet zo over waar ik vandaan kom.
Maar kunnen we via de pm hier over praten. :traan1: :kus:
Natuurlijk.. :kus:
Zo kan ik niet verder echt niet ik ga gek worden.Spijtig om te lezen dat er zo iets jou moest overkomen, een verkrachting is een zeer heftige daad welke sporen achterlaat voor de slachtoffer.
Het is heel belangrijk dat je het feit dat je verkracht bent moet verwerken, want het is duidelijk dat je er niet over heen ben. Want je kan geen houding aannemen van: ''wat er gebeurd is, is gebeurd.'' Het is een situatie die veel tijd vergt, het dient verwerkt te worden anders zul je in je latere jaren ermee geconfronteerd worden. Het dient een plekje te krijgen opdat jij met een schone lei beginnen kan. Het is heel belangrijk om te weten dat het niet jouw schuld is, gezien het feit dat de meeste slachtoffers van verkrachtingen denken dat het aan hen te wijten was.
Voor de toekomst, inshallah, is het belangrijk om jezelf niet afgeschreven te voelen. Want daarginds loopt iemand die graag met jou wilt huwen jou nemen wilt zoals hij jou kent. En hij zal jou accepteren voor wie je bent en hij zal begrip tonen en geduldig met jou zijn inshallah. Alleen is het belangrijk dat jij jezelf accepteert zoals jij bent, van jezelf houdt zoals jij bent voordat je het aan iemand anders vraagt om dat te doen. Het huwelijk ingaan met een lage eigenwaarde zal geen goed begin zijn, het huwelijk ingaan als iemand die haar verleden heeft overwonnen, zichzelf accepteert en van zichzelf houdt zal een goed begin zijn.
Ik denk dat het een goed begin is om hulp te gaan zoeken om zo jouw problemen proberen op te lossen. En je bent niet afgeschreven ongeacht wat de mensen zullen zeggen.
Heel veel sterkte, meid.
En vergeef mij als ik iets verkeerds heb gezegd.
BlueAngel
03-04-2008, 01:00
Spijtig om te lezen dat er zo iets jou moest overkomen, een verkrachting is een zeer heftige daad welke sporen achterlaat voor de slachtoffer.
Het is heel belangrijk dat je het feit dat je verkracht bent moet verwerken, want het is duidelijk dat je er niet over heen ben. Want je kan geen houding aannemen van: ''wat er gebeurd is, is gebeurd.'' Het is een situatie die veel tijd vergt, het dient verwerkt te worden anders zul je in je latere jaren ermee geconfronteerd worden. Het dient een plekje te krijgen opdat jij met een schone lei beginnen kan. Het is heel belangrijk om te weten dat het niet jouw schuld is, gezien het feit dat de meeste slachtoffers van verkrachtingen denken dat het aan hen te wijten was.
Voor de toekomst, inshallah, is het belangrijk om jezelf niet afgeschreven te voelen. Want daarginds loopt iemand die graag met jou wilt huwen jou nemen wilt zoals hij jou kent. En hij zal jou accepteren voor wie je bent en hij zal begrip tonen en geduldig met jou zijn inshallah. Alleen is het belangrijk dat jij jezelf accepteert zoals jij bent, van jezelf houdt zoals jij bent voordat je het aan iemand anders vraagt om dat te doen. Het huwelijk ingaan met een lage eigenwaarde zal geen goed begin zijn, het huwelijk ingaan als iemand die haar verleden heeft overwonnen, zichzelf accepteert en van zichzelf houdt zal een goed begin zijn.
Ik denk dat het een goed begin is om hulp te gaan zoeken om zo jouw problemen proberen op te lossen. En je bent niet afgeschreven ongeacht wat de mensen zullen zeggen.
Heel veel sterkte, meid.
En vergeef mij als ik iets verkeerds heb gezegd.
Idd.. het is heel belangrijk dat dit meisje eerst aan zichzelf werkt om over haar trauma heen te komen.. alvorens zich druk te maken om acceptatie..
:goedzo:
amazighgirl1
03-04-2008, 22:00
Idd.. het is heel belangrijk dat dit meisje eerst aan zichzelf werkt om over haar trauma heen te komen.. alvorens zich druk te maken om acceptatie..
:goedzo:
Bedankt voor jullie reactie meiden.
Het doet echt wat met me. :traan1:
Salaam
Het Beste Is Dat Je Aanstaande Het Niet Weet.
Verwerkt Het ?al Weet Ik Het Dat Het Moeilijk Is?maar Wat Gebeurt Is Gebeurt.je Kunt De Klok Niet Terug Draaien.
Of Zegt Het Aan Je Zus?die Kun Je Nog Vertrouwen In Deze Tijd.
Wat Betreft Die Verkrachter?snap Eigelijk Niet Waarom Hij Met Je Wil Trouwen.
amazighgirl1
03-04-2008, 23:08
Salaam
Het Beste Is Dat Je Aanstaande Het Niet Weet.
Verwerkt Het ?al Weet Ik Het Dat Het Moeilijk Is?maar Wat Gebeurt Is Gebeurt.je Kunt De Klok Niet Terug Draaien.
Of Zegt Het Aan Je Zus?die Kun Je Nog Vertrouwen In Deze Tijd.
Wat Betreft Die Verkrachter?snap Eigelijk Niet Waarom Hij Met Je Wil Trouwen.
Hij wil met me trouwen omdat hij spijt heeft en van mij houd.
Maar mocht ik ooit trouwen. En ik vertel niks aan mijn man wat moet ik tegen hem zeggen op de huwelijksnacht als blijkt ben geen maagd meer.
Wat moet ik dan tegen hem zeggen.
IK zeg het gewoon van tevoren houd hij van me dan is het goed zo niet de ballen.
Salaam
Vele Mannen Weten Nu Dat Sommige Vrouwen Niet Bloeden.
Als Je Het Zegt Aan Je Man?zal Hij Willen Weten Wie Het Was?waarom En Dan Zal Hij Zeker Een Groot Ruzie Van Komen Tussen Die 2.als Ze Elkaar Maar Niet Afmaken.daarom Is Het Beter Dan Niemand Het Weet.
Hij Zal Ook Niet Zeggen Met Wie Hij Allemaal Is Geweest?
special_girl007
03-04-2008, 23:20
Eerlijkheid duurt het langst. Kijk wat je zelf het beste voor jezelf vind. Elke man kan er anders op reageren.
amazighgirl1
03-04-2008, 23:22
Salaam
Vele Mannen Weten Nu Dat Sommige Vrouwen Niet Bloeden.
Als Je Het Zegt Aan Je Man?zal Hij Willen Weten Wie Het Was?waarom En Dan Zal Hij Zeker Een Groot Ruzie Van Komen Tussen Die 2.als Ze Elkaar Maar Niet Afmaken.daarom Is Het Beter Dan Niemand Het Weet.
Hij Zal Ook Niet Zeggen Met Wie Hij Allemaal Is Geweest?
De waarheid komt toch altijd boven water altijd.
Salaam
Gair Inshallah.
Hoop Dat Alles Goed Komt Met Je.
En Dat Je Een Goede Man Krijgt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.