Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Soa

Pagina's : [1] 2 3

LZN
02-04-2008, 19:41

Ik vroeg me af kun je een SOA hebben,, zonder dat je ooit gemeenschap hebt gehad met iemand?? maar dat je het gewoon zomaar hebt gekregen:( svp sirieuze reacties!!!.

Noufel
02-04-2008, 20:01
nooit gehad en dan toch een soa( volgens mij kan dat niet! ten zij jij hem in een varken stopt ) dus ik ga voor nee

cute_mokro
02-04-2008, 20:05
Ja kan.... Herpes kan bijv. als je zoent met iemand die dat heeft. Een koortslip is een vorm van herpes. Verder kun je d.m.v. contact met het bloed, wondje bijv., een aantal andere soa`s krijgen. HIV bijvoorbeeld.

JaDieEne
02-04-2008, 21:06
kan volgensz mij niet.. Sexueel OVERDRAAG aandoening....dus het moet overgedragen zijn neeem ik aan...of via naald maar je spuit geen hero welle ?

OutlawPride
06-04-2008, 14:00

wat is er mis met je loeloe dan

hayatydunya
06-04-2008, 14:05
Als je slijmvliezen in contact komen met een geinfecteerde slijmvies van een ander die een SOA heeft dan JOIN THE CLUB zou ik zeggen? Ook heb je schurft die krijg je bij wrijvingen van je huid met iemand die schurft heeft, dat zijn mijten die onder je huid die weggetjes maken enz. Ook heb je schaamluis en dat kan je al krijgen als je ondergoed van iemand anders aanhebt gehad die ook schaamluis heeft. En verder kan je het ook krijgen van een geinfecteerde injectie? Enough Said? Je zegt join the club. Dus jij hebt het ook??

WATKIJKJEAAP
06-04-2008, 14:06
Hey misschien heb je schurft als je uitslag hebt :P Ik heb gehoord dat het heerst bij mannelijke hoeren, of bij mannen die het vak willen ingaan, je weet toch :P

WATKIJKJEAAP
06-04-2008, 14:08
Je zegt join the club. Dus jij hebt het ook?? Layhfed :S Join the club van de mensen die SOA hebben, a nerd. Waar staat er dat het mijn club is? Ik zeg iets, gelijk die vooroordeel OH dus jij hebt het ook :S:( :rolleyes: :ego: :moe:

xerxes
06-04-2008, 14:46
"Watkijkjeaap"? Ja naar die andere aap. Met een lelijke schizo-foto van haar eigen dikke speknek. En je weet mij teveel van soa's af, dus vertel maar.

WATKIJKJEAAP
06-04-2008, 14:59
"Watkijkjeaap"? Ja naar die andere aap. Met een lelijke schizo-foto van haar eigen dikke speknek. En je weet mij teveel van soa's af, dus vertel maar. Listen Up Low Life Scumbag.. I do NOT have to explain myself to you, denk je dat je Allah bent ofzo? maar om sommige mensen toch wijzer te maken over hoe anderen zo veel kunnen weten ZOIETS HEET WELZIJN STUDEREN ZOIETS HEET KENNIS OPDOEN ZOIETS HEET WIJSHEID BEZITTEN ZOIETS HEET LEZEN Ga niet minderwaardig doen omdat je geen moer weet over Soa's you freakin idiot. En als ik al een speknek had you aint got shit on me. Onderontwikkelde, minderwaardige, veroordelende poepdoek.. Alsof je god bent ofzo, voel je niet hoog a apenbroeder. Eentje voelt zich gelijk laag omdat ie geen moer weet tfoe 3la miezerige mormel. Misschien moet je leren om met respect te praten. Ik geef hier tenminsteo antwoord op een vraag, jij komt mensen lastigvallen omdat je geen moer te doen hebt. Ga lezen, ga leren, ga kennis en wijsheid opdoen. In plaats van dat je hier geinteresseerd bent in anderen. Echt een Dipshit ben jij,, shit gedipt in shit. tfoe tfoe

hayatydunya
06-04-2008, 15:04
Layhfed :S Join the club van de mensen die SOA hebben, a nerd. Waar staat er dat het mijn club is? Ik zeg iets, gelijk die vooroordeel OH dus jij hebt het ook :S:( :rolleyes: :ego: :moe: Ieh sukkel!!!! Waar zie jij een vooroordeel??? Ik zie alleen een vraag die ik heb gesteld!!! Je kan hier ook niks vragen aan mensen...!!! :rolleyes:

hayatydunya
06-04-2008, 15:05
"Watkijkjeaap"? Ja naar die andere aap. Met een lelijke schizo-foto van haar eigen dikke speknek. En je weet mij teveel van soa's af, dus vertel maar. :hihi:

WATKIJKJEAAP
06-04-2008, 15:07
Je zegt DUS JIJ HEBT HET OOK?.. dat heb je toch getypt? of ben ik zehmak blind aan het worden? dat is een vooroordeel met een vraagteken er8er bedoeld als een back up! ALS JE WAT WILT VRAGEN dan stel je de vraag op zo een manier: Heb jij een soa? met je actie DUS JIJ HEBT HET OOK ? Groot verschil Girlfriend

xerxes
06-04-2008, 15:10
Je preek verraad een vleugje van "MBO-niveau-betweterigheid". Maak je om mijn kennis geen zorgen. En ik zie aan je dikke wangen dat je WEL een speknek heb. Kleine dikkerd van me :-) Ik denk niet dat ik Allah be, ik sta boven die rare gast. En ik ben dus wel je apenbroeder? He?

hayatydunya
06-04-2008, 15:11

Je zegt DUS JIJ HEBT HET OOK?.. dat heb je toch getypt? of ben ik zehmak blind aan het worden? dat is een vooroordeel met een vraagteken er8er bedoeld als een back up! ALS JE WAT WILT VRAGEN dan stel je de vraag op zo een manier: Heb jij een soa? met je actie DUS JIJ HEBT HET OOK ? Groot verschil Girlfriend Meisje zoiets heet een suggestieve vraag!!!!!!!!!!!! Maar het blijft een vraag!!!!! Maar ga maar wijs doen bij iemand anders..Als jij niet eens weet wat zo een vraag inhoud!!! Ik reageer niet meer op jou dus je kan zeggen wat je wilt!! Hopeloos geval!! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3