Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allah Ya Rahmak Ya Mohammed Mijn Broer!

Pagina's : [1] 2

LZN
13-12-2003, 23:59

Hi peepz, Dit gedicht heb ik speciaal voor mijn broer allah ya rahmoe geschreven. Hij zou vandaag 14 december eigenlijk 30 worden. Moge Allah genade over je hebben ya goejaa.... Je zusje vandaag je geboortedag van je aards beleven nu bij Allah een tijdloos leven vandaag jou gedenken met soerat Yassien als mijn licht tranen stromen over mijn gezicht vandaag tot eeuwigheid in terugkerend pijn zul je altijd mijn allerliefste grote broer zijn .

lolla
14-12-2003, 00:55
allah ie rahmoe meid en wens je veel sterkte :(

HANANNEKE
14-12-2003, 01:16
sterkte meid het is een mooie gedicht ik denk met je mee

asamira
14-12-2003, 01:50
sterkte meid allahirahmoe

power_flower
14-12-2003, 10:13

Heel veel sterkte meid Allah ie rahmou

bouhia
14-12-2003, 12:12
In li allah wa ina ilaihi rajioen , heel veel sterkte wa allah ie rahmou

sweet_nadoria
14-12-2003, 12:16
Origineel gepost door najat21 Hi peepz, Dit gedicht heb ik speciaal voor mijn broer allah ya rahmoe geschreven. Hij zou vandaag 14 december eigenlijk 30 worden. Moge Allah genade over je hebben ya goejaa.... Je zusje vandaag je geboortedag van je aards beleven nu bij Allah een tijdloos leven vandaag jou gedenken met soerat Yassien als mijn licht tranen stromen over mijn gezicht vandaag tot eeuwigheid in terugkerend pijn zul je altijd mijn allerliefste grote broer zijn Djazakek Allah fie Djannah voor alles dat je doet voor hem. Moge Allah je lieve broer, Allah ie rahmoe met open armen ontvangen in de hemel. Moge Allah over zijn dienbaren waken, hen beschermen van het kwade en hen bijstaan. Moge Allah hen verdriet verlichten. Moge Allah zijn zonden vergeven en hem toelaten in Jennat Firdaous.. Moge Allah hem licht schenken in zijn graf en zijn straffen verlichten... Moge zijn goede daden en gebeden geaccepteerd worden door Allah soubhana Allah ta3ala.. Inna Lilahi, Wa inna Lilahi Raji3oun ... Heel veel liefs, S. Nadoria

marocroosje
14-12-2003, 15:19
Origineel gepost door sweet_nadoria Djazakek Allah fie Djannah voor alles dat je doet voor hem. Moge Allah je lieve broer, Allah ie rahmoe met open armen ontvangen in de hemel. Moge Allah over zijn dienbaren waken, hen beschermen van het kwade en hen bijstaan. Moge Allah hen verdriet verlichten. Moge Allah zijn zonden vergeven en hem toelaten in Jennat Firdaous.. Moge Allah hem licht schenken in zijn graf en zijn straffen verlichten... Moge zijn goede daden en gebeden geaccepteerd worden door Allah soubhana Allah ta3ala.. Inna Lilahi, Wa inna Lilahi Raji3oun ... amien amien allah jadam alazar ik wens je veel sterkte en geluk toe Heel veel liefs, S. Nadoria

sweet_nadoria
14-12-2003, 15:20
Origineel gepost door marocroosje :rolleyes:

marocroosje
14-12-2003, 15:20
Origineel gepost door marocroosje er is iets verkeerd gegaan maar oke ik wens veel sterkte en sbar toe groetjes marocroosje

sweet_nadoria
14-12-2003, 15:21
Origineel gepost door marocroosje er is iets verkeerd gegaan maar oke ik wens veel sterkte en sbar toe groetjes marocroosje :o Oke :)

marocroosje
14-12-2003, 15:25
Origineel gepost door sweet_nadoria :o Oke :) hey sorry hoor ik deed het niet expres ik hoop niet dat je er mee zit

sweet_nadoria
14-12-2003, 15:27
Origineel gepost door marocroosje hey sorry hoor ik deed het niet expres ik hoop niet dat je er mee zit Ewa safie:eek: Tuurlijk niet schat :o Maakt niet uit hoor :) ;)

marocroosje
14-12-2003, 15:28
Origineel gepost door sweet_nadoria Ewa safie:eek: Tuurlijk niet schat :o Maakt niet uit hoor :) ;) gelukkig ;)

bidauia
14-12-2003, 15:46

Allah ie rahmoe... En veel sterkte meid ;)

Pagina's : [1] 2