Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allah Ya Rahmak Ya Mohammed Mijn Broer!

LZN
13-12-2003, 23:51

Hi peepz, Dit gedicht heb ik speciaal voor mijn broer allah ya rahmoe geschreven. Hij zou vandaag 14 december eigenlijk 30 worden. Moge Allah genade over je hebben ya goejaa.... Je zusje vandaag je geboortedag van je aards beleven nu bij Allah een tijdloos leven vandaag jou gedenken met soerat Yassien als mijn licht tranen stromen over mijn gezicht vandaag tot eeuwigheid in terugkerend pijn zul je altijd mijn allerliefste grote broer zijn .

Bidawi_Mazlot
14-12-2003, 00:00
Inie lilah wa ina lilahi radji3oen. Ik wens jou en je familie veel sabr toe en moge Allah(swt) genadig over jouw broer zijn. Huil niet te veel zuster want dat zal je broer pijn doen in het graf, je gaat hem telkens branden als je huild, accepteer wat Allah(swt) voor jouw broer had uitgestip.peld, ooit zul jij en ik ook van ons ziel 'beroofd' worden.....neem je broer mee in je hart en gedachte en weet dat ook jij misschien zult verenigd worden met de geliefden uit jouw werelds leven... Een gemis is uiteraard super erg maar doe insha Allah smeekgebeden voor hem zodat hij insha Allah gevrijwaard wordt van zijn aardse zondes.... Ma3a salama zuster,

ffeiza
14-12-2003, 00:03
Inie lilah wa ina lilahi radjihoun wens je hele familie veel sterkte meid Allah i3awen

M_Said
14-12-2003, 01:16
Allah irahmoe en veel sterkte agty :tranen:

AlHoceima_Leila
14-12-2003, 14:38

Inie lilah wa ina lilahi radji3oen. en volg de wijze raad van Bidawi_Mazlot op hij heeft helemaal gelijk veel sterkte meid

HeyoanQT
14-12-2003, 15:43
Veel sterkte, uiteindelijk zul je hem weer terugzien. Allah Akbar.

emshoum19
15-12-2003, 00:29
Inie lilah wa ina lilahi radjihoun Allah hirahmou koel moslimin Ik wens jou en je ouders veel sbar en moge je broer in vrede rusten bij allah swt.

myra
15-12-2003, 09:17
inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen. ik wens je veel sabr jij inchallah..... assalam, Samira

babyvanbelisma
15-12-2003, 11:10
Veel sbar meid, ik hoop dat je dit verlies met de tijd een plekje kunt geven en niet meer zo verdrietig hoeft te zijn. Allah swt heeft voor iedereen een plan en Hij weet het het beste. Heb steun aan de Koran en Allah swt en hopelijk kunnen wij, je broeders en zusters in de Islam je verdriet iets verlichten.... Liefs, Babyvanb.

Khalid
15-12-2003, 11:32
Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen. Sterkte