Bekijk originele versie : Eerst verloven? of meteen trouwen?
ChOcOtOfFfF
13-12-2003, 23:40
Een vraagje stel je hebt de ware ontmoet wil je dan eerst verloven of denk je nou ik ben toch zeker van mijn zaak Insha Allah en ik wil meteen trouwen?
Gebeurd dat uberhaupt wel eens dat mensen het op deze manier doen?
Voor de rest bied ik eenmalig een rondje aan: koffie/thee of limonade
schrijf onder je reactie wat je wilt drinken en mijn butler doet de rest :hihi: :maf: http://www.tvtome.com/images/people/46/3/76-26808-sm.jpg
:regie:Geoffrey!!
:zwaai: ChOcO
zenka_nmashakil
13-12-2003, 23:45
ik wil een chocotoffje en een glaasje chocomel :(
en als je denkt dat je je ware hebt ontmoet, dan kan je denken dat dat verloven alleen maar tijdverspilling is... maar je kan elkaar wel beter leren kennen... dus het hangt van jullie af... gewoon erover praten ;)
Ik zou eerst iemand beter willen leren kennen voordat ik ga trouwen, maar ik wil ook gelijk die "oh zo belangrijke" handtekening willen zetten.....:maf:
Eh, doe maar thee :hihi:
najlae_tanger
13-12-2003, 23:48
GELIJK TROUWEN..ALS HET GOED IS KEN JE HEM TOCH AL DOOR EN DOOR VOORDAT JE TROUWT omdat je een lange serieuze relatie had opgebouwd enz enz...dus verloven heeft geen nut, kost je alleen maar geld haha..
Ennuhh..doe mij maar een barco'tje
KIDDIN :)
DOE MAAR FANTA
als je hem al heel lang kent, dan kan je een kort verloofd blijven! maar als je elkaar niet zo goed intensief kent, dan kun je beter wat langer verloofd blijven! van waar de haast?
huwelijk is geen gokje :hihi:
eerst verloven :D
Verloven en gelijk huwelijksakte tekenen inchallah. En dan na een paar weken/maanden trouwfeest geven en samenwonen.
ChOcOtOfFfF
14-12-2003, 00:00
Origineel gepost door zenka_nmashakil
ik wil een chocotoffje en een glaasje chocomel :(
en als je denkt dat je je ware hebt ontmoet, dan kan je denken dat dat verloven alleen maar tijdverspilling is... maar je kan elkaar wel beter leren kennen... dus het hangt van jullie af... gewoon erover praten ;)
http://members.chello.nl/~k.booij/NLSODA/chocomel2.jpg je mag het dopje wel hebben maar de choco heb ik zelf al gedronken :o sorry :(
Ja dat is wel zo dat je elkaar beter kan leren kennen idd, maar ja een eigen huisje lijkt me ook wel leuk:hihi: het is hier gewoon te druk in huis door al die smurfen die hier rondlopen:jammer:
Dat maakt helemaal niks uit als je elkaar al kent, voor de familie is het vaak prettiger je eerst te verloven op deze manier hebben zij de gelegenheid de nieuwe familie te leren kennen.
Het belangrijkste voor het stelletje is dat ze in HALLAL met elkaar mogen/ kunnegaan na een officiele verloving.
Dus wat jullie uitkomt.
ChOcOtOfFfF
14-12-2003, 00:02
Origineel gepost door Hafsat
Ik zou eerst iemand beter willen leren kennen voordat ik ga trouwen, maar ik wil ook gelijk die "oh zo belangrijke" handtekening willen zetten.....:maf:
Eh, doe maar thee :hihi:
http://www.globalgourmet.com/ggt/ggt0698/art/icetea.jpg
Ik ken hem al vanaf mijn jeugd, maar ja we hebben nooit over dit soort zaken gepraat natuurlijk... hmm moeilijk.
:zwaai:
Trouwens indien je serieuze plannen hebt, dan wens ik je bij deze heel veel geluk en liefde in je toekomstige huwelijk INSA´ALLAH!
Moge ALLAH je voor al het slechte behoeden.
ALLAH Ma3ak!
ChOcOtOfFfF
14-12-2003, 00:05
Origineel gepost door najlae_tanger
GELIJK TROUWEN..ALS HET GOED IS KEN JE HEM TOCH AL DOOR EN DOOR VOORDAT JE TROUWT omdat je een lange serieuze relatie had opgebouwd enz enz...dus verloven heeft geen nut, kost je alleen maar geld haha..
Ennuhh..doe mij maar een barco'tje
KIDDIN :)
DOE MAAR FANTA
barco`tje yek:zweep:
http://www.rouletandem.free.fr/nosmoyens/fanta.jpg
we hebben geen relatie gehad, ik ken hem gewoon van kinds af aan. Ja zo denk ik eigenlijk ook over geld en tijd etc
:zwaai:
ChOcOtOfFfF
14-12-2003, 00:07
Origineel gepost door LadyLo
als je hem al heel lang kent, dan kan je een kort verloofd blijven! maar als je elkaar niet zo goed intensief kent, dan kun je beter wat langer verloofd blijven! van waar de haast?
Nou ja als je voelt dat het goed zit, waarom wachten denk ik dan?
of ben ik raar :(
ChOcOtOfFfF
14-12-2003, 00:09
Origineel gepost door babyboy
huwelijk is geen gokje :hihi:
eerst verloven :D
:giechel:
dat is zo babyboy :zwaai:
tatouzient
14-12-2003, 00:09
het is wa je verstaat onder een verloving. ik zou mezelf eerst willen verloven en na een bepaalde tijd trouwen, zoda er tussentijds bijvoorbeeld alles in orde gebracht kan worden etc...
mr bij mn verloving wil ik wel geen groot feest geven of zo, gewoon een leuke avond in gesloten kring inshaAllah
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.