Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er een verklaring voor;

Pagina's : [1] 2

nadoria88
02-04-2008, 14:01

Om de zoveel tijd droom ik dat ik één tand verlies..maar vandaag droomde ik dat ik al mijn tanden van de voorzijde van mijn bovenkaak had verloren. Ik spoelde mijn mond en er kwam steeds een tand los. Heel irritant en dit keer zei ik in mijn droom, knijp es jezelf en ja hoor shit tis geen droom...terwijl dit wel zo was ik hoopte steeds dat ik wakker werd maar dit gebeurde niet..zodoende.. what does this meannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Faicell
02-04-2008, 14:18
Waarschijnlijk ben je heel erg ijdel en ligt je eer hoog in het vaandel, dus bang voor het feit dat je iets oploopt wat je reputatie zal schaden..

Ljepota
02-04-2008, 14:20
Ik hoorde dat dat voor verlies van iemand staat.. :o maar het was geen islamitische droomanalyse ofzo :p maar het betekent niet iets goeds :o

nadoria88
02-04-2008, 14:32
Ik hoorde dat dat voor verlies van iemand staat.. :o maar het was geen islamitische droomanalyse ofzo :p maar het betekent niet iets goeds :o idd toen ik het voor de eerste keer had overleed mijn op allahirahmoe:(

nadoria88
02-04-2008, 14:34

Waarschijnlijk ben je heel erg ijdel en ligt je eer hoog in het vaandel, dus bang voor het feit dat je iets oploopt wat je reputatie zal schaden.. Nee lieverd dat zal het waarschijnlijk niet zijn:)

Whatever1
02-04-2008, 14:58
Om de zoveel tijd droom ik dat ik één tand verlies..maar vandaag droomde ik dat ik al mijn tanden van de voorzijde van mijn bovenkaak had verloren. Ik spoelde mijn mond en er kwam steeds een tand los. Heel irritant en dit keer zei ik in mijn droom, knijp es jezelf en ja hoor shit tis geen droom...terwijl dit wel zo was ik hoopte steeds dat ik wakker werd maar dit gebeurde niet..zodoende.. what does this meannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Ik droom dat ook heel vaak :S. Dan vallen mn tanden uit mijn mond en het is ook altijd mijn bovenkaak. Ik droom dan ook dat het heel erg bloed en pijn doet.

lief_meisje070
02-04-2008, 15:40
Soubhanallah!! Ik heb er gisternacht over gedroomd.. Het was heel raar want voor dat mijn kies eruitgetrokken werd kreeg ik een verdoving en ik moest het even laten inwerken en kort erna viel mijn tandvlees zo uit mijn mond..:( Heel vaag allemaal!! Maar Gair Inschallah!!:o

Starlight007
02-04-2008, 16:04
Hoi, Als dezelfde droom om de zoveel tijd terugkomt, wil ons onderbewustzijn ons iets vertellen. Ikzelf droom ook wel eens over uitvallende tanden, of tanden die loszitten. Heb toen opgezocht wat de courante betekenissen zijn daarvan. Zal ze hier plaatsen, misschien heb je er iets aan: Losse tanden kunnen wijzen op geremd zijn, schuldgevoelens, aankomende veranderingen. Uitvallende tanden staan voor de angst om ouder te worden, kracht te verliezen of niet mooi genoeg te zijn. Of misschien ben je bang voor gezichtsverlies en om af te gaan of heb je ergens spijt van. Vind je het moeilijk om 'je tanden ergens in te zetten' zodat je geen greep op dingen krijgt? Of is het zo dat je te weinig 'doorbijt'? Liefs ps: De Egyptenaren zagen in het verlies van een tand een aankomend sterfgeval. Maar ik heb dat tot nu toe nog niet meegemaakt na zo'n droom...oef

nadoria88
02-04-2008, 16:05
Inshalah maar ik droom nooit pijn en bloed alleen maar dat ze uit mijn mond vallen

nadoria88
02-04-2008, 16:07
Hoi, Als dezelfde droom om de zoveel tijd terugkomt, wil ons onderbewustzijn ons iets vertellen. Ikzelf droom ook wel eens over uitvallende tanden, of tanden die loszitten. Heb toen opgezocht wat de courante betekenissen zijn daarvan. Zal ze hier plaatsen, misschien heb je er iets aan: Losse tanden kunnen wijzen op geremd zijn, schuldgevoelens, aankomende veranderingen. Uitvallende tanden staan voor de angst om ouder te worden, kracht te verliezen of niet mooi genoeg te zijn. Of misschien ben je bang voor gezichtsverlies en om af te gaan of heb je ergens spijt van. Vind je het moeilijk om 'je tanden ergens in te zetten' zodat je geen greep op dingen krijgt? Of is het zo dat je te weinig 'doorbijt'? Liefs ps: De Egyptenaren zagen in het verlies van een tand een aankomend sterfgeval. Maar ik heb dat tot nu toe nog niet meegemaakt na zo'n droom...oef Ik zou t neit weten meid, alhoewel ik wel met zorgen om mijn studie izt ik ben bang dat ik hetn iet haal, maar doe er nix aan om het wel te halen..misschien komt het door deze zorg..ghair inshalah

nella
02-04-2008, 16:17
Ik heb gehoord dat dat het verlies van iemand betekend. Allah ou a3lam... Mijn moeder heeft dat vaak. Meestal gaat er dan ook echt iemand dood. Was met mijn vader en met mijn opa(vader van mij moeder).

BoeHoe123
02-04-2008, 16:38
Ja klopt nella

holandiea
02-04-2008, 17:17
Waarom zoeken jullie na elke droom een betekenis, dat jullie dat nog steeds geloven...damnn Een droom kan ook van een shaytan komenn, om de mens bang te maken....maar droom is een droom schat!!Je moet niet al teveel over nadenken want anders wordt je gekk!! En die bullshit over een sterfgeval is al helemaal bledder, want NIEMAND (alleen ALLAH (swt) ) weet wanneer iemand dood gaat....Zelfs de engelen niet!! stagfiroulah!!

holandiea
02-04-2008, 17:18
Ik heb gehoord dat dat het verlies van iemand betekend. Allah ou a3lam... Mijn moeder heeft dat vaak. Meestal gaat er dan ook echt iemand dood. Was met mijn vader en met mijn opa(vader van mij moeder). Ye bledder!!:moe:

mocrozinatuh
02-04-2008, 18:36

Ik hoorde dat dat voor verlies van iemand staat.. :o maar het was geen islamitische droomanalyse ofzo :p maar het betekent niet iets goeds :o in tegendeel.. een tand verliezen houdt in dat je een zorg minder hebt.. op het moment dat een tand los zit blijft het irriteren maar weet je nog hoe opgelucht je was als je er eindelijk vanaf was? al je tanden weg? dan zul je blijkbaar niet veel zorgen meer hebben.;) geer insallah

Pagina's : [1] 2