Bekijk originele versie : Een vraagje...
Dalilah_no5
13-12-2003, 23:09
Wat zijn echt goede redenen voor een man of vrouw om nog niet te kunnen gaan trouwen. Dit in verband met sommige redenen die jongens/meisjes gebruiken om nog niet te hoeven trouwen met vriendin/vriend.
Alvast Shokran voor jullie medewerking :D
bindingsangst :confused:
nog niet klaar voor?
kunne zoveel redenen zijn....
dat je studeert, en door trouwen je studie in gevaar kan lopen, is de meest gebruikte!
Sarah_Sweety
13-12-2003, 23:11
Ik wil wel trouwen maar moet nog studeren en denk niet dat ik een huwelijk kan combineren met een studie.
Dalilah_no5
13-12-2003, 23:17
Origineel gepost door babyboy
dat je studeert, en door trouwen je studie in gevaar kan lopen, is de meest gebruikte!
Als de ene al werkt en een goed inkomen heeft kan de andere toch gewoon studeren, lijkt mij.. :)
Dalilah_no5
13-12-2003, 23:18
Origineel gepost door fat2
bindingsangst :confused:
nog niet klaar voor?
kunne zoveel redenen zijn....
Maar waarom er nog niet klaar voor zijn? Ik ben een moeilijk mens, ik weet het.. :D
Sarah_Sweety
13-12-2003, 23:19
Je hebt als getrouwde vrouw verantwoordelijkheden. Het ligt er echt aan met wat voor een man je trouwt. Ik zal het huishouden bijvoorbeeld echt helemaal alleen moeten doen. Want mijn vriend heeft nog nooit van zijn leven afgewassen (en dat is hij ook niet van plan).
Origineel gepost door Dalilah_no5
Als de ene al werkt en een goed inkomen heeft kan de andere toch gewoon studeren, lijkt mij.. :)
kweet!
maar je zegt dat dat niet kan, en dat je geen risico wilt lopen!
Dalilah_no5
13-12-2003, 23:25
Origineel gepost door Sarah_Sweety
Je hebt als getrouwde vrouw verantwoordelijkheden. Het ligt er echt aan met wat voor een man je trouwt. Ik zal het huishouden bijvoorbeeld echt helemaal alleen moeten doen. Want mijn vriend heeft nog nooit van zijn leven afgewassen (en dat is hij ook niet van plan).
Hahaha.. Deze kan gelukkig wel afwassen en doet het ook :D
Dalilah_no5
13-12-2003, 23:27
Origineel gepost door babyboy
kweet!
maar je zegt dat dat niet kan, en dat je geen risico wilt lopen!
Ik zou die risico wel willen nemen, ik wil gewoon geen haram relatie wat de redenen ook zijn.. :)
nisrin83
13-12-2003, 23:30
Zo te zien heeft iedereen een eigen mening!!!!
Dalilah_no5
13-12-2003, 23:32
Origineel gepost door nisrin83
Zo te zien heeft iedereen een eigen mening!!!!
Zo hoort het ook, maar wat is jouw mening? :)
Sarah_Sweety
13-12-2003, 23:43
Dat studeren is geen smoes ik heb al een jaar een relatie met hem en wil best trouwen maar het schijnt niet makkelijk te zijn als ik zo naar mijn omgeving kijk. En wat betreft je tip over dat huishouden dat heb ik al een tegen hem gezegd en toen zei hij dat dat niet zou werken want hij krijgt toch altijd zijn zin.(Dus HELAAS!)
IK vindt dat als je jezelf rijp genoeg acht, om een serieuze relatie aan te gaan, dan ben je klaar voor het huwelijk.
Waarom zou je in HARAM moeten leven?
Bedoel als er genoeg liefde en vertrouwen is dan ben je binnen, de rest kan je rustig opbouwen.
Denken jullie nee we kunnen het nog niet aan vanwege financiele kwesties etc, dan zou ik zeggen verloof je en ga zonder angst verder tot jullie alles op een rijtje hebben.
Hoop dat je hier wat aan hebt, he maak wel duidelijke afspraken als je wat met iemand begint, over wat je van een relatie verwacht als uitkomst en over wat voor periode jij serieuze stappen verwacht, zodat je weet of je wel of niet wat met desbetreffend persoon moet beginnen.
Dalilah_no5
14-12-2003, 00:15
Origineel gepost door Liara
IK vindt dat als je jezelf rijp genoeg acht, om een serieuze relatie aan te gaan, dan ben je klaar voor het huwelijk.
Waarom zou je in HARAM moeten leven?
Bedoel als er genoeg liefde en vertrouwen is dan ben je binnen, de rest kan je rustig opbouwen.
Denken jullie nee we kunnen het nog niet aan vanwege financiele kwesties etc, dan zou ik zeggen verloof je en ga zonder angst verder tot jullie alles op een rijtje hebben.
Hoop dat je hier wat aan hebt, he maak wel duidelijke afspraken als je wat met iemand begint, over wat je van een relatie verwacht als uitkomst en over wat voor periode jij serieuze stappen verwacht, zodat je weet of je wel of niet wat met desbetreffend persoon moet beginnen.
:goedzo: Hier sta ik dus helemaal achter.. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.