Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met de boot naar Marokko?

Pagina's : [1] 2 3

Lamiss
02-04-2008, 10:51

Wie is ooit met een boot vanaf Sete naar Tanger of Nador gegaan? Wat is jullie ervaring mee? Aan of afraden? Wij willen inchallah deze zomer ermee gegaan, heb gelezen dat zo'n reis 36 uur duurt, maar lijkt me wel relax, want er is restaurants aan boord, zwembad enz http://www.comanav.nl/ Thanks

hayatabdel
02-04-2008, 11:00
lijkt me niks, ik ben al ziek als ik van de boot van 8 uur kom laat staan 36 uur

Lamiss
02-04-2008, 11:00
ik kan gelukkig wel tegen :) UP!

isra1979
02-04-2008, 11:01
Het lijkt me ook drie keer niks, hoe korter hoe beter. Ik ben het na 8 uur ook helemaal beu.

Lamiss
02-04-2008, 11:47

Met alle respect, maar ik wil graag mensen die het ooit ermee zijn gereisd, en niet mensen die "denken" dat het niks is :) Dus???

IslamiaWoman
02-04-2008, 11:52
Up,wil ik ook wel weten.

_Marokkaanse_
02-04-2008, 11:56
Met alle respect, maar ik wil graag mensen die het ooit ermee zijn gereisd, en niet mensen die "denken" dat het niks is :) Dus??? Heerlijk droog :hihi:. Ben er nooit meegeweest, maar denk dat het heeel gezellugh is :hihi:.

IslamiaWoman
02-04-2008, 11:59
Lijkt me leuk om met een boot te reizen. InshaAllah wil ik dat ooit eens doen in de toekomst.

Lamiss
02-04-2008, 12:03
Heerlijk droog :hihi:. Ben er nooit meegeweest, maar denk dat het heeel gezellugh is :hihi:. ;)

nesma
02-04-2008, 12:26
Wie is ooit met een boot vanaf Sete naar Tanger of Nador gegaan? Wat is jullie ervaring mee? Aan of afraden? Wij willen inchallah deze zomer ermee gegaan, heb gelezen dat zo'n reis 36 uur duurt, maar lijkt me wel relax, want er is restaurants aan boord, zwembad enz http://www.comanav.nl/ Thanks Ik ben 3 keer meegereist naar marokko en terug Het is heerlijk de eerste keer had mijn neef in farankrijk voor onze gereserveerd de De Toeristen Klas was niet mooie de kamer was kleine en er was gezammelijk douche en wc en die waren vies toen ging mijn man naar de receptie en heeft betaald voor de eerste klas en het was heerlijk eigen wc en eigen douche en eten wordt aan tafel geserveerd( bij de toristen klas moet je naar de buffet ) . Brood is vers eten is lekker . Er was ook een Dj en muziek band en moskee de eerste keer zijn we met marakech geweest die is 1000 x beter dan die ander boten naar nador marakech gaat naar tanger .

ILhameLovesA
02-04-2008, 12:29
Wie is ooit met een boot vanaf Sete naar Tanger of Nador gegaan? Wat is jullie ervaring mee? Aan of afraden? Wij willen inchallah deze zomer ermee gegaan, heb gelezen dat zo'n reis 36 uur duurt, maar lijkt me wel relax, want er is restaurants aan boord, zwembad enz http://www.comanav.nl/ Thanks wat is sete waar ligt dat??

nesma
02-04-2008, 12:33
wat is sete waar ligt dat?? In zuid Frankrijk http://maps.google.fr/maps?oi=eu_map&q=S%C3%A8te&hl=nl Dat is ook een voordeel je hoeft niet door spanje te rijden van nl naar sete zo 1200 klm

hayatabdel
02-04-2008, 12:35
frankrijk (daar bij marseille)

Lamiss
02-04-2008, 12:41
Ik ben 3 keer meegereist naar marokko en terug Het is heerlijk de eerste keer had mijn neef in farankrijk voor onze gereserveerd de De Toeristen Klas was niet mooie de kamer was kleine en er was gezammelijk douche en wc en die waren vies toen ging mijn man naar de receptie en heeft betaald voor de eerste klas en het was heerlijk eigen wc en eigen douche en eten wordt aan tafel geserveerd( bij de toristen klas moet je naar de buffet ) . Brood is vers eten is lekker . Er was ook een Dj en muziek band en moskee de eerste keer zijn we met marakech geweest die is 1000 x beter dan die ander boten naar nador marakech gaat naar tanger . leuk! lijkt me echt gaaf! Ze hebben daar ook zwembad toch? want als je 1e class gaat mag je gebruik maken van de zwembad, hoe is dat eigenlijk? Is buffet niet beter dan dat ze aan tafel serveren? Buffet kan je pakken zoveel je wilt :likje:

nesma
02-04-2008, 12:52

leuk! lijkt me echt gaaf! Ze hebben daar ook zwembad toch? want als je 1e class gaat mag je gebruik maken van de zwembad, hoe is dat eigenlijk? Is buffet niet beter dan dat ze aan tafel serveren? Buffet kan je pakken zoveel je wilt :likje: Ja alleen bij marakech is er zwembad de ander boot niet . Ja daar mag je gebruik van maken Nee hoor bij de buffet krijg je koud brood en sperzibonnen met vlees en de saus is heel smerige bruin je moet taffel opruimen net of je aan mcdonald eet alleen bij de mc is de eten lekker . bij de eerste klas zit je aan tafel net of je in restaurant bent en krijg je eerste salade en daarna komt die ober met grote tagin en vraagt welk stukje je wild van vlees of kip en krijg je lekker vers warm brood krijg je nog toetje . en danoontjes voor de kids Bij ontbijt koffie thee jus dorange brood kaas croissant en Petit Pain broodjes gevuld met chocolade .

Pagina's : [1] 2 3