Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes die naar party's en disco's gaan...
zenka_nmashakil
13-12-2003, 22:47
Hoe kijken jullie ertegenaan dat er elke keer weer wordt gezegd dat de "Integratie mislukt is" :D
lijkt me wel pijnlijk namelijk :D je doet je best om s.letje te zijn en je haar een kleurtje te geven, en je wenkbrauwtjes zo dun mogelijk te houden, en dan komen zij je zo schofferen door te zeggen dat je handelingen toch allemaal mislukt zijn en dat je je meer in de samenleving moet integreren !! :giechel:
wat is jullie volgende stap ? :D shi hanekam-kapsel die groen geverfd is ? :giechel: of toch maar de oude tattoos en piercings terughalen ?? :D
asiamoslima
13-12-2003, 22:57
Hoe kijken jullie ertegenaan dat er elke keer weer wordt gezegd dat de "Integratie mislukt is"
Door een nog grotere hoofddoek te dragen, hoe meer stof hoe enger ze je vinden. Echt heerlijk!
zenka_nmashakil
13-12-2003, 23:02
Origineel gepost door asiamoslima
Hoe kijken jullie ertegenaan dat er elke keer weer wordt gezegd dat de "Integratie mislukt is"
Door een nog grotere hoofddoek te dragen, hoe meer stof hoe enger ze je vinden. Echt heerlijk!
kijk, het VOORBEELD :Iluvu:
:goedzo:
helemaal mee eens asiamoslima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bovendien moet zenka niet zo bespottelijk praten............ De heren zijn niet veel beter, die zijn zelfs erger. Misschien lijkt het erger wat de meisjes doen, omdat dat zo is in onze cultuur, Maar in Allahs ogen zijn we allemaal gelijk en worden we hetzelfde behandelt en dus ook gestraft.
sousiagirl21
14-12-2003, 14:54
Origineel gepost door zenka_nmashakil
Hoe kijken jullie ertegenaan dat er elke keer weer wordt gezegd dat de "Integratie mislukt is" :D
lijkt me wel pijnlijk namelijk :D je doet je best om s.letje te zijn en je haar een kleurtje te geven, en je wenkbrauwtjes zo dun mogelijk te houden, en dan komen zij je zo schofferen door te zeggen dat je handelingen toch allemaal mislukt zijn en dat je je meer in de samenleving moet integreren !! :giechel:
wat is jullie volgende stap ? :D shi hanekam-kapsel die groen geverfd is ? :giechel: of toch maar de oude tattoos en piercings terughalen ?? :D
onder de intergratie bedoelen ze de taal.
en in marokko lopen ze er nog moderner bij dan ons hoor.
ze lopen voor dan de marokkanen hier.
ThaBabygirl
14-12-2003, 16:25
Wat heeft integratie te maken met je best doen om een sletje te zijn??
soo what the *ck bullsh*t gewoon ok...dat de wijven naar disco`s gaan dat is erg en het zelfde geld voor de HEREN !! maar dat vandat haar KLEUREN slaat nergens op als je je hoofddoek draagt is er tog gewoon nix mis mee!! --> ? Het is neit haram dus oordeel daar niet over
:confused: ik denk dat we hier geen tijd aan moeten verspillen.
:zwaai:
Origineel gepost door sousiagirl21
onder de intergratie bedoelen ze de taal.
en in marokko lopen ze er nog moderner bij dan ons hoor.
ze lopen voor dan de marokkanen hier.
Ze lopen voor in wat?? in moderner zijn .... nou leuk voor ze, laat ze de koeffar maar lekker nadoen
Origineel gepost door ThaBabygirl
Wat heeft integratie te maken met je best doen om een sletje te zijn??
Wat hij daarmee wil zeggen, is dat meiden het verkeerd begrepen, integreren is niet wannabee sletje worden, maar anders..
Als zw wat minder uitgaan en meer leren, lukt het misschien een beetje om achter de betekenis te komen
zenka_nmashakil
14-12-2003, 18:44
ik ben juist voorstander dat meisjes zich nog islamitischer gaan kleden en gedragen :Iluvu:
ik ben voorstander van dat marokkaanse meisjes zich nog islamitischer gaan kleden en gedragen, alleen om die racisten nog meer te treiteren :Iluvu:
Ach we willen niemand treiteren, we doen wat allah (swt) aan ons vraagt. Als ik maar niet lastig word gevallen..
sousiagirl21
14-12-2003, 19:39
ik ben gewoon me zelf,geen een nederlander of marokkaan komt mij vertelen wat ik moet komen doen.
en jongen als je daar last van heb moet je gewoon je ogen dicht doen.
smaraagd
14-12-2003, 19:41
:D K vraag me al dagen af of het an mij ligt dat k alleeen stomme tpoics open....
maar na deze topic weet k gewoon ceker dat er haast nogmaals HAAST alleen stomme topics zijn...
Dus kan er nisk aan doen dat k alleen stomzinnige topics open YUPS....
ligt niet aan smaraagd :D
Smaraagd :zwaai:
Souraida
16-12-2003, 17:01
Hoe kunnen wij marokkanen het echt erg vinden dat nederlanders gaar over ons praten???? We kunnen niet eens normaal met elkaar praten, discusseren en omgaan. Waarom al dat gescheld en minachting van elkaar???!!!! Heshmoe shwia.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.