Bekijk originele versie : Amazigh(punt)nl zijn erger dan jahoeds
Assalaam oe alaikoem broeders en zusters
Ik was een actieveling op de amazigh(punt)nl site en ben er onlangs uit gebanned omdat ik het woord van Allah verspreidde, ik post dit berichtje hier, zodat jullie maar eens even weet gaan hebben van wat er voor soorten berggeiten er nog ronglopen in nederland.
Ik ben zelf berber, maar ik schaam me als ik hen hoor zeggen dat ze berbers zijn,ik hoop in mijn hart dat de oprichters van de site van amazigh(punt)nl helse avonturen zullen meemaken met de douaniers als ze naar marokko gaan Insha'Allah.
Het zijn de grootste lafaards die er maar kunnen zijn, omdat ze het steeds hebben over 'onderdrukking dit en onderdrukking dat', terwijl ze zelf de grootste 3oedwaans zijn, zoals Sa3ied, Admin, Ighes, ... en nog andere nationalistische rotzakken!
Mogen ze vervloekt worden insha'Allah, mogen ze insha'Allah het daglicht niet meer zien en mogen ze inshallah een zuur leven tegemoet komen, ameen ameen ameen
Ik zal ze elke dag in mijn gebeden vervloeken totdat ze insha'Allah de dood tegemoet komen, ameen.(tenzij ze zich weer tot het rechte pad begeven, dan is alles vergeven).Voor dergelijke 3oedwaans moet men geen medelijden tonen, noch in dit leven, noch in het andere!
Dergelijke berggeiten verdienen het om onderdrukt te worden,
want beesten moet je nu eenmaal hard behandelen
ik vervloek
Sa3ied de jahoed,
admin de jahoed
ighes de jahoed en
fasychar de jahoedia
p.s.: Ik ben nooit haatdragend geweest, maar wat deze 4 smerige rotzakken hebben gedaan was over de schreef, ik heb altijd met geduld gehandeld, walakin tevergeefs, zelfs na 1 jaar waren ze steeds onrespectabel tegenover mij.
Daarom wens ik hen het vuur in!
wa salaam oe alaikoem.
Vreemdeling1977
09-09-2002, 03:37
Assalamou alaikoum wa rahmatou laah wa barakatouh, bismillah wa salatou wa salam 3ala rasouli laah mohamadin ibni abdillah wa 3ala alihi wa sa7bihi wa man walah,
Best broeder,
wat jij hier neerzet is niet bepaald islamitisch te noemen dus ik zou zeggen vrees Allah swt ... verder moet ik je verwijzen naar verhalen van profeten waarvan eentje (nouh/noach a.s) niet 1, 2 of 10 jaar da'wa heeft gedaan maar 950 jaaaaaaaaaar met alle geduld terwijl deze profeet uiteindelijk maar heel weinig mensen achter zich had gekregen.
denk maar aan de profeet mozes die het leven zuur werd gemaakt door de israelieten en ga zo maar door.....en niet te vergeten onze geliefde profeet vzmh die werkelijk heeft geleden om de ware boodschap te verspreiden. wat denk je dat onze profeet zegt als hij geraakt wordt in de slag van Uhud? Allah vervloek Quraish? nee beste broeder " O mijn Heer Leid mijn gemeenschap zij zijn onwetend" en moet je nagaan we hebben het hier over ongelovigen!!! in dit geval zou het de voorkeur verdienen om Allah swt te vragen deze mensen te leiden en te vergeven (moslims!!!) ipv van ze te vervloeken en natuurlijk het beste voorbeeld te geven...en ik zou zeggen lees goed hoe onze geliefde profeet vzmh handelde:
((159. En het was dakzij de Barmhartigheid van Allah dat jij zacht met hen was. En als je streng en hardvochtig was geweest, dan waren zij rondom jou uiteengegaan. Vergeef hen dus (hun fouten) en vraag vergeving voor hen en raadpleeg hen bij de zaak.)) Aal Imraan -3-
Moge Allah swt ons leiden naar het goede en ons het slechte doen vermijden en ons doen terugkeren naar de islam. ameen ameen ameen
Wa salam
OemTaqwa
11-09-2002, 13:49
Wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe
A'oedoe Billahi minasj Sjitan radjiem
Kunnen we niet een keer gewoon als Moslim door het leven gaan en niet steeds als Arabier/Barbaar?
"Moge Allah SwT ons vergeven"......... dat zeggen we vaak of niet? En wij verwachten dat Allah SwT degenen (ons) zal vergeven diens vergiffenis jegens zijn/haar broeders nihil is? Wij zijn dienaren van Allah SwT en wij moeten Zijn goede eigenschappen zo goed mogelijk weerspiegelen. Als we altijd wrok zouden koesteren tegen onszelf -iedere moslim is, in deze wereld, namelijk de ander- zouden wij dan Zijn vergiffenis mogen opeisen?
Allah hdiena!
Er is geen enkel sprake van nationaliteit in Islam en bovendien, je zet daar een vergelijking van een natie contro religie! Is dat uberhaupt wel gepast? Hoezo..... sinds wanneer hebben de amazighen een eigen godsdienst? Breng me op de hoogte, broeder of ben jij degene die op de hoogte moet worden gebracht?! :confused:
No hard feelings: asalaam aleikum waragmatoellah!
bladerbla
12-09-2002, 22:19
Kunnen we niet een keer gewoon als Moslim door het leven gaan en niet steeds als Arabier/Barbaar?
Ga maar eerst leren dat mensen Imazighen heten en geen Barbaren.
sallaaam alles goed maar wat is er met die site eigenlijk !!!!!!
bladerbla
12-09-2002, 22:51
Sa3ied de jahoed,
Voor zover ik weet ben ik geen jood. En so what als ik er eentje was, sghar ienegh ma? Je moet hier niet schijnheilig komen doen, maja dat is ook jou probleem. Je loopt te hele dag op mensen te zeuren over islam enz terwijl jij die regels niet eens nakomt. Islam is niet alleen Bidden en koran lezen hoor. Je moet ook respect hebben voor mensen, maja dat ontbreekt er bij jou, haatdragend persoontje.
Hijra_20
13-09-2002, 13:17
In de naam van Allah swt de barmhartige de genadevolle,
A salamoe alaikoum warahamtoelah wabarakatoehoe zusters en broeders fi dien,
Broeder right, het deed me pijn om dit bericht van je te lezen.
Hoe kan je je broeders vervloeken? hoe kan je zoveel haat tov hen tonen. Broeder denk na voor je wat doet.
Vroeger als je keek naar de tijd waarom onze rasoel Mohamed saws en de sahaba leefden, werden ze zo uitgescholden, werden ze zo bestenigt, omdat ze de shahada zeiden, omdat ze geloofden in Allah swt en zijn boodschapper saws. En toch handelden ze als goede moslims. Ze behielden hun eer. Ze maakten de islam nooit zwart door hun manier van handelen. Hoe hun woede ook was, hoeveel pijn ze ook hadden, onze Rasoel MOhamed saws zei hen altijd dat ze zich als moslims moesten gedragen.
Ze gingen hun vijanden (wat helemaaaaaaaal niet het geval is bij die broeders op die site die je net zei) zelfs proberen om hen op het juiste pad te leiden, men sprak met hen, men probeerde hen echt te overtuigen om het goede te doen. Mashallah.
Soebhanallah de tijd nu? waar zijn de moslims gebleven die helemaal het voorbeeld van onze rasoel mohamed saws nemen? Waaarom gaat men zich niet gedragen zoals de islam het voorschrijft. Waarom kan men zijn woede niet beheersen.
De islam draait niet om de vijf zuilen alleen, nee de islam is een hele manier van leven, het zijn gedragsvoorwaarden, er zijn etiquetten, en al die waarden en normen in de islam, die bij het karakter van een goede moslim(a) zouden moeten horen,zijn er echt om van ons een betere mens te maken. Maar Ya Allah swt waarom vergeten onze broeders en zusters deze normen en waarden.
Broeder mrright, je mag nooit of nooit een broeder of zuster vervloeken, zelfs in je salat??
Elke goede moslim(a) wenst voor zijn / haar zuster wat hij/zij voor zichzelf wenst.
Maar blijkbaar is deze hadith niet bekend in vele oren.
Het probleem is, mensen nemen de islam niet helemaal zoals hij is. De islam is eenhele grote puzzel en die puzzel is gewoonweg perfect, het zijn allemaal kleine stukjes die je als moslim ontdekt in deze grote examen, in deze dunia, en de bedoeling is datje die stukjes aan elkaar plakt, en inshallah moet je al doel hebben om de puzzel zo compleet mogelijk te maken, (waar de NIYA!!! heel belangrijk is) , je hebt de tijd tot de dag dat je van dit kort leven word gehaald en wordt teruggeroepen bij Allah swt, waar jij jou daden zult mogen uitleggen. Al wat je doet, goed of slecht daar zul je verantwoording voor moeten afleggen.
Broeder zusters probeer echt als een goede moslim(a) te handelen, en weet als een zuster of broeder jou wijst op punten die ze merken, datje verkeerd doet, (we hebben heeeeel veel punten die we verkeerd en vaak zoveel dingen die we ons zelfs niet realiseren) weet dan dat die zuster of broeder van je houdt als een zuster en broeder en dat die persoon gewoon het beste voor je wil , en jou inshallah dichter bij Allah swt brengen.
Niemand is perfect, we moeten allemaal nog zoveel leren. Vandaar dat we niet moeten oordelen over elkaar maar dat we elkaar moeten steunen, en inshallah kennis van elkaar aan elkaar doorgeven. Als is maar zoiets kleins, het wordt gezien als een sadaqa. Zoek SAMEN naar de islam inshallah. We geloven allemaal in Allah swt en ZIJN boek Koran el Kareem. Dus zusters broedersr alsjeblieft denk na voor jullie wat doen, loop niet blindelings in deze val, deze dunia, waar sjeitan overal is om toch zoveel mogelijk zusters en broeders naar het slechte te laten leiden, Dat is zijn doel, zoals het een doel is van moslim die er alles voor doet om inshallah aldjanah in te treden.
Broeder je kent onwaarschijnlijk wel deze hadith:Van Aboe Hoeraira: De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegd: 'Sterk is niet degene die een ander op de grond kan gooien; sterk is wie zichzelf beheerst als hij boos is.' (Overgeleverd door al-Bukhari en Muslim)
handel ernaar inshallah.
Moge Allah swt al onze zusters en broeders naar het goede leiden inshallah.
Moge Allah swt sjeitan weghouden bij onze zusters en broeders in de islam.
Moge Allah swt onze iman versterken.
Moge Allah swt ons vergeven bij dingen die we verkeerd zeggen en ons inshallah verbeteren bij deze dingen want ya Allah wij zijn zo onwetend en moeten nog zoveel leren.
Wa salamoe alaikoum warahmatoelah wabarakatoehoe
OemAbdoellah
13-09-2002, 18:05
Assaalamoe alaikoem wara7matallah
Beste broeder,
vrees ALlah agi!! Etaqi allah Etaqi allah!!
doe doe3a voor deze personen!! doe doe3a voor hen dat ALlah swt hen leid en hen vergeeft!1
woede komt van de shaitan
doe je best
wasalam alaikoem
OembenJamin
OemTaqwa
13-09-2002, 23:24
Origineel gepost door bladerbla
Ga maar eerst leren dat mensen Imazighen heten en geen Barbaren.
Waar kan ik zoiets leren, broeder? Ik wil namelijk graag in aanmerking komen voor zo'n les ;)
Kom op, zeg! Voel je toch niet zo aangevallen.......RELAX
Ik ben zelf ok een bergbewoonster, hoor hihihi
Ik mag toch wel synoniemen gebruiken?
Rabbi gfirlie: sorry, anyway
asalaam aleikum waragmatoelah :zwaai:
OemAbdoellah
13-09-2002, 23:28
Origineel gepost door OemIhsaan
Waar kan ik zoiets leren, broeder? Ik wil namelijk graag in aanmerking komen voor zo'n les ;)
Kom op, zeg! Voel je toch niet zo aangevallen.......RELAX
Ik ben zelf ok een bergbewoonster, hoor hihihi
Ik mag toch wel synoniemen gebruiken?
Rabbi gfirlie: sorry, anyway
asalaam aleikum waragmatoelah :zwaai:
Asaalamoe alaikoem wara7matallah
hahaaa barbaar subhana allah!
Je bent gewoon lid van de 3e berg links hoor hey ga dat nou niet ontkennen zuster!!
Nee joh toe nou niet ontkennen ;)
ahum haha
wasalam alaikoem
OemMujahid (hahahaa elftal hahaha einstein`s ihih)
OemTaqwa
13-09-2002, 23:39
Origineel gepost door Mujahidaa
Asaalamoe alaikoem wara7matallah
hahaaa barbaar subhana allah!
Je bent gewoon lid van de 3e berg links hoor hey ga dat nou niet ontkennen zuster!!
Nee joh toe nou niet ontkennen ;)
ahum haha
wasalam alaikoem
OemMujahid (hahahaa elftal hahaha einstein`s ihih)
wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe zuster,
Hahaha.... wat doe je nou, 3le dwarsligger? Speedy, wen er maar alvast aan dat jij -over een tijdje insjallah- met deze barbaar door het leven zal moeten gaan (got it?). We maken er twee elftallen van Insjallah, dan kunnen ze tenminste tegen elkaar spelen en zodoende trainen hihi. ;)
Ehem.. het is trouwens niet de 3de, maar de 4de berg naar RECHTS(voor het geval ik interessant ben voor een baardje)
Ohneee waarom heb ik dat toch altijd weer> deze verdoemde backspace doet het niet :o )
:Iluvu: oughti 3nd Allah SwT
masalaam wtb
OemAbdoellah
13-09-2002, 23:47
Origineel gepost door OemIhsaan
wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe zuster,
Hahaha.... wat doe je nou, 3le dwarsligger? Speedy, wen er maar alvast aan dat jij -over een tijdje insjallah- met deze barbaar door het leven zal moeten gaan (got it?). We maken er twee elftallen van Insjallah, dan kunnen ze tenminste tegen elkaar spelen en zodoende trainen hihi. ;)
Ehem.. het is trouwens niet de 3de, maar de 4de berg naar RECHTS(voor het geval ik interessant ben voor een baardje)
Ohneee waarom heb ik dat toch altijd weer> deze verdoemde backspace doet het niet :o )
:Iluvu: oughti 3nd Allah SwT
masalaam wtb
Asaalamoe alaikoem wara7matallah wabarakatoeh zuster
Haha wat doe jij nou!!! Overloopster was het niet zo dat ik elftal niqaabjes en baardjes zou.... ;) en jij ahum weirdo`s als elftal zou optrainen tot Speedy niqaabie``s en baarjes LOL.
HMm alsof jou elftal zou winnen LOL.
Na lekker relevant allemaal zeg :)
de 4e berg links? ja hoor en ik knipte in mn vingers en u werd wakker ;)
muaa7 doe je best
wasalam alaikoem wara7matallah
LOL
Meryem17
13-09-2002, 23:57
TFOEEEEE NA3RATOELAHOE3ALIEK ERYOER DAT ZEG JE TOCH NIET!
SORRY MAAR IK MOEST HET FF NOG EEN KEER LEZEN IK WIST NIET WAT IK ZAG!
YA3OEK YA3OEK YA3OEK!
MOEHIEM IMAZIGHEN 4-LIFE!
XXX MERYEM
OemAbdoellah
13-09-2002, 23:58
Origineel gepost door Meryem17
TFOEEEEE NA3RATOELAHOE3ALIEK ERYOER DAT ZEG JE TOCH NIET!
SORRY MAAR IK MOEST HET FF NOG EEN KEER LEZEN IK WIST NIET WAT IK ZAG!
YA3OEK YA3OEK YA3OEK!
MOEHIEM IMAZIGHEN 4-LIFE!
XXX MERYEM
Ey vrees ALlah we gaan niet vloeken hey ;)
doe es ff gezond bij voorbaat yazaakie allah gair
neem u woorden terug
Yazaakie allah gair
wasalam alaikoem
OemTaqwa
14-09-2002, 14:42
Asalaam aleikum waragmatoellah,
Broeder; wil je deze discussie verwijderen? Djazaak Allah oe khayroen.
En jij Speedy (Mujaahida)... train jij jouw elftal maar op tot baardjes/niqabjes -TbarkAllah 3liek- Ik zal ze wel wederopvoeden ;) en mocht het zo zijn dat ze tegenstribbelen, dan kom ik jou wel een handje (of beter gezegd 'een vuistje') helpen :D
SubhanAllah wa biehamdieh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.