Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relaties in Europa

Pagina's : [1] 2

zejda
13-12-2003, 22:21

Is het zo erg gesteld met de Marokkaanse meisjes dat ze omgaan met negers, Nederlanders, Belgen, Turken en noem maar op. Ik vind dat ze zo hun eer en ook zelfrespect verliezen. Als ik hier op de forum verhalen lees dan denk ik "waar halen ze het in hun hoofd". Ik moet ook geen domme reacties ontvangen van meisjes met onwetendheid. Want in werkelijkheid is het zo. Ikhoop Inch'Allah dat de meisjes die dit doen toch hun hersenen weer gaan gebruiken!!!

power_flower
13-12-2003, 22:21
Helemaal mee eens!! :goedzo:

aziza20
13-12-2003, 22:26
Inchallah..ja.maar mischien kan het een collega zijn als je met een donkere jongen loopt..mischien ene klasgenoot!!.of mischien wel..een islamitische donkere jonge( en of het kan haar man zijn)..allahoe ahlam...we hebben snel onze praatjes klaar staan....maar gair!!!...

MissMarOc15
13-12-2003, 22:40
jah idd mjah wta kan je er tegen doen.. tt doen ze wat ze willen doen en wat ze niet laten kunnen! eerst zag je geen ene marokkaanse meid in de disco nu kom je zelfs tegen in marokko..en nederland ook.. waar gaat dit naartoe.. waarom hadden onze moeders dat niet nodig??waarom hebben wij (ik niet dan hoor)dat wel nodig??

Tijn
13-12-2003, 23:56

Origineel gepost door zejda Is het zo erg gesteld met de Marokkaanse meisjes dat ze omgaan met negers, Nederlanders, Belgen, Turken en noem maar op. ......iets meer respect voor andere rassen kan volgens mij geen kwaad.

Najib26
14-12-2003, 00:01
Origineel gepost door zejda Is het zo erg gesteld met de Marokkaanse meisjes dat ze omgaan met negers, Nederlanders, Belgen, Turken en noem maar op. Ik vind dat ze zo hun eer en ook zelfrespect verliezen. Als ik hier op de forum verhalen lees dan denk ik "waar halen ze het in hun hoofd". Ik moet ook geen domme reacties ontvangen van meisjes met onwetendheid. Want in werkelijkheid is het zo. Ikhoop Inch'Allah dat de meisjes die dit doen toch hun hersenen weer gaan gebruiken!!! Dit is nou typisch een culturele reactie die helemaal niets met islam te maken heeft. Volgens mij discrimineer jij gewoon. En dat is verboden in de islam. Wat is nou het verschil als een Marokkaanse meisje een relatie voor het huwelijk heeft met een Marokkaanse jongen of met iemand van een ander ras? Er is geen verschil! Beiden relaties zijn verboden in de islam. Anders wordt het als ze trouwen. Maar dan is er ook geen verschil tussen trouwen met een Marokkaanse moslim of een donkere moslim van een ander land.

laijla_1
14-12-2003, 00:10
wat maakt het uit of een relatie tussen 2 verschillende "rassen" is ?? iedereen is een mens een creatie van allah dus eigenlijk willen jullie zeggen da ik een schande ben omdat mijn vader marokkaan is en mijn moeder een belgische?? awel ik kan jullie zeggen da ik net zoals jullie ben!! ik heb ook rood bloed en gevoelens ervaar ik op dezelfde manier als jullie!! alleen da ik nie zal oordelen over de afkomst of de kleur of eender wat van een medemens! waar halen jullie het in je hoofd om te oordelen?? judgement day gebeurt door allah de dag dat jullie naar het paradijs of de hel gaan, en vergeet nei da allah alles hoort en ziet! groetjes laijla AKA een halfbloedje

esmaatjuuh
14-12-2003, 11:32
Origineel gepost door zejda Is het zo erg gesteld met de Marokkaanse meisjes dat ze omgaan met negers, Nederlanders, Belgen, Turken en noem maar op. Ik vind dat ze zo hun eer en ook zelfrespect verliezen. Als ik hier op de forum verhalen lees dan denk ik "waar halen ze het in hun hoofd". Ik moet ook geen domme reacties ontvangen van meisjes met onwetendheid. Want in werkelijkheid is het zo. Ikhoop Inch'Allah dat de meisjes die dit doen toch hun hersenen weer gaan gebruiken!!! InshaAllah Wist Je Dat Zo`n Topic Echt Letterlijk Zo`n 435 Keer Is Geopend..? Of Sjow Iets..:maf3:..

zejda
14-12-2003, 19:14
Origineel gepost door Tijn ......iets meer respect voor andere rassen kan volgens mij geen kwaad. Ik heb heel veel respect voor de andere rassen, maar het gaat mij om het feit dat de meisjes met jan en alleman omgaan.

zejda
14-12-2003, 19:19
Origineel gepost door Najib26 Dit is nou typisch een culturele reactie die helemaal niets met islam te maken heeft. Volgens mij discrimineer jij gewoon. En dat is verboden in de islam. Wat is nou het verschil als een Marokkaanse meisje een relatie voor het huwelijk heeft met een Marokkaanse jongen of met iemand van een ander ras? Er is geen verschil! Beiden relaties zijn verboden in de islam. Anders wordt het als ze trouwen. Maar dan is er ook geen verschil tussen trouwen met een Marokkaanse moslim of een donkere moslim van een ander land. He jongen, ik heb zeker niet gezegd dat ik het goedkeur dat ze met een Marokkaan omgaan. Het gaat mij alleen om het feit dat ze met andere rassen omgaan. Ik weet goed genoeg dat een relatie haram is. Maar met een neger, een Amerikaan of wat dan ook vind ik laag gevallen. Het is maar mijn mening!!!

Lady_moi
14-12-2003, 19:28
wat is er met turken verkeerd

maghrib_girl
14-12-2003, 19:50
inderdaat wat is er mis met turken en wat is er mis met een moslim negers, Amerikanen, nederlanders enz. ik vind het geen schande als je iemand leuk vind van andere ras en marokaanse ouders moeten daar ook begrip voor hebben, want in de islaam mag je geen onderscheid maken tussen mensen. en dat jij het schandalig vindt berijp ik ook niet

LellaBerkane
14-12-2003, 19:54
Origineel gepost door Najib26 Dit is nou typisch een culturele reactie die helemaal niets met islam te maken heeft. Volgens mij discrimineer jij gewoon. En dat is verboden in de islam. Wat is nou het verschil als een Marokkaanse meisje een relatie voor het huwelijk heeft met een Marokkaanse jongen of met iemand van een ander ras? Er is geen verschil! Beiden relaties zijn verboden in de islam. Anders wordt het als ze trouwen. Maar dan is er ook geen verschil tussen trouwen met een Marokkaanse moslim of een donkere moslim van een ander land. :goedzo:

sousiagirl21
14-12-2003, 19:57
volgens wie volgens de marokkaanse mannen zeker. ik ga om met turken en nederlanders. maar dat betekent toch niet dat je een relatie met ze hebt. jij bent nou echt een racist.

Lady_moi
14-12-2003, 20:41

als ge bedoelt da het verkeerd is een haramrelatie te beginnen jah da weet ik wel da begrijp ik ma gij begint nu zo echt over de rassen da vind ik fout van u

Pagina's : [1] 2