Bekijk originele versie : wie kent atlats -blue en heeft ervaring
ik net geboek maar de datum en nog wat gevens kloppen niet ik wil dit veranderen wat moet ik nu doen
die call center nummer lukt niet
ik net geboek maar de datum en nog wat gevens kloppen niet ik wil dit veranderen wat moet ik nu doen
die call center nummer lukt niet
W8en tot morgenvroeg en bellen naar het nummer dat met je land overeenkomt, als het bedrag al overgeboekt is dien je bij te betalen om een andere vlucht te bekomen.
W8en tot morgenvroeg en bellen naar het nummer dat met je land overeenkomt, als het bedrag al overgeboekt is dien je bij te betalen om een andere vlucht te bekomen.
weet je het zeker me zwager heeft net geboekt het gaat niet om mij:p
weet je het zeker me zwager heeft net geboekt het gaat niet om mij:p
Als de namen niet goed zijn geschreven is nog niet zo erg, maar als je geboekt hebt en je wilt datums veranderen daar betaal je voor hoe langer je w8 hoe duurder, heb je betaald al?
Wie heeft er een keer mee gevlogen?
Is t een fijn vliegtuig ofniet?
Wie heeft er een keer mee gevlogen?
Is t een fijn vliegtuig ofniet?
Gewoon geen luxe, maar voor dat geld kan het ook niet, zelf heb ik er meermaals mee gevlogen, altijd tevreden, panne kan je altijd en met elke maatschappij krijgen. Bij ons zaten zelfs mensen die bij Ram geboekt hadden en duur betaald hadden.
Als de namen niet goed zijn geschreven is nog niet zo erg, maar als je geboekt hebt en je wilt datums veranderen daar betaal je voor hoe langer je w8 hoe duurder, heb je betaald al?
ja lieverd hij heeft al betaalt:traan1:
mokro_karim
02-04-2008, 22:01
de problemen beginnen nu al....
Wat een idioot dan.. Datum en andere gegevens kloppen niet! Wat klopt wel? Was hij/jij stoned ofzo? :haha:
Wat een idioot dan.. Datum en andere gegevens kloppen niet! Wat klopt wel? Was hij/jij stoned ofzo? :haha:
me dochter klikte van 29 april in plaats van 28 april en in plaats van zijn adres typte ze ons adres we konden het wel controleren maar hij pakte niet meer dan 20 keer geprobeerd dus we waren meer daar op gericht
en toen me dochter wel het probeerde pakte ie wel
we hebben gebeld voor een foutje 71 euro betalen zei de ze en we hebben voor 24 uur gebeld:confused: :confused:
alhoceima_queen
04-04-2008, 19:51
:stoned:
me dochter klikte van 29 april in plaats van 28 april en in plaats van zijn adres typte ze ons adres we konden het wel controleren maar hij pakte niet meer dan 20 keer geprobeerd dus we waren meer daar op gericht
en toen me dochter wel het probeerde pakte ie wel
we hebben gebeld voor een foutje 71 euro betalen zei de ze en we hebben voor 24 uur gebeld:confused: :confused:
Heb je toch gezegd dat ze aanrekenen, volgende keer bespreek je telefonisch, en schrijft je ff alles eerst op papier, dan kan je checken.:goedzo:
alhoceima_queen
29-05-2008, 15:52
up
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.