Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Krijg laatste tijd vaak dit bericht zo irritand! wat aan te doen, mensen HELP!

Youssra_Oujdia
01-04-2008, 18:44

Krijg dit bericht laatste tijd erg vaak, zo irritant want dan kan ik niet meer scrollen en moet ik steeds klikken om een pagina na beneden te gaan. http://img353.imageshack.us/img353/8695/oeffffao2.jpg En dit bericht had ik eerst nooit, maar er was iets mis met me laptop en had m laten maken.. En dat waar je kan klikken, zat dus los bij mij.. ze hebben t wel gemaakt en alles werkt nou heel goed en ze hebben een hele check up gedaan.. maar nou ineens krijg ik telkens dat bericht. Dan start ik me laptop opnieuw of meld ik me af, en dan weer aan.. en dan doet die t weer gewoon. Hoe kan ik dit voorkomen?

Youssra_Oujdia
01-04-2008, 20:54
Vista eraf pleuren en xp erop :hihi: waarom? vista had ik er al op zitten hoor.. maar had dit bericht nooit nou pas:confused:

Youssra_Oujdia
01-04-2008, 20:56
Nee! Dan werkt je pc volgens mij al helemaal niet meer. Je moet je juiste drivers denk ik opnieuw instaleren. Geef de merk en typ van je laptop even. Dan zoek ik de juiste drivers voor je laptop. V. hey waar kan ik dat lezen dan heb HP en typ? waar kan ik dat zien?

Youssra_Oujdia
01-04-2008, 20:58
Maatje, waarom moet ze heeel vista eraf en heeeeeel xp weer installeren als je het zo snel kan oplossen, ik denk dat ze mischien weken bezig is voordat ze de juiste cd's, drivers en helemaal de juiste persoon zal vinden die haar hierbij kan helpen. Als ze bijvoorbeeld virussen op pc had dan zou ik zeggen "formatteren die handel". Dit is gewoon een kleine fout met haar PC. Als ze de juiste drivers installeert is dit probleem verholpen. Ik ben voetbal gaan kijken adios! V. waarom ga je? ga je me niet helpen?

Mourri
01-04-2008, 21:05

waarom ga je? ga je me niet helpen? blijkbaar niet hij is met de kippen ervandoor gegaan :gniffel: vista deraf, xp derop, probleem opgelost!:hihi: Vista eraf pleuren en xp erop :hihi: QUOTE van de dag!!:D

Youssra_Oujdia
01-04-2008, 21:14
blijkbaar niet hij is met de kippen ervandoor gegaan :gniffel: vista deraf, xp derop, probleem opgelost!:hihi: QUOTE van de dag!!:D waarom moet dat eraf? ik weet niet eens hoe dat moet? vista zat er gewoon op hoor...begrijp niet waarom dat probleem met vista te maken heeft...:confused:

Mourri
01-04-2008, 21:43
Nou dit bewijst dat je helemaal geen verstand van zaken hebt. Ik help je wel oujdiaa! V. Ach vlieg toch weg joh vista is shit en dat weet jij, klein jan, grote kees en ieder ander Vista met zijn visuele hoogstandjes maar functioneel is vista helemaal dramatisch, Microsoft zelf is al een dramatische bedrijf die alleen problemen geeft ipv ze op te lossen, het duurde 5 of 6 jaar voordat vista kwam:hihi: Ga mij niet zeggen dat ik geen verstand heb. dan heb jij het net zomin Vista moet je pas kopen wnnr sp2 er is, dan is tie goed genoeg Windows 7, daar wacht ik ook op!