Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geld versturen via Western Union

MetalsiBoy
01-04-2008, 18:19

Ik weet niet hoe dat precies werkt.... Maar kan je je geld terug zien te krijgen als je het eenmaal naar het buitenland hebt verstuurd aan iemand??????? Je verstuurt het naar iemand waarvan je een voor en achternaam moet doorgeven en alleen diegene kan het opnemen.... Maar stel dat je het geld terug wilt halen... Is dat dan mogelijk vraag ik me af?????? Hoor graag van de mensen die hier meer over weten!

Sylar
01-04-2008, 18:28
Ja dat is zeker mogelijk zolang het geld niet opgehaald door de ander persoon..is het mogelijk je geld terug te halen ga ff langs de postkantoor of Western Union en neem dat papiertje ff mee.

MetalsiBoy
01-04-2008, 20:00
ook als het al opgenomen is?

Fargh
01-04-2008, 21:11
ook als het al opgenomen is? neen

MetalsiBoy
01-04-2008, 21:14

Je zou denken van niet nee.... Maar maybe is er toch nog wel een andere uitweg

Fargh
01-04-2008, 21:21
Can I cancel a cash payment transaction after sending it from a Western Union Agent location? Once a cash payment transaction has been completed at a Western Union Agent location, there are no refunds or cancellations. source (http://www.westernunion.com/info/faqCashPayments.asp)

Fargh
01-04-2008, 22:19
western union is wel duur geld versturen voor 100 euro betaal je 17 euro administratie kosten De andere heeft zn geld wel binnen de 15 min. Daar betaal je ook voor.

RuFF_Rydster
02-04-2008, 11:51
De andere heeft zn geld wel binnen de 15 min. Daar betaal je ook voor. Ja maar bij GWK kantoor is het goedkoper, en daar krijgt diegene zijn geld ook snel.. vanaf 85 Eu is het bij GWK 9 Eu, Western union rekent daar 12 Eu voor.. Voor de topicstarter, ik begrijp je vraag niet helemaal, zodra diegene het geld ophaalt, dan is het toch logisch dat je het geld niet meer kan terug halen. Tenzij diegene het terug stuurd naar je..

Moslima_1234
05-04-2008, 14:34
Zelf stuur ik altijd via Western union. Maar laatste tijd zijn ze strenger. Ze gaan je vragen stellen. En dan willen ze ook nog je paspoort kopieren.

Fargh
05-04-2008, 15:26
Zelf stuur ik altijd via Western union. Maar laatste tijd zijn ze strenger. Ze gaan je vragen stellen. En dan willen ze ook nog je paspoort kopieren. nakijken doen ze wel, een kopie van je legitimatie heb ik nog niet meegemaakt.

Moslima_1234
05-04-2008, 16:21
nakijken doen ze wel, een kopie van je legitimatie heb ik nog niet meegemaakt. Jawel dat is nu nieuw. Ik heb 2 weken geleden nog geld gestuurd en toen hebben ze mijn paspoort gekopieerd. En nog wat andere mensen die ik ken hebben precies hetzelfde meegemaakt

mariam_kenouz
05-04-2008, 16:30
Ja maar bij GWK kantoor is het goedkoper, en daar krijgt diegene zijn geld ook snel.. vanaf 85 Eu is het bij GWK 9 Eu, Western union rekent daar 12 Eu voor.. Voor de topicstarter, ik begrijp je vraag niet helemaal, zodra diegene het geld ophaalt, dan is het toch logisch dat je het geld niet meer kan terug halen. Tenzij diegene het terug stuurd naar je.. Bij Moneytrans betaal je €10,-. naar Marokko. Andere landen goedkoper (of duurder). Al stijgt het bedrag van het te versturen geld, kosten blijven €10,-. www.money-trans.nl

Tbs
05-04-2008, 16:59
wat bestel jullie dan alemaal airmax zeker ;p

Younes.
05-04-2008, 18:22
Opgelicht door Nigerianen? :hihi: