Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie erger?

Pagina's : [1] 2

Bebouch
01-04-2008, 16:48

Ik ben benieuwd naar jullie meningen jongens en meisjes, mannen en vrouwen Wat vinden jullie erger: Een marokkaanse jongedame, ongetrouwd is geen maagd meer maar doet het ook weer niet met appie en alleman Een marokkaanse jongedame, ongetrouwd met hoofddoek, is sexueel actief maar doet het ook niet met appie en alleman

anm007
01-04-2008, 16:52
ik vind het niet erg... het is de moderne tijd ... accepteer het of accepteer het niet simpel

always_moslima
01-04-2008, 18:20
die met hoofddoek is erger je denkt dan dat ze heilig is ... maar ze is juist het tegengestelde Zo'n meiden maken de ons al HELEMAAL belachelijk (vind ik) ookal is het moderne tijd ... ofwel hou je je aan de regels ofwel niet en niet wat jou juiste uitkomt! eh ...xx

hot_Boy_69_
01-04-2008, 18:29
Ik ben benieuwd naar jullie meningen jongens en meisjes, mannen en vrouwen Wat vinden jullie erger: Een marokkaanse jongedame, ongetrouwd is geen maagd meer maar doet het ook weer niet met appie en alleman Een marokkaanse jongedame, ongetrouwd met hoofddoek, is sexueel actief maar doet het ook niet met appie en alleman kies voor 2:o

otaku
01-04-2008, 18:55

Het is allebei niet erg, als zij zo wil zijn en ze is er happy mee, wie zijn wij dan om te zeggen dat ze het niet mag.

django173
01-04-2008, 19:25
Ik ben benieuwd naar jullie meningen jongens en meisjes, mannen en vrouwen Wat vinden jullie erger: Een marokkaanse jongedame, ongetrouwd is geen maagd meer maar doet het ook weer niet met appie en alleman Een marokkaanse jongedame, ongetrouwd met hoofddoek, is sexueel actief maar doet het ook niet met appie en alleman ze zijn allebei moslimas dus het is voor allebei een heel groot zonde.:)

Moslima_Tju_15
01-04-2008, 19:35
volgens mij is het allebei net zo erg. waarom?? namelijk omdat allah heeft gezegt dat je schoonheden moet verbergen en je ogen neer mooet slaan bij mannen en dat jij je kuisheid moet bewaren en vooral als je weet dat het haraam is !!!!!!!!!!!!!!!!! moderne tijd wat maakt dat uit de regels van allah veranderen niet!!!!!!!!!!!!!

rachke113
01-04-2008, 19:43
Het is allebei evenerg! Benen toe voor huwelijk, simpel

Misz_larache
01-04-2008, 20:30
ze zijn allebei moslimas dus het is voor allebei een heel groot zonde.:) precies.

Hicham4679
01-04-2008, 20:36
2de is de beste, want je mag sexueel actief zijn met je vrouw of man maar met andere doen is wel haram!

Hicham4679
01-04-2008, 20:37
volgens mij is het allebei net zo erg. waarom?? namelijk omdat allah heeft gezegt dat je schoonheden moet verbergen en je ogen neer mooet slaan bij mannen en dat jij je kuisheid moet bewaren en vooral als je weet dat het haraam is !!!!!!!!!!!!!!!!! moderne tijd wat maakt dat uit de regels van allah veranderen niet!!!!!!!!!!!!! juist, jij hebt helemaal gelijk.

mo3gaba_mograma
01-04-2008, 23:13
Ik zie geen verschil. Allebei hetzelfde. Je daden verbergen uiteindelijk je uiterlijk en men ziet alleen nog maar je daden. (zowel positief als negatief bedoelt!)

Do_You_Love_Me
02-04-2008, 05:51
ieder zn eigen probleem, men moet letten op zichzelf en niet op anderen

45soumaya
02-04-2008, 06:00
Beide zijn even verkeerd/heilig bezig!!! Dit geld ook als het om de jongens gaat, precies het zelfde voor onze schepper zijn man en vrouw het zelfde en worden we allemaal op de dag der oordeels op dezelfde manier beoordeeld.....

45soumaya
02-04-2008, 06:02

ieder zn eigen probleem, men moet letten op zichzelf en niet op anderen als elk wezentje op deze aardbol zich hieraan zou houden, zou het er een en al VREDE zijn!!!!

Pagina's : [1] 2