Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vliegen naar Marrackech...beste/ goedkoopste optie

Pagina's : [1] 2

Undissable
01-04-2008, 15:36

Hoi luitjes, Een NL collega van mij wilt graag van de zomer naar Marrakech. Wat is de beste/ goedkoopste optie om hier naar toe te vliegen? Hij wilt namelijk vandaar uit een stedentrip maken, en het liefst op eigen houtje ipv met een tourorganisatie. Dank je wel

Fargh
01-04-2008, 15:47
Hoi luitjes, Een NL collega van mij wilt graag van de zomer naar Marrakech. Wat is de beste/ goedkoopste optie om hier naar toe te vliegen? Hij wilt namelijk vandaar uit een stedentrip maken, en het liefst op eigen houtje ipv met een tourorganisatie. Dank je wel voor verterk in Belgie: jet4you.com airstop.be (charters)

Undissable
01-04-2008, 17:30
dank je wel! :D

Nora01
01-04-2008, 19:37
Transavia.com Rechtstreekse vlucht Amsterdam_Marrakech

abdelkader
01-04-2008, 19:44

Ryanair.com vanuit Weeze-Dusseldorf naar Marrakech.

MiSsMaRrAkChIa
01-04-2008, 19:47
Ryanair.com vanuit Weeze-Dusseldorf naar Marrakech. Idd Ryanair is de beste optie! :goedzo:

abdelkader
01-04-2008, 20:20
Idd Ryanair is de beste optie! :goedzo: Maar hun bagageshit vind ik echt minder. Op hun site hebben ze veel veranderd waar je nog meer geld kwijt raakt.Het blijft wel goedkoper uit.

MiSsMaRrAkChIa
02-04-2008, 15:18
Maar hun bagageshit vind ik echt minder. Op hun site hebben ze veel veranderd waar je nog meer geld kwijt raakt.Het blijft wel goedkoper uit. Klopt is idd vervelend die bagage regeling van hun 1 tas 2 tassen..:confused: maar ja wel stuk goedkoper dan vliegen vanuit nederland. Abdelkader vlieg je ook via weeze dit jaar?

hahamoker
03-04-2008, 18:31
de beste optie is toch echt transavia, vooral als je in de randstad woont. Ik heb een paar weken geleden een retourtje schiphol marrakech geboekt in de zomer voor 380 euro.

MiSsMaRrAkChIa
03-04-2008, 22:48
de beste optie is toch echt transavia, vooral als je in de randstad woont. Ik heb een paar weken geleden een retourtje schiphol marrakech geboekt in de zomer voor 380 euro. Ik heb een retourtje weeze (dusseldorf) marrakech geboekt voor 150 euro vlieg 1 juli heen en kom 26 aug terug... woon zelf in Utrecht. en utrecht -Weeze is maar 130 km.

Undissable
04-04-2008, 09:40
MIjn collega heeft besloten om via transavia te gaan. Hij woont in de buurt van schiphol dus voor hem is dat een betere optie!! In iedergeval bedankt voor de tips mensen...:D

hahamoker
04-04-2008, 09:56
Ik heb een retourtje weeze (dusseldorf) marrakech geboekt voor 150 euro vlieg 1 juli heen en kom 26 aug terug... woon zelf in Utrecht. en utrecht -Weeze is maar 130 km. Ja maar hier hangen wel een paar nadelen aanvast. 1. dat je naar Duitsland moet (maar 130km!!), schiphol is voor mij 6km haha 2. als ik veel eerder had geboekt had ik de ticket ook voor een stuk goedkoper kunnen krijgen, jij hebt zeker heel vroeg geboekt. 3. en transavia heb je toch wat meer zekerheid en kwaliteit dan al die lowbudgetvluchten. Daarentegen is 150 euro een heel goede koop hoor:D See you in Marrakech!!!!!!!!!

MiSsMaRrAkChIa
04-04-2008, 12:12
Ja maar hier hangen wel een paar nadelen aanvast. 1. dat je naar Duitsland moet (maar 130km!!), schiphol is voor mij 6km haha 2. als ik veel eerder had geboekt had ik de ticket ook voor een stuk goedkoper kunnen krijgen, jij hebt zeker heel vroeg geboekt. 3. en transavia heb je toch wat meer zekerheid en kwaliteit dan al die lowbudgetvluchten. Daarentegen is 150 euro een heel goede koop hoor:D See you in Marrakech!!!!!!!!! HaHa het is al Goed....;) Wanneer Ben je in marrakech??

abdelkader
04-04-2008, 12:20
Klopt is idd vervelend die bagage regeling van hun 1 tas 2 tassen..:confused: maar ja wel stuk goedkoper dan vliegen vanuit nederland. Abdelkader vlieg je ook via weeze dit jaar? Zeg dat wel. En je moet precies 15 kg bagage meenemen en de 2de meerprijs.Handbagage is 10kg. Je kan niet zoveel kados meenemen.:D Je betaalt nu ook voor inchecken.:maf: Ik zou vorige jaar (november) voor het eerste vliegen vanuit Weeze-Marrakech ( 1week) en op het laatste moment ging ik niet.Het heeft toe me niet veel gekost. Minder dan 30 euro.Ik heb tickets toe in juni 2007 gekocht. Ik woon niet in Marrakech, maar in Tetouan.;)

abdelkader
04-04-2008, 12:25

Ja maar hier hangen wel een paar nadelen aanvast. 1. dat je naar Duitsland moet (maar 130km!!), schiphol is voor mij 6km haha 2. als ik veel eerder had geboekt had ik de ticket ook voor een stuk goedkoper kunnen krijgen, jij hebt zeker heel vroeg geboekt. 3. en transavia heb je toch wat meer zekerheid en kwaliteit dan al die lowbudgetvluchten. Daarentegen is 150 euro een heel goede koop hoor:D See you in Marrakech!!!!!!!!! Per 1 juli betaal je dan euro 45 extra (vliegtaks) per persoon. Is hetzelfde maar als je met veel mensen vliegt is dat veel geld. Een bustickets naar Amsterdam-Weeze vliegveld kost 25 euro. Transavia is hetzelfde als andere lowbudget zoals Ryanair, easyjet enz. Je krijgt niks te eten en gewon kopen als je dorst hebt of eten meenemen.:D

Pagina's : [1] 2