Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Jij Doen??????????????

MissyMaroc
13-12-2003, 19:41

Beste meiden, wat zou jij doen als je gescheiden bent en je krijgt veel aanzoeken om te hertrouwen, maar je bent bang. Bang om nog een keer mee te maken wat je al meegemaakt hebt. Ik weet dat je op ALLAH moet vertrouwen, ik weet het maar die angst blijft toch. Bang om weer al die ellende mee te maken. Wat zouden jullie doen?????????????/ Ik benhet kwijt in ieder geval!!!!!!!!!

samia15
13-12-2003, 19:43
GA ER VOOR LAAT JE LEVEN NIET VERPESTEN DOOR EEN MAN ALLAH ZOU JE HELPEN ALS HET NIET JOU FOUT WAS ZOEK ZE GOED UIT MEID VEEL PLEZIER

Love_Love
13-12-2003, 19:45
ik zou ervoor gaan.. je wil toch niet je hele leven.........geen man hebben? of wel.....!! ik zou het doen..!!! en "proberen" om die andere ellende vergeten..

ibtiessem18
13-12-2003, 19:47
Je moet heb echt goed leren kennen! En kijken of hij anders is dan jou ex en of hij aan jou eisen voldoet! je moet niet zomaar met hem gaan trouwen! Ik zou denk ik wel een beetje onderzoek gaan doen( als ik voorheen een slechte huwelijk heb gehad) Maar je moet niet naar ons luisteren! jij moet doen wat jij het beste vindt! En niet naar andere mensen gaan kijken, want iedereen heeft zijn eigen manier van omgaan in zo een situatie!! Ik wens je heel veel suc6 bij het nemen van de juiste beslissing! Moge Allah(swt) jou wensen verwezelijke! Beslema:zwaai:

MissyMaroc
13-12-2003, 20:09

Dank jullie wel, alleen ik heb het nu gewoon zo moeilijk. Ik wil heus trouwen want ik weet dat ik niet mijn hele leven alleen kan blijven. Ik word zo gek gemaakt van de aanzoeken. Ik probeer me af te sluiten van iedereen om na te denken. Vandaag zei mijn moeder weer dat er iemand om me heeft gevraagd bij mijn vader. Mijn moeder zegt dat ik nu eens na moet gaan denken om weer te trouwen. Maar ik durf niet, ik heb al eens de fout gemaakt dat ik hem niet kende, ik wil dat niet weer. Ik wil trouwen uit liefde, maar ik durf het niet. Ik durf geen relatie met een man aan te gaan. Ik hou van lachen en praten met mensen maar als ze te dichtbij komen klap ik dicht. Ik ben het nu gewoon even kwijt, dus dacht ik laat ik maar eens om advies vragen van onbekenden!!!!!! Denk aub niet dat ik een hoge dunk van mezelf heb als ik zeg dat ik veel bekijks heb en dat ik best veel mannen achter me aan heb lopen. Ik durf het gewoon niet. Ik woon nu weer thuis bij mijn vader en moeder. Ik heb een goede baan, mijn eigen auto en ik ben aan het kijken voor een eigen huis. Ik wil een appartement kopen, maar nu het dichterbij komt ben ik bang. Ik wil ook weer niet alleen gaan wonen, maar ik was zo gewend aan de ruimte toen ik nog getrouwd was. Nu bij mijn ouders heb ik het heerlijk, alleen soms dan mis ik het hebben van ruimte, ruimte voor mezelf.... Ik heb me gewoon zo afgesloten voor het mannelijk geslacht. ik weet niet meer wat ik doen moet....... Jullie advies is welkom

ibtiessem18
13-12-2003, 20:41
Leer die geen kennen!! Je hoeft geen relatie met hem aan te gaan, maar gewoon bijvoorbeeld via de tel praten, afspreken enzo... En zo wordt hij van zelf los en weet jij hoe hij ongeveer is.. Je hoeft je niet te overhaasten.. En je moet gewoon kijken hoe hij op bepaalde reacties van jou reageert! Gaat hij daar goed mee om of irriteerd hij zich aan jou gedrag! je moet gewoon erg alert zijn! Kusjes:zwaai:

MissMarOc15
13-12-2003, 20:56
eej lieverd... kan best begrijpen dat je er veel moeiete mee hebt... maar denk aan de positieve dingen en niet aan de negatieve dingen!! stop je verleden in de doos en denk er niet meer aan.. denk aan een NIEUWE FRISSE start!! hoop dat je wat aan dit advies hebt zo niet dan hoor ik et wel van je ;) "allah is voor altijd bij je...volg je rechte weg" kijk wat hij je al heeft gegeven..werk,auto en veel liefde van je ouders en van hem en binnenkort inshaallah een huisje voor jou en je man ;) hope ya like my reaction :D slama en veel geluk

zejda
13-12-2003, 20:59
Origineel gepost door MissyMaroc Beste meiden, wat zou jij doen als je gescheiden bent en je krijgt veel aanzoeken om te hertrouwen, maar je bent bang. Bang om nog een keer mee te maken wat je al meegemaakt hebt. Ik weet dat je op ALLAH moet vertrouwen, ik weet het maar die angst blijft toch. Bang om weer al die ellende mee te maken. Wat zouden jullie doen?????????????/ Ik benhet kwijt in ieder geval!!!!!!!!! Hoi Ik begrijp je situatie omdat mijn zus ook gescheiden is en ze heeft 2 kindjes. Ze is al ongeveer 3 jaar gescheiden en was ook bang om te hertrouwen. Tot voor kort is er een man komen aanvragen en ze heeft ja gezegd. In januari gat ze Inch'Allah hertrouwen. Ze begint nu met een nieuwe toekomst op te bouwen. Ik denk dat het beter is voor jou om je ja-woord te geven. Ga ervoor en vertrouw op ALLAH