Bekijk originele versie : Islamitische groothandel?
rachideke
01-04-2008, 13:39
Assalamoe Jalaikoem warahmatoe lahi wa baratoehoe
Kent er iemand een groothandelaar dat islamitsche kleding en producten verkoopt? Ben vooral opzoek naar vrouwen producten (Hoofddoeken en jilbabs) maar mannen producten en accesoires zijn ook welkom. Het maakt me eigenlijk niet uit in welke land de groothandelaar gelocaliseerd is.
Mag ook Pakistan, Indie, China of een arabische land zijn. Europa is ook welkom
Shoukran wa Jazakoemoe laah
rachideke
02-04-2008, 13:49
Niemand?
- Waarom probeer je het niet via Ebay in te kopen? Ik heb zie mensen die uit china en india stoffen en jurken krijgen.
- Deze vraag is al eerder gesteld op deze forum. Ik zou zeggen, gebruik de zoekoptie en je zal vast veel nuttige informatie vinden!
Succes,
rachideke
05-04-2008, 02:34
- Waarom probeer je het niet via Ebay in te kopen? Ik heb zie mensen die uit china en india stoffen en jurken krijgen.
- Deze vraag is al eerder gesteld op deze forum. Ik zou zeggen, gebruik de zoekoptie en je zal vast veel nuttige informatie vinden!
Succes,
Bedankt voor de reactie, ik had er nog niet aangedacht om de zoekfunctie te gebruiken ga ik zo doen.
s.a.
stuur een pm met wat je procies wilt dan kan ik je misschien aan een hoop producten helpen.
Tafersitia
30-11-2008, 03:48
Ik heb een pakistaanse vriendin die na de examens naar lahore gaat in pakistan ik kan vragen aan haar of ze een naam en adres kan geven als ze daar een groothandel vind met zulke zaken ze zijn ook moslims dus ze zal misschien en ik zeg misschien zo'n zaak/en daar kennen.
Moest je nog niks gevonden hebben let me know. Dan vraag ik het haar en als ze terug is i'll let you know.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.