Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse “wannabe” vrouwen !!!

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
13-12-2003, 19:36

Hoeveel Marokkaanse “wannabe” vrouwen gebruiken het woord “verloofd” A)Als excuus om een relatie te ontlopen? B)Om zo genaamd op te scheppen dat ze interessant worden gevonden door de guys? c)Om vriendinnen gewoon bullshit te vertellen Gewoon om interessant te doen van kijk mij nou ik ben zogenaamd verloofd er is iemand om mijn hand komen vragen ( terwijl er geen hond het in zijn hoofd haalt om zo iets doms te gaan doen) Van die bij de hand typetjes die nooit aandacht krijgen of juist op aandacht geilen en daarmee verloofd uit de kast halen om zich zogenaamd op de markt te zetten? Hoeveel wijven ken je die zogenaamd verloofd zijn en al vanaf hun 15e en nu nog niet getrouwd zijn? :hammer: Waarom zegge ze zoiets? Worden jullie gedwongen door andere ouders ofzo ? Ben benieuwd.. :ergleuk:

samia15
13-12-2003, 19:38
SNAP ER NIKS VAN :)??????

samiratjee
13-12-2003, 19:39
Oeeeh ja echt stoer hoor..zeggen dat je met je illigale neef gmidousch verloofd bent :rolleyes:

coalitiegenoot
13-12-2003, 19:49
het hangt ervan af welke situatie je bedoelt?!! in hoeveel situaties kan je je bevinden???

praatjes
13-12-2003, 20:00

Ja man. En dan prijzen ze hun zogenaamde vriendje de hemel in om je jaloers te krijgen. Zodat ze je later in kunnen pakken.

coalitiegenoot
13-12-2003, 20:04
ja precies, worden die wijven echt gelukkig of hoe zit dit?

coalitiegenoot
13-12-2003, 20:06
Origineel gepost door bent_alhalaal ik heb je toch de 'legale' situatie uitgelegd ... als kerels je willen versieren en je moet niks van ze! en hoezo is het wel een goede smoes als je zegt dat je verloofd bent! je kunt toch andere smoesen bedenken dan verloofd, blijkbaar heeft het woord verloofd dus geen waarde meer.. en niet meer waard dan een excuus!!

Lady_moi
13-12-2003, 20:45
waarom :melig: verloofd? waarom nie gewoon direkt ik ben getrouwd :melig2: :haha: :zwaai:

coalitiegenoot
14-12-2003, 12:06
Origineel gepost door bent_alhalaal ik gebruik het zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat je iemand niet wil kwetsen of hard wil dissen .... dus dan ga je maar wat aardigers bedenken .... namelijk IK BEN VERLOOFD .... ps: ben je marokkaans? dus dan ga je maar wat aardigers bedenken .... namelijk IK BEN VERLOOFD ? aardigers?! het is gewoon debiel ik ben Marokkaans

coalitiegenoot
14-12-2003, 12:36
:lol: waardeloos :zweep:

moiself
14-12-2003, 12:44
Origineel gepost door coalitiegenoot Hoeveel Marokkaanse “wannabe” vrouwen gebruiken het woord “verloofd” A)Als excuus om een relatie te ontlopen? B)Om zo genaamd op te scheppen dat ze interessant worden gevonden door de guys? c)Om vriendinnen gewoon bullshit te vertellen Gewoon om interessant te doen van kijk mij nou ik ben zogenaamd verloofd er is iemand om mijn hand komen vragen ( terwijl er geen hond het in zijn hoofd haalt om zo iets doms te gaan doen) Van die bij de hand typetjes die nooit aandacht krijgen of juist op aandacht geilen en daarmee verloofd uit de kast halen om zich zogenaamd op de markt te zetten? Hoeveel wijven ken je die zogenaamd verloofd zijn en al vanaf hun 15e en nu nog niet getrouwd zijn? :hammer: Waarom zegge ze zoiets? Worden jullie gedwongen door andere ouders ofzo ? Ben benieuwd.. :ergleuk: wouhahahhahahahhahaha damnnn dit komt me bekent voor hij is me om me hand komen vragen maar ik weet het niet ik hou niet van hem maar heb wel ja gezegt :D even later ja ik heb het ageblazen hou gewoon niet van m wouhahahhahaa maak dat de kerstman wijs man tfoee ik haat dat soort wijven :kwaad:

extremiste_4eva
14-12-2003, 12:50
sorry maar ik vind dit BULLSHIT als er zulke mensen bestaan zijn ze het niet eens waard om over te prate!!!

coalitiegenoot
14-12-2003, 12:59
zulke mensen bestaan in grote aantalen hoor!! maar dat wist jij dus niet ofzo. of hou je mij voor de gek gewoon :maf3: als ik deze forum moet geloven zijn de meeste dames hier wel een keer verloofd geweest :schok: en het is zeker geen BullShit en daarom de moeite waard om er over te praten. allleen ik ben verbaasd dat nog geen 1 zo wannabe vrouw die zogenaamd verloofd is heeft gereageerd :schreeuw:

moiself
14-12-2003, 13:03
Origineel gepost door coalitiegenoot zulke mensen bestaan in grote aantalen hoor!! maar dat wist jij dus niet ofzo. of hou je mij voor de gek gewoon :maf3: als ik deze forum moet geloven zijn de meeste dames hier wel een keer verloofd geweest :schok: en het is zeker geen BullShit en daarom de moeite waard om er over te praten. allleen ik ben verbaasd dat nog geen 1 zo wannabe vrouw die zogenaamd verloofd is heeft gereageerd :schreeuw: hahah IK reageer nu nee hor geintje mijn zus reageerd altijd met mijn naam en was toen ook verloofd en nu ook met hem getrouwt :D

extremiste_4eva
14-12-2003, 13:06

nee je snapt mij niet ik zeg ik vind het BULLSHIT dat vrouwen dat zegge waarom zou je je moeten voordoen als een getrouwde vrouw kijk wat ik kan snappe is als je in marokko wordt gevraagd(voor de 100e keer) en dan dat je zegt ja ik ben al getrouwd dat is de enige situatie waar ik me in kan plaatse sommige vrouwen daar snappe niet wat nee is dus das wat ik wou zegge

Pagina's : [1] 2