Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kruiden uit Koran

nl3
01-04-2008, 09:05

Salaam Oe3alaikoem Wie kent de 7 kruiden die in de Koran EL Karim staan beschreven? En wie weet hoe je ze moet toepassen? El GEir INsallah. Graag zou ik antwoord wilen hebben, INsallah.

zina-karbonkel
01-04-2008, 11:19
dat zou ik ook graag willen weten!! wist niet dat er in Koran kruiden stonden?!

Kenza
01-04-2008, 19:07
Als het om de islam gaat reageert niemand alleen als het om onzin gaat zijn ze als de kippen bij

R_achida
01-04-2008, 19:12
Ik raad je het boekje "Geneeskunde van onze profeet" aan. Echt zoo een prachtig boekje!!!:love:

Don_Zakaria
01-04-2008, 20:45

Als het om de islam gaat reageert niemand alleen als het om onzin gaat zijn ze als de kippen bij je kan nog altijd het beste zwijgen ipv onzin te verkondigen....

Revolutie
01-04-2008, 20:55
76. De Tijd, De Mensen (A-Dahr, Al-Insaan) 17. En daarin zal hun een drank worden gegeven, vermengd met Gember. 83. Daden in fraude (Al-Motaffifien) 26. Welks zegel muskus is. En laat degenen die wedijveren, hiervoor wedijveren. 76. De Tijd, De Mensen (A-Dahr, Al-Insaan) 5. Maar de deugdzamen drinken uit een beker (een drank) gemengd met Kamfer.

cotedor
02-04-2008, 02:15
ray7aan uit sourat (A Rahmaan).

nl3
02-04-2008, 21:14
Ik heb er al 4 Insallah. Ik ben nog op zoek naar de drie andere kruiden die in de Koran El Karim staan. Wie kan mijn AUB helpen? En wie kan mij hiervan de toepassing bekend maken? El Gair Insallah. Oea Salam oe3aleikoem.

cotedor
03-04-2008, 03:13
Salaam Oe3alaikoem Wie kent de 7 kruiden die in de Koran EL Karim staan beschreven? En wie weet hoe je ze moet toepassen? El GEir INsallah. Graag zou ik antwoord wilen hebben, INsallah. het kan zijn dat in soura (A Rahmaan) 2 kruiden zitten..dus Ray7aan maar er wordt nog iets genoemd alleen ik ken het niet. dus er wordt in de soura eerst iets genoemd volgens mij uit mijn hoofd, heet het (3assf) ofwel (Asff) en dan wordt direct Ray7aan genoemd. maar vraagje: wat bedoel je met: En wie weet hoe ik ze moet toepassen? waar wil je ze voor toepassen en waarom ben je opzoek naar de 7 kruiden uit de Koran?

Miss_Majda
03-04-2008, 21:06
upp ik ben ook benieuwd :o

nl3
03-04-2008, 21:10
Je kan met de kruiden uit de Koran Roqia doen. In de tijd van de Profeet vrede zij met hem was dat de geneeswijze. Ze gebruikten kruiden ter genezing. Dit is wat ik gehoord heb, Allah oea3lam. El Gair Insallah.

cotedor
03-04-2008, 22:09
Je kan met de kruiden uit de Koran Roqia doen. In de tijd van de Profeet vrede zij met hem was dat de geneeswijze. Ze gebruikten kruiden ter genezing. Dit is wat ik gehoord heb, Allah oea3lam. El Gair Insallah. oh oke... wat ik weet is dat Roqia gewoon door Koran zelf is...heb je naar mijn mening geen kruiden voor nodig..anders mag een beetje peper/zout/safraan en nootmuskaat ook wel :D (kidding) maar ja, als dat weer een ander manier is van Roqia allah ou a3lem...laat je door mensen niet gek maken..die allerlei geneeswijze proberen te introduceren. genezing komt van Allah..als hij wil.. of je kruiden of niet gebruikt of koran of niet...zonder zijn toestemming komt geen genezing. en Koran en water van ZamZam uit Mekka... is meer dan genoeg. succes

Revolutie
03-04-2008, 22:15
koffie met Gember is heerlijk. warme melk met een beetje gember is ook heerlijk. Gember is een wonderlijke medecijn hij is heel goed voor maag en lever en goed voor geheugen en helpt ook tegen menstruatie pijn en djin houden ook niet van gember. er is een bron in paradijs dat heet Gember

Desertriffia
04-04-2008, 09:12
koffie met Gember is heerlijk. warme melk met een beetje gember is ook heerlijk. Gember is een wonderlijke medecijn hij is heel goed voor maag en lever en goed voor geheugen en helpt ook tegen menstruatie pijn en djin houden ook niet van gember. er is een bron in paradijs dat heet Gember Thnks:goedzo: