Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bijna al mijn vriendinnen zijn verloofd of getrouwd

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ik_oke_is
13-12-2003, 16:38

bijna al mijn vriendinnen , leeftijdsgenoten, zijn verloofd of zelfs al getrouwd; sommige heb ik nog contact mee, de meeste niet meer wat natuurlijk begrijpelijk is maar goed waar het om gaat is dat ze één voor één verdwijnen uit mijn leven, sommige ken ik al 15 jaar :( :( :verdriet:

Jeblia_Tetouania
13-12-2003, 16:45
Tjah life goes on Ciao:wijs:

ik_oke_is
13-12-2003, 16:46
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Tjah life goes on Ciao:wijs: jah dat wel :maf3:

Angeltje
13-12-2003, 17:04
Jaah, ik ken dat gevoel.. me bloed eigen nicht waar ik close mee om ging heeft nie eens meer zo veel tijd voor me.. ze heeft der handen vol aan haar man en dochtertje.. tja.. life goes on inderdaad..

Hafsat
13-12-2003, 17:08

Origineel gepost door ik_oke_is bijna al mijn vriendinnen , leeftijdsgenoten, zijn verloofd of zelfs al getrouwd; sommige heb ik nog contact mee, de meeste niet meer wat natuurlijk begrijpelijk is maar goed waar het om gaat is dat ze één voor één verdwijnen uit mijn leven, sommige ken ik al 15 jaar :( :( :verdriet: De mijne ook :tranen: Al heb ik nog wel contact met degene die getrouwd zijn :hoera:

ik_oke_is
13-12-2003, 17:12
Origineel gepost door Hafsat De mijne ook :tranen: Al heb ik nog wel contact met degene die getrouwd zijn :hoera: jah als meisje is dat anders natuurlijk; ik kan geen contact houden met meisje dat getrouwd is :verdriet:

Hafsat
13-12-2003, 17:14
Origineel gepost door ik_oke_is jah als meisje is dat anders natuurlijk; ik kan geen contact houden met meisje dat getrouwd is :verdriet: Daarom moet je ook nooit aan vriendschappen beginnen met meiden (in jou geval dan) :(

ik_oke_is
13-12-2003, 17:22
Origineel gepost door Hafsat Daarom moet je ook nooit aan vriendschappen beginnen met meiden (in jou geval dan) :( iwa is niet dat je dat zo begint ; je zat op koranschool in het weekend samen, op school in de week samen, op vakantie samen enz.... dus gebeurd gewoon automatisch toch ?? :verdriet:

Hafsat
13-12-2003, 17:25
Origineel gepost door ik_oke_is iwa is niet dat je dat zo begint ; je zat op koranschool in het weekend samen, op school in de week samen, op vakantie samen enz.... dus gebeurd gewoon automatisch toch ?? :verdriet: Ja, je hebt gelijk, had ik ook met mijn buurjongen, hij gaat nu verloven, daaaaaag Hafsat, hallo aanstaande :tranen:

ik_oke_is
13-12-2003, 17:28
Origineel gepost door Hafsat Ja, je hebt gelijk, had ik ook met mijn buurjongen, hij gaat nu verloven, daaaaaag Hafsat, hallo aanstaande :tranen: daarom wil ik geen enkele marokaanse vriendin meer ; of kennis of wat dan ook ; safi nooit meer :verdriet:

Hafsat
13-12-2003, 17:30
Origineel gepost door ik_oke_is daarom wil ik geen enkele marokaanse vriendin meer ; of kennis of wat dan ook ; safi nooit meer :verdriet: Hij was mijn back-up :tranen: Dacht altijd dat ik met hem zou eindigen :hihi: Je hebt een goede beslissing genomen :D

Lady_moi
13-12-2003, 17:41
iwa cest la vie..tjah wat doe ge deraan..

ik_oke_is
13-12-2003, 17:42
Origineel gepost door Hafsat Hij was mijn back-up :tranen: Dacht altijd dat ik met hem zou eindigen :hihi: Je hebt een goede beslissing genomen :D meskiena , iwa dan had jij dat ook niet moeten doen :verdomme: :maf3:

Hafsat
13-12-2003, 17:44
Origineel gepost door ik_oke_is meskiena , iwa dan had jij dat ook niet moeten doen :verdomme: :maf3: Voor mij ook geen vriendschappen met mannen meer :ego: Feit blijft nog steeds dat we alleen zijn :hihi:

MissMarOc15
13-12-2003, 17:45

vrees niet lievrd.. allah heeft voor iedereen een datum geprikt alleen jij trouwt of verloofd misscvhien wat later :) tis wel jammer voor je maar jah wie weet..kom je de leukste jongen tegen die voor jou bestemt is ;) wil ik ook wel whahahah :P

Pagina's : [1] 2 3 4 5