Bekijk originele versie : een man uit marokko
Weet iemand hoe je een man uit marokko kunt halen via nederland is voor de informatie ook maar vaagjes!! hebben jullie hier meer info over??
Ik heb gehoord dat meiden/jongens ook via duitseland of belgie naar binnen halen weten jullie hier iets meer van??
Ik zou graag meer info willen weten!!
Alvast bedankt op de topic te lezen
dat weet ik wat zijn de andere dingen eve serieuze reacties
Via belgie, daar inschrijven en zeggen dat je, je verloofde/man wilt binnen halen, dan gaat hij daar paar maanden werken ofso en als jullie dan gaan trouwen krijgt hij na paar maanden ze papieren,
Tenminste zoiets, ik vraag t nog wel voor je na, ken iemand die het heeft gedaan. Alleen haar man was Iligaal in het land, en hoe je hem hierheen moet halen ehum ja, je loon moet wel hoog zijn, er is denk ik een maximum ingesteld dan hopen dat ze het visum accepteren.
XXX
Arabische
01-04-2008, 09:43
jah indd visum,
Hoe Krijg Je Die Stomme Visum Voor Elkaar Yahhhhhhhhhhhhhh Ik Weet Ook Wel Visum Dat Is Het Meest Logische Maar Wat Zijn De Voorwaarden Borg Enz......................... Visum Kan Ik Toch Niet Uit Printen
Arabische
01-04-2008, 20:52
Hoe Krijg Je Die Stomme Visum Voor Elkaar Yahhhhhhhhhhhhhh Ik Weet Ook Wel Visum Dat Is Het Meest Logische Maar Wat Zijn De Voorwaarden Borg Enz......................... Visum Kan Ik Toch Niet Uit Printen
:lol: :lol:,,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.