Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Je sluit je ogen...

Hooda
08-09-2002, 20:39

Ik heb je leren kennen, doordat je altijd naar me keek Steeds weer zochten jouw blikken de mijne Lang heb ik je mooie, bruine ogen kunnen weerstaan Maar uiteindelijk hebben zij de strijd gewonnen En kruisten onze blikken elkaar Nu zoeken mijn ogen de jouwe Tevergeefs! Nu je me eindelijk voor je hebt gewonnen, sluit je je ogen voor mij...

Uitgeblust
08-09-2002, 21:50
Soms zijn er woorden scherp en vol venijn lijkt de band even verbroken omdat wij onszelf niet zijn dan groeit er een kloof die niet te overbruggen lijkt er valt een stil onbehagen omdat de een voor de ander niet wijkt soms lijkt het bijna of wij elkaar niet verstaan allebei een andere taal spreken wij alleen door zullen gaan dan toch is er die kleine vonk het verlangen naar elkaar is er zonder woorden 't vergeven zijn wij weer een liefdespaar! Ik wens je sterkte toe Hooda aan je gedichten te lezen heb je het wel nodig :(

Uitgeblust
08-09-2002, 21:58
Jouw lieve ogen deden vast heel wat harten sneller slaan maar zo hard als het mijne is er vast nog niet een gegaan...

Hooda
08-09-2002, 22:11
Zijn ogen niet, voor mij bestemd Zijn ogen schieten vuur telkens als ik hem aankijk een blik van erkenning zoek die nog steeds spoorloos is Hij wil afstand verbrand me opnieuw totdat ik wéér opgeef Ik mag alles hebben maar het is niet genoeg Hij is bereidt alles te geven liefde, warmte, woorden Maar zijn ogen zijn verboden toegang voor mij.......... ( lieverd, ik schrijf deze gedichten wel maar het gaat juist goed met me, dat is allemaal verleden tijd, het is niet echt persoonlijk ) liefs hooda

Hooda
08-09-2002, 22:11

Zijn ogen Zijn lach Dat was alles wat ik zag Alles om me heen verdween heel even Dat was het mooiste moment in mijn leven Die ogen en Die lach Ik zal ze nooit vergeten Hoe ze in mijn leven kwamen en een stukje weg namen wegnamen van mijn hart...

Hooda
08-09-2002, 22:14
stilletjes kijk ik in zijn ogen vragend staart hij met de woorden van zijn gezicht zachtjes zent ik men liefde door en stort een stilte neer wat ik krijg een mooie boodschap terug................. liefs hooda,

Uitgeblust
08-09-2002, 22:27
Jij reikt mij altijd weer de hand je bent mijn rots in waterland je kan teder, woest, aandoenlijk zijn groot en flink, soms ook heel klein je voelt mijn woede, lacht mijn lach plaagt mijn boosheid, geeft mijn dag een scheutje zon, een warm gebaar ik ben verliefd, al hihi ... 0 jaar!

EmiR_Soltan
10-09-2002, 11:51
Ik ben al verliefd voor mijn geboorte Alleen op jou verliefd zoals het volgens het ritueel hoorde Jij de golven van de oceaan die me masseren met hun handen Jij de zeemeermin die me nooit laat gaan Mijn wederhelft reizend tot verre landen Glijdend als olijfolie over jouw zachte maar gladde lichaam Varend als henna over jouw donkere henna versierde haren Het jou bekijken zonder ogen Het jou bewonderen met een hart vol interesse Wensen dat jij altijd naast me zult zijn In mijn dromen, mijn hart en zelfs mijn brein