Bekijk originele versie : Vraagjes
Er zijn hier verschillende heren die melden hoe geil ze wel niet zijn, dat ze lekkerder likken dat Lassie of die plaatjes van zich ontkledende dames menen te moeten plaatsen.
Vraagje aan iedereen:
Dit lijkt me nou niet direct iets wat de islam aanmoedigt, integendeel zelfs. Maar niemand heeft er commentaar op. (Of de heren moeten boze pm's gekregen hebben.) Waarom mogen zij dit ongestoord doen?
Vraagje voor die heren:
Waarom doen jullie dat?
Vraagje voor de dames:
Ergeren jullie je er net zo hard aan als ik?
iedereen voor zichzelf, als je geil bent dan ben je dat en iedereen heeft zijn eigen manier om klaar te komen...sommige via internet plaatjes delen met anderen.
wat de islam betreft ....zulke mensen weten dat ze niet goed bezig zijn...waarom moeten ze het nog van ons horen, ze doen er toch niets mee.
en ik erger me er niet aan want je doet wat je niet laten kan
hayat
Origineel gepost door karima_lal
Er zijn hier verschillende heren die melden hoe geil ze wel niet zijn, dat ze lekkerder likken dat Lassie of die plaatjes van zich ontkledende dames menen te moeten plaatsen.
Vraagje aan iedereen:
Dit lijkt me nou niet direct iets wat de islam aanmoedigt, integendeel zelfs. Maar niemand heeft er commentaar op. (Of de heren moeten boze pm's gekregen hebben.) Waarom mogen zij dit ongestoord doen?
Vraagje voor die heren:
Waarom doen jullie dat?
Vraagje voor de dames:
Ergeren jullie je er net zo hard aan als ik?
ach ookal zeg je er wat van ze willen het toch niet horen
sommige he
en da geld voor de dames en heren :D
Ik vind het nogal meevallen hoor met de heren hier. Een enkeling die zulks gedrag vertoont is het niet waard om een topic geopend te zien worden over zijn misdragingen. Het is trouwens ook geen heer, maar een ....
Lieve Karimaatje *grinnik*,
Persoonlijk erger ik me niet aan de plaatjes of aan de opmerkingen van deze mannen. Ik erger me meer aan het hypocriet gedrag dat de dames er wel op aangesproken worden en de heren niet.
Origineel gepost door angel20
hier ben ik het mee eens :D
uuuuhhhuummmm enne er is toch nix mis mijn met avatar :o :o :o :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D :D
jou avatar is een prachtig en erg moooooooooooooooooi
de mijne is lief he:D
Origineel gepost door butterfly1983
Ze doen maar ...like I care! Het is hun zaak en niet de jouwne en zeker ook niet de mijne!
We don't care also... maar het moet wel eerlijk blijven. Het is niet eerlijk als er "streng" wordt gelet op de dames en de heren niet. Het moet wel redelijk blijven.
Origineel gepost door angel20
hmm ok dan, dacht ff dat de mijne verleidend was, het is natuurlijk niet de bedoeling om mensen op verkeerde ideen te brengen :stout: :hihi:
dei van jou is zeker lief, heel schattig :D
ach ja verleidend??
da mot je aan mannen vragen :D
Ach, men gebruikt de islam alleen wanneer het HAAR of hem uitkomt.
Waarom lopen mensen half naakt op straat??? is ook zo'n vraag.
Origineel gepost door Tifah
Lieve Karimaatje *grinnik*,
Persoonlijk erger ik me niet aan de plaatjes of aan de opmerkingen van deze mannen. Ik erger me meer aan het hypocriet gedrag dat de dames er wel op aangesproken worden en de heren niet.
Het is precies dat hypocriete waarom ik dit topic opende. Eigenlijk was ik eerst van plan om iets als 'Kan iemand me helpen afkoelen, ik ben zo heet' als mijn onderschrift te gaan gebruiken om te zien wat de reacties zouden zijn, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.
En met mijn ergernissen valt het op zich wel mee. Ik kwam alleen vandaag een aantal van dergelijke uitingen achter elkaar tegen, waardoor het er waarschijnlijk en hopelijk ook meer leken dan het er echt zijn en het schoot me even in het verkeerde keelgat.
Zoiets als "!$@# wat denken die kerels wel niet!"
Origineel gepost door BINGO
Karima wat heeft de islam in vredesnaam met deze onstpoorde figuren te maken.
Denk je dat iedereen op dit forum een moslims is ?
Nee, niet iedereen hier is moslim. Ikzelf bijvoorbeeld niet. Maar ik verwachtte eigenlijk dat de wel moslimmannen deze lieden tot orde zouden roepen. Als zijnde een schande, zoiets.
?Een niet-moslim kan een moslim niet tot de orde roepen door de islam te gebruiken.
Ach ik zie het sjo:de uitspraken die ze doen hebben ze aangeleerd gekregen van de omgeving waarin zij zich bevinden(hollanda).
Duuuuuuuusjjjj: geef nie.
Origineel gepost door ithran
?Een niet-moslim kan een moslim niet tot de orde roepen door de islam te gebruiken.
Ach ik zie het sjo:de uitspraken die ze doen hebben ze aangeleerd gekregen van de omgeving waarin zij zich bevinden(hollanda).
Duuuuuuuusjjjj: geef nie.
hoezo hebben ze aangeleerd hier in hollanda??????
het mag niet in de islam dus ga nou niet zeggen ze hebben het hier geleerd
ze moeten gewoon niet doen en zeggen wat haram als ze moslim zijn waar dan ook
Ze moeten???? he ze moeten???
Als iemand moet dan gaat hij of zij naar de w.c.
Je kan mensen niet dwingen om iets wel of niet te zeggen, Net zo min je vrouwen kan dwingen om hun kleren te dragen en hun sluiers op te doen, net zo min dat je mensen kan dwingen om niet te liegen en te bedriegen etcetc.
je kan mensen wel aanspreken op hun waarden en normen.(respekt).
Origineel gepost door ithran
Ze moeten???? he ze moeten???
Als iemand moet dan gaat hij of zij naar de w.c.
Je kan mensen niet dwingen om iets wel of niet te zeggen, Net zo min je vrouwen kan dwingen om hun kleren te dragen en hun sluiers op te doen, net zo min dat je mensen kan dwingen om niet te liegen en te bedriegen etcetc.
je kan mensen wel aanspreken op hun waarden en normen.(respekt).
????????
ze moeten nix
maar als moslim ben je verplicht
da probeer ik te zeggen
jij gaf de schuld aan hollanda!!
en ja je kunt niemand dwingen iets te zeggen
dus ookal hebben ze het hier aangeleerd
van wie moeten ze zulke dingen zeggen en doen ???????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.