Bekijk originele versie : Dames waar letten jullie op?
Zeg eens dames, waar letten jullie op als jullie naar een jongen kijken?Ik bedoel wij jongens kijken heel vaak naar de borsten,de benen en kontje. En jullie? Waar letten jullie op? Seriues, ik ben wel benieuwd!
( by the way, als je niet serieus wilt reageren, reageer dan gewoon niet ok, dank u wel! ). :zwaai:.
s_soumaya18
13-12-2003, 02:19
K let op zn ogen en zn innerlijk that;s all...hij moet degene zijn die mij begrijpt..maaar ach jaaa degene is niet eens geboren:(
xxjes Naadje
Ouardaatje
13-12-2003, 02:25
Ik ga voor n jongen met een mooi, verzorgd uiterlijk en een lief karakter...
Ik val hierop, en weet niet of dat voor andere meiden geldt..
s_soumaya18
13-12-2003, 02:26
Origineel gepost door Ouardaatje
Ik ga voor n jongen met een mooi, verzorgd uiterlijk en een lief karakter...
Ik val hierop, en weet niet of dat voor andere meiden geldt..
iedereen s anders;)
Angeltje
13-12-2003, 04:16
Ik ga nie zo voor uiterlijk, maar hij moet er wel verzorgd uitzien.
Het allerbelangrijkste in het innerlijk uiteraard
Ik let meestal op hoe de man omgaat met mij als vrouw. Of hij respect heeft of niet en vervolgens kijk ik pas naar de ogen
ogen!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kweet het is een cliche antwoord
en innerlijk natuurlijk later maar je kan ik niet op het moment dat ik hem zie eh
yasminne
13-12-2003, 10:35
Origineel gepost door amalelb
op zijn ogen wejouw de eerste blik zegt al genoeg en hij moer er ook verzorgd uitzien he,
Ik ook :)
Origineel gepost door Blijf_lachen
Zeg eens dames, waar letten jullie op als jullie naar een jongen kijken?Ik bedoel wij jongens kijken heel vaak naar de borsten,de benen en kontje. En jullie? Waar letten jullie op? Seriues, ik ben wel benieuwd!
( by the way, als je niet serieus wilt reageren, reageer dan gewoon niet ok, dank u wel! ). :zwaai:
Kledingdracht.
Daarna het gezicht: ogen, en glimlach, gladde huid etc.
Als eerst ook een beetje naar het kapsel, daarna de schoenen, dan de jas en dan soort broek en dan kijk ik wat voor trui/hemd aan heeft.
Daarna goedkeuring van het gebit, en vervolgens accent.
Daarna komt de goedgevulde portefuille.
karakter? Hebben meeste marokkaanse jongens niet, allemaal meelopers en dezelfde gedachtegang.
Jah en dit allemaal heb ik zo in een seconde gezien.
Origineel gepost door Faatima
Kledingdracht.
Daarna het gezicht: ogen, en glimlach, gladde huid etc.
Als eerst ook een beetje naar het kapsel, daarna de schoenen, dan de jas en dan soort broek en dan kijk ik wat voor trui/hemd aan heeft.
Daarna goedkeuring van het gebit, en vervolgens accent.
Daarna komt de goedgevulde portefuille.
karakter? Hebben meeste marokkaanse jongens niet, allemaal meelopers en dezelfde gedachtegang.
Jah en dit allemaal heb ik zo in een seconde gezien.
:rolleyes: en heb je de ultieme man al gevonden?
Sweet_Esma
13-12-2003, 11:52
De ogen en de lippen....verder moet hij er verzorgd uitzien......en een hele mooie warme stem hebben...een stem waar ik uren naar kan luisteren en er gewoon geen genoeg van krijg..... :jeweetog:
xxMocro_girlyxx
13-12-2003, 12:21
Hij moet zich ten eerste goed kunnen kleden... en eehm een six-pack is ook nooit weg :D
GangstaLovin
13-12-2003, 12:26
Wat mij als eerste op valt is gedrag. Hoe iemand zich gedraagt (incl body language dus) is voor mij heel belangrijk... dan komt ofcourse uiterlijk :D
whitepurl
13-12-2003, 12:32
ze ogen.. en ze kleding style.. hij moet er echt verzorgd uit zien!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.