Bekijk originele versie : Als je nagaat
Vriendjes, liegen tegen je ouders, vrije sex, ongewenste zwangerschappen, loverboys, prostitutie, weglopen van huis, strakke kleding, make-up, eermoorden, ontmaagding, familiebreuken, liefdesverdriet, gebroken harten, onterft worden door je ouders, zondes begaan, verwijderd raken van je geloof, eer kwijtraken, roddels, vriend(in)nen verliezen, feesten en alle gevolgen van dien.
Als je nagaat, begint alles dan niet in de mooie naam der liefde?
Origineel gepost door Haatje
Vriendjes, liegen tegen je ouders, vrije sex, ongewenste zwangerschappen, loverboys, prostitutie, weglopen van huis, strakke kleding, make-up, eermoorden, ontmaagding, familiebreuken, liefdesverdriet, gebroken harten, onterft worden door je ouders, zondes begaan, verwijderd raken van je geloof, eer kwijtraken, roddels, vriend(in)nen verliezen, feesten en alle gevolgen van dien.
Je hebt net een paar redenen opgesomd waarom Allah relaties voor het huwelijk heeft verboden :)
Liefde vind je ook binnen een halal relatie, waar de partners beiden de zondes vermijden en islamitische regels navolgen. God zal dan deze liefde succesvol maken en in bloei laten staan. Waar jij het over hebt is geen liefde. Wat is dat voor liefde die ontbreekt aan respect voor elkaar.
Iedereen praat tegenwoordig over liefde, maar ik denk dat velen de echte diepe betekenis van het woord liefde niet meer kennen.
Miss_Wafae
13-12-2003, 13:12
Het moet toch ergens beginnen..:hihi:
Je kan er kort of lang over praten en toch gebeurd het !!!!!!
ilias_18
13-12-2003, 13:36
Origineel gepost door Perez
Iedereen praat tegenwoordig over liefde, maar ik denk dat velen de echte diepe betekenis van het woord liefde niet meer kennen.
:goedzo:
mensen denken heel snel dat ze verliefd zijn bijvoorbeeld..
terwijl ze nog nix erover weten :D
Grrr I hate it when people dont get my point
Stelletje morons http://smile.smilies.nl/1535.gif
Grrr I hate it when people dont get my point
Stelletje morons http://smile.smilies.nl/1535.gif
Ik wel :ego:
ik_oke_is
13-12-2003, 14:14
Origineel gepost door LevisKontje
liefde is als moeder die het grootste stuk vlees aan vader geeft
:D
hahaaahahaahahaahahahahahaha
die is goed ;);)
:maf3:
liefde zoals je zegt betekent veel weinig hebben daar de echte gedult voor om de echt liefde te tonen
in al die punten kan niemand neen zeggen ik heb deze nooit begaan wij allemaal ook al ben je moslim heb je weleens gelogen............
maar door de liefde van god word ons dit soms vergeven
AlHoceima_Leila
13-12-2003, 15:03
je hebt voor een deel wel gelijk jah !
RisLaine
13-12-2003, 15:16
Origineel gepost door Perez
Precies.
Het Lijkt Wel Alsof Het TegenWoordig, Alleen Om Lust Draait. :rolleyes:
rachidabella
13-12-2003, 15:17
elhoeb elkdoeb??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.