Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je nagaat

Haatje
13-12-2003, 01:17

Vriendjes, liegen tegen je ouders, vrije sex, ongewenste zwangerschappen, loverboys, prostitutie, weglopen van huis, strakke kleding, make-up, eermoorden, ontmaagding, familiebreuken, liefdesverdriet, gebroken harten, onterft worden door je ouders, zondes begaan, verwijderd raken van je geloof, eer kwijtraken, roddels, vriend(in)nen verliezen, feesten en alle gevolgen van dien. Als je nagaat, begint alles dan niet in de mooie naam der liefde?

Najib26
13-12-2003, 01:20
Origineel gepost door Haatje Vriendjes, liegen tegen je ouders, vrije sex, ongewenste zwangerschappen, loverboys, prostitutie, weglopen van huis, strakke kleding, make-up, eermoorden, ontmaagding, familiebreuken, liefdesverdriet, gebroken harten, onterft worden door je ouders, zondes begaan, verwijderd raken van je geloof, eer kwijtraken, roddels, vriend(in)nen verliezen, feesten en alle gevolgen van dien. Als je nagaat, begint alles dan niet in de mooie naam der liefde? Je hebt net een paar redenen opgesomd waarom Allah relaties voor het huwelijk heeft verboden :)

Lampjuh
13-12-2003, 05:49
Origineel gepost door Haatje Vriendjes, liegen tegen je ouders, vrije sex, ongewenste zwangerschappen, loverboys, prostitutie, weglopen van huis, strakke kleding, make-up, eermoorden, ontmaagding, familiebreuken, liefdesverdriet, gebroken harten, onterft worden door je ouders, zondes begaan, verwijderd raken van je geloof, eer kwijtraken, roddels, vriend(in)nen verliezen, feesten en alle gevolgen van dien. Als je nagaat, begint alles dan niet in de mooie naam der liefde? Liefde vind je ook binnen een halal relatie, waar de partners beiden de zondes vermijden en islamitische regels navolgen. God zal dan deze liefde succesvol maken en in bloei laten staan. Waar jij het over hebt is geen liefde. Wat is dat voor liefde die ontbreekt aan respect voor elkaar.

Perez
13-12-2003, 11:08
Iedereen praat tegenwoordig over liefde, maar ik denk dat velen de echte diepe betekenis van het woord liefde niet meer kennen.

Miss_Wafae
13-12-2003, 13:12

Het moet toch ergens beginnen..:hihi:

deheks
13-12-2003, 13:26
Je kan er kort of lang over praten en toch gebeurd het !!!!!!

ilias_18
13-12-2003, 13:36
Origineel gepost door Perez Iedereen praat tegenwoordig over liefde, maar ik denk dat velen de echte diepe betekenis van het woord liefde niet meer kennen. :goedzo: mensen denken heel snel dat ze verliefd zijn bijvoorbeeld.. terwijl ze nog nix erover weten :D

Haatje
13-12-2003, 14:02
Grrr I hate it when people dont get my point Stelletje morons http://smile.smilies.nl/1535.gif

Najib26
13-12-2003, 14:11
Origineel gepost door Haatje Grrr I hate it when people dont get my point Stelletje morons http://smile.smilies.nl/1535.gif Ik wel :ego:

ik_oke_is
13-12-2003, 14:14
Origineel gepost door LevisKontje liefde is als moeder die het grootste stuk vlees aan vader geeft :D hahaaahahaahahaahahahahahaha die is goed ;);) :maf3:

Mima
13-12-2003, 14:41
Origineel gepost door Haatje Vriendjes, liegen tegen je ouders, vrije sex, ongewenste zwangerschappen, loverboys, prostitutie, weglopen van huis, strakke kleding, make-up, eermoorden, ontmaagding, familiebreuken, liefdesverdriet, gebroken harten, onterft worden door je ouders, zondes begaan, verwijderd raken van je geloof, eer kwijtraken, roddels, vriend(in)nen verliezen, feesten en alle gevolgen van dien. Als je nagaat, begint alles dan niet in de mooie naam der liefde? liefde zoals je zegt betekent veel weinig hebben daar de echte gedult voor om de echt liefde te tonen in al die punten kan niemand neen zeggen ik heb deze nooit begaan wij allemaal ook al ben je moslim heb je weleens gelogen............ maar door de liefde van god word ons dit soms vergeven

AlHoceima_Leila
13-12-2003, 15:03
je hebt voor een deel wel gelijk jah !

RisLaine
13-12-2003, 15:16
Origineel gepost door Perez Iedereen praat tegenwoordig over liefde, maar ik denk dat velen de echte diepe betekenis van het woord liefde niet meer kennen. Precies. Het Lijkt Wel Alsof Het TegenWoordig, Alleen Om Lust Draait. :rolleyes:

rachidabella
13-12-2003, 15:17
elhoeb elkdoeb??