Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lang Krullend Haar?!

marOkaansemeid_
30-03-2008, 18:45

Ik heb 2 vragen Ik heb lang krullend haar en heel dik en ik zit met een probleempje me haar dood te worden aan de onderkant maar ik wil het egt NIETT knippen, me haar is me alles en als ik het knip word het kort en daar hou ik niet van k wilhet gewoon niet knippen maar dan heb je tog die dooie punten kan iemand me wat tips geven :confused: en me 2e vraag is : soms heb je geen zin om je haar in de ochtend te doen, e vraag is dat als je je haar in de avond doet met perfect krul er in enz. hoe kan je het dan het beste zetten om het er de volgende ochtend mooi uit te laten zien alvast heel erg bedankt. :) :kus:

Browniee
30-03-2008, 19:00
Je zal het wel moeten knippen als je die lelijke dode punten niet wilt.. Hoe langer je er mee wacht hoe meer het gaat splijten en word het alleen maar lelijker. En dan moet je het bijhouden elk 6 weken puntjes laten knippen dan hoeft er ook niet meer gelijk een groot stuk vanaf. Wat ik weleens deed als ik geen zin had om me haren te doen in de ochtend. Ik was het de avond daarvoor doe er spul in en doe er een handdoek omheen en ga er zo mee slapen. Zit volgende ochtend gelijk goed bij mij..

marOkaansemeid_
30-03-2008, 19:06
ah jah ik ga denk ik dan ook maar een stukje er vanaf halen dankjewel meid en over die handdoek doe je die handdoek gewn in je haar net zoals wnnr je de douche uit komt?

marOkaansemeid_
30-03-2008, 19:52
ik heb me dooie punten geknipt en ben blij dat k het gedaan heb was maar een klein stukje.

yosrina
30-03-2008, 20:49

Dat probleem had ik ook toen ik nog geen hoofddoek droeg.. Ik heb ook lang dik krullend haar... als ik geen zin had om mijn haar in de ochtend te wassen, waste ik het in de avond, dan deed ik er ook perfect krull in en ging het met mijn haar voorover gebogen droog fohnen... net zo lang door fohnen tot dat het helemaal droog werd. dan weer met mijn haar voorover gebogen een staart in doen, maar de elastiek niet te strak.. dus zo een losse hoge staart.. en dan ermee slapen en de volgende dag zit het nog perfect... ik doe er dan nog een beetje perfect krull, mousse, of gel in om dat gepluiste haar weg te werken.. probeer het en je zult zien... ik hoor van je ;)

marOkaansemeid_
30-03-2008, 21:01
jaaahhh ik heb het nu ook ff gedaan me haar nat gemaakt en er perfect krul in gedaan en me haar helemaal naar voren en zo een hoge wilde knot van gemaaktt dat je de krullen ( hopelijk) morgen ochtend nog mooi zijn ik zal het je morgen laten horen. kusss

marOkaansemeid_
31-03-2008, 15:15
dat doe ik dus echt nooit meer!! was egt afschuwelijk zo een ontploffing die krullen waren egt pluizig niet normaal! k moest alles weer opnieuw doen.

yosrina
31-03-2008, 15:22
dat doe ik dus echt nooit meer!! was egt afschuwelijk zo een ontploffing die krullen waren egt pluizig niet normaal! k moest alles weer opnieuw doen. :haha: had je je haren wel goed droog gefohnd? ze moeten echt droog gefohnd te zijn.. en tijdens het fohnen niet je haar door elkaar schudden.. Ik hou er in ieder geval echt mooie krullen aan over.. Maar ja iedereen heeft een ander soort haarstuctuur natuurlijk... of je was te wild tijdens je nachtrust :hihi:

marOkaansemeid_
01-04-2008, 09:31
ahahaha, nee k heb het inderdaad niet gefohnd maar als ik me haar fohn dan word een grote explosie daarom fohn ik het nooit.

Oem__Yassine
01-04-2008, 10:36
Je moet je haar 1x in de 6 weken knippen, dan ziet het er veel beter uit, en het groeit zo aan.

marOkaansemeid_
01-04-2008, 14:58
jaaah zal ik doen, want er was een tijd dat er egt een groot stuk vanaf ging, en toen groeide hett en groeide het egt heel snell en jah ik had me haar toen gestyled en toen sag je die dooie punten en het was best een groot stuk maarheb alleen de onderkant zeg maar geknipt, ik kan egt niet zo een heel stuk eraf knippen.

marOkaansemeid_
01-04-2008, 16:53
jaah ik dus precies ook want met krullen word het wel een stuk korter.