Bekijk originele versie : Help! Mijn geluid wil maar niet werken!
Salaam,
Een weekje geleden heb ik mijn laptop geformateerd, en zoals gewoonlijk moet je opnieuw een geluidskaart (software) installeren. Maar als ik Realtek installeer krijg ik de melding: Deze software voldoet niet aan de Windows-logo test, verdere installatie kan uw systeem beschadigen blabla
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
Ik heb een Hp pavillon zv 5000, weet iemand misschien de bijpassende software?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ma3a salaam
Als je XP gebruikt moet je deze downloaden: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-26986-1&lc=en&cc=nl&dlc=nl&product=385148&os=228&lang=nl
Salaam,
Een weekje geleden heb ik mijn laptop geformateerd, en zoals gewoonlijk moet je opnieuw een geluidskaart (software) installeren. Maar als ik Realtek installeer krijg ik de melding: Deze software voldoet niet aan de Windows-logo test, verdere installatie kan uw systeem beschadigen blabla
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
Ik heb een Hp pavillon zv 5000, weet iemand misschien de bijpassende software?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ma3a salaam
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=en&h_cc=us&cc=us&h_page=hpcom&lang=en&h_client=S-A-R163-1&h_pagetype=s-002&h_query=Pavilion+zv+5000&submit.x=12&submit.y=6
let op: achter die zv 5000 (hoort nog iets te staan) controleer dat op je laptop en kies dan uit de link welke van jou is...download dan je Audio driver.
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=en&h_cc=us&cc=us&h_page=hpcom&lang=en&h_client=S-A-R163-1&h_pagetype=s-002&h_query=Pavilion+zv+5000&submit.x=12&submit.y=6
let op: achter die zv 5000 (hoort nog iets te staan) controleer dat op je laptop en kies dan uit de link welke van jou is...download dan je Audio driver.
Ik heb zelf een HP Pavillio dv 6000, maar er staat geen t of v achter, Maar ik gebruik wel de Drivers van de T-versie en die doen het gewoon goed
Ik heb zelf een HP Pavillio dv 6000, maar er staat geen t of v achter, Maar ik gebruik wel de Drivers van de T-versie en die doen het gewoon goed
dat kan ook inderdaad. en anders goed zoeken welke je moet hebben, dan weet je zeker dat het lukt.
Dank jullie wel!
Ik ga het meteen uitproberen
Dank jullie wel!
Ik ga het meteen uitproberen
succes :goedzo:
succes :goedzo:
Bedankt,
Maar als ik het wil installeren zegt hij opeens kan het stuurprogamma niet vinden:confused:
Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik had het druk met school.
Ma3a salaam
Bedankt,
Maar als ik het wil installeren zegt hij opeens kan het stuurprogamma niet vinden:confused:
Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik had het druk met school.
Ma3a salaam
ik weet niet hoe jij het probeert te installeren. maar het bestandje wat je gedownload zou moeten hebben voor je audio...als die ingepakt is in een WinZip of WinRar, dan moet je die eerst Uitpakken/Unzip/Extract... en dan pas kun je het installeren... en anders pm maar even je msn, kijk ik wel mee wat er fout gaat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.