Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slavernij in de Islam

Aislin
13-12-2003, 00:35

Ik heb een tijdje geleden het boek slavin gelezen van Mende Nazer, in het kort haar verhaal: Mende is een meisje uit de bergen van Soedan, Mende behoort tot een van de vele Nuba-stammen in Soedan. Als Mende ongeveer 13 jaar is, wordt haar dorp overvallen door een groep mujahidin (moslimstrijders). Het wordt platgebrand, mannen en vrouwen worden vermoord en verkracht en veel kinderen worden ontvoerd. Sommige meisjes worden verkracht, hoewel ze soms niet ouder dan een jaar of 8 zijn. Daarop worden ze in de stad aan een slavenhandelaar verkocht. Mende en de andere kinderen komen terecht bij rijke Soedanese moslimfamilies van Arabische afkomst. Mende is zelf moslim en kan niet begrijpen dat blanke moslims zo neer kunnen kijken op hun zwarte medemens, ongeacht of die moslim of christen zijn. Hoewel zelf nog een kind, is Mende 5 jaar lang verantwoordelijk voor het huishouden en de kinderen. Ze wordt als onrein beschouwd, mag geen eten van de familie aanraken en slaapt opgesloten in een schuur. Ze wordt vernederd, geslagen en uiteindelijk doorgeschoven naar een andere familie, dit keer in Engeland. Daar wacht haar hetzelfde trieste lot, totdat ze in 2000, na zo'n 6 jaar slavernij, weet te ontsnappen. Mende is geen uitzondering. Honderden, zo niet duizenden kinderen worden elk jaar in Soedan ontvoerd en verkocht als slaaf. Rijke families kopen de kinderen op en beschikken over hun lijf en leden. Ik ben het net eens af gaan surfen en nog steeds worden ouders vermoord en kinderen verkocht door moslimstrijders. Meer dan 14.550 slaven zijn in 2001 bevrijd en nog gaat het door. Ik kan me de woede van Moslims tegenover de Zionisten heel goed begrijpen absoluut maar waarom is er hier geen aandacht voor dit zijn ook broeders en zusters die door hun eigen broeders en zusters worden vermoord, verkracht en verkocht en dit is alleen nog maar Soedan.

roebla
13-12-2003, 02:22
Als dit waar is mogen ze van mij part geslacht worden ! Maar zoals heel vaak zie je allemaal leugens die ze aan "moslimstrijders" willen toeschrijven ! Net als in Algerije, elke keer werd er gezegd dat Moslimstrijders burgers hebben vermoord Totdat er een Algerijnse geheim agent vlucht naar europa en daar zijn verhaal deed over Militairen die zich voordeden als Mujahideen !

roebla
13-12-2003, 02:23
trouwens ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij wolfowitz bent :hihi:

Aislin
13-12-2003, 02:23
Helaas het is geen grap ik wou dat dat waar was.

Aislin
13-12-2003, 02:24

???? wolfo wie

mondsnoerend
13-12-2003, 02:58
kom eens met feiten en bronnen en niet met fabeltjes. Dat zijn geen moslims dat zijn beesten die zich verschuilen achter de islam. Jij hebt het over 14000 maar 100 jaar geleden deed nederland het met schepen tegelijk met ieder 14000.