Bekijk originele versie : Dankbaarheid...
Unspoken
30-03-2008, 16:35
[ iedereen heeft wel eens iets meegemaakt waar je niet blij mee bent... laten we deze gedachten ff aan de kant zetten...
waar ben jij allemaal dankbaar voor in je leven...?? wat is voor jouw een houvast om toch door te zetten...(geloof en naast geloof)
ben benieuwd ;)... ]
marokaantje12
30-03-2008, 16:38
Ik ben dankbaar dat ik mijn moeder bijna 16 jaren heb gekend. Door haar ben ik gegroeid als mens en kan ik dat inshallah overdragen aan me zusjes.!
Abdelimy
30-03-2008, 16:39
Dankbaar voor mijn gezondheid, en mn verstand :o
verdwaalde
30-03-2008, 16:41
Ik ben dankbaar voor het feit dat ik nog 2 ouders heb die mij alle liefde geven die je maar kan geven!
moge allah swt ze altijd bij me houden!
_Extravaganza_
30-03-2008, 16:41
Mijn religie! ;)
Teyana_Taylor
30-03-2008, 16:43
-Mijn geloof
-Mijn ouders!
-Mijn verstand
-Dat ik jouw (unspoken) heb leren kennen :hihi:
marokaantje12
30-03-2008, 16:45
Ik ben dankbaar voor het feit dat ik nog 2 ouders heb die mij alle liefde geven die je maar kan geven!
moge allah swt ze altijd bij me houden!
Amien inshallah:o ! Gun het iedereen dat ze beide ouders hebben , want dat heeft een persoon echter nodig voornamelijk een mama!
verdwaalde
30-03-2008, 16:53
Amien inshallah:o ! Gun het iedereen dat ze beide ouders hebben , want dat heeft een persoon echter nodig voornamelijk een mama!
inderdaad!
Ik gun het echt ieder persoon! waar op de aardbol dan ook!
liefde van de ouders is gewoon onbetaalbaar!
miszz_nadia
30-03-2008, 16:55
Ik ben dankbaar voor mijn ouders die mij alhamdolilah zo goed hebben opgevoed.
En ik ben dankbaar dat allah SWT mij de nodige wijsheid en verstand heeft gegeven... Alhamdolilah.
Studentjeee
30-03-2008, 16:56
dankbaar voor de allerkleinste dingen die wij heel normaal vinden.. zoals ademhalen? bewegen? hoe komt dat ot stand.. als je dat zou weten.. zou je weten dat het elk moment mis kan gaan.. dan is het niet vanzelfsprekend meer.. ;)
marokaantje12
30-03-2008, 16:59
inderdaad!
Ik gun het echt ieder persoon! waar op de aardbol dan ook!
liefde van de ouders is gewoon onbetaalbaar!
Jazeker joh:O
marokaantje12
30-03-2008, 17:00
dankbaar voor de allerkleinste dingen die wij heel normaal vinden.. zoals ademhalen? bewegen? hoe komt dat ot stand.. als je dat zou weten.. zou je weten dat het elk moment mis kan gaan.. dan is het niet vanzelfsprekend meer.. ;)
Maar dat valt onder gezondheid. Zonder gezondheid ben je niks meer waard. Eigenlijk zoals jij zegt moeten we alles dankbaar zijn.
Studentjeee
30-03-2008, 17:01
Maar dat valt onder gezondheid. Zonder gezondheid ben je niks meer waard. Eigenlijk zoals jij zegt moeten we alles dankbaar zijn.
yepss.. maar zonder ouders kan je ook succesvol worden.. wat je in je jeugd meemaakt is wel belangrijk maar je kan wel zeker zonder een ouder goed terechtkomen. vind dat nog niet zo belangrijk..
Ik ben dankbaar voor vele dingen.. Eigenlijk alles.. Zowel het slechte als het goede in mijn leven. Alles dat heeft mogen plaatsvinden in mijn leven, is mij op de 1 of andere manier toch ten goede gevallen.
Ik ben dankbaar voor het feit dat ik ziekte heb mogen meemaken, waarvan ik nu aan het herstellen ben, met het vertrouwen in Allah swt. Ik ben dankbaar voor de mensen om me heen, die mij door dik en door steunden en voor me klaarstaan.
En zo kan ik nog wel even door blijven gaan, maar dan wordt het geheid een hele lange lijst.. :hihi:
marokaantje12
30-03-2008, 20:41
yepss.. maar zonder ouders kan je ook succesvol worden.. wat je in je jeugd meemaakt is wel belangrijk maar je kan wel zeker zonder een ouder goed terechtkomen. vind dat nog niet zo belangrijk..
Ja , tuurlijk kan je zonder ouders maar je mist echt wel dat LIEFDE. Geloof mij , k heb een moeder gehad alhamdoullah en het valt me soms best wel lastig al heb ik alles wel op een rijtje maar toch..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.