Bekijk originele versie : Vroeg trouwen
Waarom trouwt iedereen tegenwoordig zo jong?
Maak toch eerst je opleiding af mensen, als het echte ware liefde is zal het niet uitmaken of je nu 2 jaartjes later trouwt.
De meeste jongeren trouwen vroeg, hebben niet eens iets gespaard en vaak komen ze er tijdens het huwelijk pas achter dat hun partner toch niet de 'juiste' was.
Ik zie in mijn omgeving mensen al na 3 maanden scheiden :(
Graag jullie mening!
laatje83
08-09-2002, 20:01
Wat versta jij onder vroeg trouwen.
Ik vind dat als je wil trouwen dan moet je er wel klaar voor zijn, en je moet alles onder controle hebben. Het is een hele grote stap in je leven.
Sommige meiden doen het alleen maar om van huis te gaan, dat is dus een hele grote fout. Er is niets beters dan 't huis van je ouders.
Beslamaa....
Ik zie in mijn omgeving mensen al na 2 weken scheiden.Met de verkeerde man getrouwt agresssief je weet wel ......
Origineel gepost door CHICAx
Waarom trouwt iedereen tegenwoordig zo jong?
Maak toch eerst je opleiding af mensen, als het echte ware liefde is zal het niet uitmaken of je nu 2 jaartjes later trouwt.
De meeste jongeren trouwen vroeg, hebben niet eens iets gespaard en vaak komen ze er tijdens het huwelijk pas achter dat hun partner toch niet de 'juiste' was.
Ik zie in mijn omgeving mensen al na 3 maanden scheiden :(
Graag jullie mening!
Ik ben het met je eens..haast en spoed is zelden of nooit goed.
Scheiden..daar heb ik een hekel aan..
laatje83
08-09-2002, 20:15
Trouwen is net als gokken, het is ieder zijn geluk , en alles staat voorgeschreven.
Origineel gepost door Wamen
Ik zie in mijn omgeving mensen al na 2 weken scheiden.Met de verkeerde man getrouwt agresssief je weet wel ......
2 weken? :wow:
Doen ze mee met guiness book of records of sjo....DaMn... :confused:
Al3afriet
ik blijf lekker minstens tot mijn twintigste bij mama
want da wil ze graag
meskiena kd8 dat ze op mijn 18de gelijk van me af zou willen maar ze geint dan alleen maar
de lieve schat
nu nog mijn vader :D
Origineel gepost door BINGO
A3odoe billahiminasaytani araziem
chica je bent onze broeders en zusters die op jonge leeftijd willen gaan trouwen aan het demotiveren vraag Allah swt om vergevnis.
je hoort ze juist ana te moedigen het is namelijk soena om op jonge leeftijd te gaan trouwen.
ja maar tegenwoordig zijn de jonge mensen niet zo snel volwassen
en trouwens het is aangeraden om jong te trouwen
het MOET niet !!!!!!!!!
Origineel gepost door butterfly1983
Ja waarom.....mmmmmm...zou het iets te maken hebben met s*x. Dat sommigen gewoon niet kunnen wachten???? En dat ze daarom maar vroeg trouwen????? Wie zal het weten, mij maakt het niks uit! Ik vind het wel stupid....maar ja dat zijn hun zaken.
Het zou dom en onverantwoord zijn om alleen SEX als reden te gebruiken om snel te trouwen..
Gelukkig denken de meeste nog gezond en wachten af tot na de studies of verkrijgen van een vaste baan en de nodige spaargeld..
Maar onthou één ding..NIETS kan garanderen dat een huwelijk slaagt..niet het te vroeg trouwen en niet het op tijd trouwen.
Origineel gepost door Al3afriet
2 weken? :wow:
Doen ze mee met guiness book of records of sjo....DaMn... :confused:
Al3afriet
Nee nee het is geen record houden of zo om zo vroeg mogelijk te scheiden.
Als je na een kleine ruzie bont en blauw word geslagen dan denk ik dat niemand bij een zo'n man blijft.Je moet dringend naar het ziekenhuis spoedgevallen omdat de ernst van de mishandeling zo erg is.
Ik ken 3 gevallen van zo'n huwelijk.Na de mishandeling keert de vrouw niet terug naar haar man.Ik kan het begrijpen wie wilt zo'n monster hebben.
Nounousa
08-09-2002, 20:27
Origineel gepost door Mohammed Justice
Het zou dom en onverantwoord zijn om alleen SEX als reden te gebruiken om snel te trouwen..
Gelukkig denken de meeste nog gezond en wachten af tot na de studies of verkrijgen van een vaste baan en de nodige spaargeld..
Maar onthou één ding..NIETS kan garanderen dat een huwelijk slaagt..niet het te vroeg trouwen en niet het op tijd trouwen.
Salaam aliekoem,
Ik vind dat je gelijk hebt, of je nou op late leeftijd gaat trouwen of op jonge leeftijd.
De kans dat je gaat scheiden is er altijd.
Hind
Ik zou op mijn 22 willen trouwen want dan heb ik mijn hbo al afgerond
Niet eerder misschien later allah oe a3lam.
hayat
Origineel gepost door Wamen
Nee nee het is geen record houden of zo om zo vroeg mogelijk te scheiden.
Als je na een kleine ruzie bont en blauw word geslagen dan denk ik dat niemand bij een zo'n man blijft.Je moet dringend naar het ziekenhuis spoedgevallen omdat de ernst van de mishandeling zo erg is.
Ik ken 3 gevallen van zo'n huwelijk.Na de mishandeling keert de vrouw niet terug naar haar man.Ik kan het begrijpen wie wilt zo'n monster hebben.
*Astagfiroellah*
Dan is het terecht dat ze sjo snel mogelijk vertrekt...(of hem bont en blauw slaan :eek: )
Al3afriet
sallaam
sorry broeder/zusters maar ik ben het echt niet met
jullie eens de koran zegt het volgende
iedereen die in staat is jong te trouwen moet trouwen
het is een soena
door dat je jong trouwt , maak je minder zina's
dus ik raad dat iedereen aan ;)
Origineel gepost door chemie
ik blijf lekker minstens tot mijn twintigste bij mama
want da wil ze graag
meskiena kd8 dat ze op mijn 18de gelijk van me af zou willen maar ze geint dan alleen maar
de lieve schat
nu nog mijn vader :D
ik blijf lekker minstens tot mijn dertigste bij mamma want dat wil ze graag miskiena dacht dat ze op mijn 18de gelijk van me af zou willen maar ze geint dan alleen maar, die lieve schat, nu nog mijn vader.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.