Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb jij als vrouwzijnde ...

ambition
12-12-2003, 23:03

Heb jij als vrouw jezelf ooit in een positie bevonden dat je je onderdrukt voelde ? Door wie dan ook, bijvoorbeeld je ouders , broers , zussen of man? Hoe ben je hiermee omgegaan?

ChOcOtOfFfF
12-12-2003, 23:09
Ik voel mijn ontzettend onderdrukt. Bijna elke dag, en je wordt er zeker niet vrolijk van:huil: Ik voel mij onderdrukt door de media, en sommige nerds uit de tweede kamer. Ze vechten tegen mijn "onderdrukking" terwijl zij het juist zijn die mij onderdrukken.:auw:

ambition
12-12-2003, 23:13
Voel jij je onderdrukt omdat je een hoofddoek draagt, marokkaanse bent of omdat je in het hokje word gestopt van "kansloze "?

s_soumaya18
12-12-2003, 23:14
k om alles:(... doe er niks aan laat t op me afkome xxjes Nadia

ChOcOtOfFfF
12-12-2003, 23:27

Origineel gepost door ambition Voel jij je onderdrukt omdat je een hoofddoek draagt, marokkaanse bent of omdat je in het hokje word gestopt van "kansloze "? Niet omdat ik Marokkaanse ben maar omdat ik moslim ben. Ik weet niet als je de uitzending van nova hebt gezien over de Islamitische basisscholen met ayaan grahoofd ali(zonder hoofdletters) http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=24716236&cftoken=553618&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2158 (inclusief video opname) Dan wordt de vraag gesteld aan de kinderen van groep 8: Wat is belangrijker voor je: de regels van Allah? of de regels van de Nederlandse grondwet. Alle kinderen roepen volmondig: Allah Dan zegt ayaan: zie je hier gaat het dus fout. Awillie dit is toch niet te geloven? Allah is onze Schepper en de grondwet toch niet? Denk je nou echt als deze vraag op een christelijke school was gevraagd dat de kinderen dan hadden geantwoord de grondwet? i don`t think so :rolleyes: Dit vind ik onderdrukking, moslims mogen geen nieuwe scholen meer openen terwijl onze bevolking het hardste groeit. Hetzelfde met een evt. hoofddoekverbod etc. Ze willen dat we actief meedoen in de maatschappij, maar misschien worden we geweigerd op school, met andere worden blijf maar lekker thuis meiden:jammer: Ik ben het gewoon spuugzat, ik ben nog nooit onderdrukt door mijn vader, broer of welk familielid dan ook, en nu gebeurd dit......heb er echt geen woorden voor......echt niet!

Angeltje
13-12-2003, 04:20
Damnzz, is dat ayan hoerekind nog steeds in leven!!

Lady_moi
13-12-2003, 15:35
neen

LellaBerkane
13-12-2003, 15:40
Origineel gepost door Angeltje Damnzz, is dat ayan hoerekind nog steeds in leven!! :eek: :confused:

Che_Guevara
13-12-2003, 16:36
ja man egt erg maar bij mij komt t door mn vrouw :huil:

Angeltje
13-12-2003, 17:11
Origineel gepost door LellaBerkane :eek: :confused: Jah.. het is toch zo.. stomwijf dat ze is!! :boos:

ambition
13-12-2003, 19:30
Ayaan Hirshi Ali weet niet wat ze bazelt, ze zit nog steeds met haar trauma dat ze jaren geleden heeft opgelopen toen ze werd onderdrukt door haar familie. Nu meent zij dus dat de "islam "de boosdoener was geweest! Het is zo makkelijk om de schuld te geven aan "islaam"want papa de schuld geven doet ze niet, nee dan word ze mischien wel verstoot ! Dat mens is echt in de war! (ps, weet iemand toevallig of ze nog contact heeft met haar familie?)

coalitiegenoot
13-12-2003, 19:47
Ik onderdruk alles wat mij in de weg staat :verdomme: Maar die ayan hirsi ali moet echt gauw dood door een of andere Somalische dierenactivist “Ali van der G”. Want die bitch misbruikt de positie van de onderdrukte onder jullie om zelf de media te halen en te bullshitten van kijk mij nou als Somalische geiten melker in de Nederlandse politiek, en die zalm ziet dat niet die zwemt er gewoon langs met zijn kut partij.. :verdomme:

alhoceimachaima
15-12-2003, 19:42
ik voel me niet onderdrukt ik zeg altijd alles recht in iemand zijn gezicht beter en heb een harde mening ook tegen leraren en en de rest van de peepz behalve tegen me ouders en familie (die ouder dan mij zijn dan he) de rest right in ya face people