Bekijk originele versie : Terug in de tijd
Salaam..
En vraag..wie zou graag in een andere tijd geleefd willen hebben..en welke tijd.
We spreken alleen over de tijden die gepaseert zijn..omdat we min of meer een idee voor ogen kunnen krijgen..de toekomst kennen we niet.
Ik had graag in de tijd van onze profeet vzmh willen leven..
Ik weet dat we niet kunnen kiezen..maar stel dat het wel is..
Time..
ik wil niet in een andere tijd leven want dan zou ik me weer moeten aanpassen en daar heb ik nu al moeite mee
maar als je bedoelt in welke tijd ik geboren en geleefd wil hebben dan is da in een tijd waarin mensen nog een beetje aardigg tegen elkaar waren en da alles gewoon heel eerlijk was en da ookal was het vroeger wat moelijker maar alles was zo puur en echt
welke tijd da is da weet ik niet meer:D
Origineel gepost door angel20
ik had ook in de tijd van de profeet (vzmh) willen leven :)
Ja angel..ik vind het een heel aparte tijd..weg van de technologie en vervuiling..
Angel..hoe was de meeting..ik denk dat het zeker de moeite was :D
Ik zou wel terug willen naar de jaren 70', goeie muziek, leuke televisie, economische voorspoed. Het was toen gewoon veel gezelliger dan nu.
Origineel gepost door angel20
Zeer zeker een aparte tijd!!!
Ben niet gegaan naar de meeting, was wel de planning maar er is wat tussen gekomen. Ik baal er wel van!!! :( Ewa ja de volgende keer misschien (insha allah)
ok angel..begrepen
Ik zou graag terug willen naar de jaren '80. To change things. :D
lhashmohamed
08-09-2002, 20:26
ik had graag achter de dino willen jagen...lijkt me wel scary
thalla :cool:
Origineel gepost door lhashmohamed
ik had graag achter de dino willen jagen...lijkt me wel scary
thalla :cool:
kdenk dan meer dat de dino op jou zal jagen :D
Ik zou ook zeker voor de tijd van de profeet(vzmh) kiezen. Zou dan veel minder bezig zijn met de vraag of iets goed of fout is.
Offeeeeeeeee de Middeleeuwen, prachtig om vrouw te zijn. De allermooiste jurken, vrouwelijker zou je je niet kunnen voelen.
Origineel gepost door talk2me
Ik zou ook zeker voor de tijd van de profeet(vzmh) kiezen. Zou dan veel minder bezig zijn met de vraag of iets goed of fout is.
Offeeeeeeeee de Middeleeuwen, prachtig om vrouw te zijn. De allermooiste jurken, vrouwelijker zou je je niet kunnen voelen.
bedoel je die jurken die op een bruidsjurk van nu lijken ?????
Origineel gepost door butterfly1983
In de middeleeuwen een vrouw zijn....Hahahahaaaa ja geweldig ja. Heb je nooit geschiedenis gehad??? Echt super ja om een vrouw te zijn in die tijd...NOT!
Had de vrouw dan meer rechten dan nu.. :rolleyes:
Vertel dames..waarom denken jullie dat het goed was voor de vrouw toen..geld dat ook voor de Islamitische verouw
Neeeeeeeeeeeeeeej ik heb het nu alleen over de jurken, come on.........kan het mooier? En jah inderdaad die op de prinssesen-bruisjurken lijken.
Uhhhh geschiedenis was niet mijn beste vak, maar zelf ik begrijp dat die vrouwen niet echt respektvol behandeld werden.
Origineel gepost door talk2me
Neeeeeeeeeeeeeeej ik heb het nu alleen over de jurken, come on.........kan het mooier? En jah inderdaad die op de prinssesen-bruisjurken lijken.
Uhhhh geschiedenis was niet mijn beste vak, maar zelf ik begrijp dat die vrouwen niet echt respektvol behandeld werden.
Ohh Ok..begrepen..de jurken waren mooi, inderdaad..maar alleen de hele rijke vrouwen konden deze dragen..niet.
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ohh Ok..begrepen..de jurken waren mooi, inderdaad..maar alleen de hele rijke vrouwen konden deze dragen..niet.
nou mooi
kan ook wat aan u geschiedeis worden getimmerd
onder die jurken droegen ze van die korsetten die vreselijk strak zaten
ze waren erg slecht voor de gezondheid want ze knellen je af
en trouwens in die tijd was je slecht als je bruin getint was dus die vrouwen zaten nooit in de zon anders zouden ze bruin worden en ze denken dat als je bruin bent dat je dan slecht ben en door god zal worden gestraft ofso
en een beetje in de zon zitten is eiglijk goed want er zitten itamines in zonlicht
goh wat een mooieeeeeeeeeee jurken
Origineel gepost door achmad
zou graag terug willen gaan naar het jaar nul.......de tijd waar het bedrog begon ongeveer
wanneer begonnen ze met tellen?......de arabische kalender loopt toch al anders maar wanneer was nu het jaar nul? dat zou ik graag willen
i do no achmad..is dat niet het begin van de tijden (dus vanaf dat Allah swt de tijden en werelden schiep)..maar écht weet ik het niet.
Maar de mensen hebben zelf op een bepaald moment met de jaartelling gestart..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.