Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op de vrijdag zijn jullie meiden het gemakkelijkst om

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
12-12-2003, 22:30

Versierd te worden. Je hoeft maar even langs een bushalte, en ze stappen allemaal in als een zombie :)

Miss_mandalinna
12-12-2003, 22:31
Origineel gepost door praatjes Versierd te worden. Je hoeft maar even langs een bushalte, en ze stappen allemaal in als een zombie :) :kwaad:

TaRiKK
12-12-2003, 22:32
Klopt na het vrijdag gebed of niet.

yesmina19
12-12-2003, 22:33
jullie zijn zonden van ons leven

MARIMAR
12-12-2003, 22:38

:verdomme: VOLGENSMIJ HEB JE NIET ZOVEEL FANS, MISSCHIEN KOMT HET DOOR JE HOPELOZE PRAATJES DUS PROBEER HET NOG EEN KEER,EN MISSCHIEN VOLGENDE KEER MEER GELUK :hihi: XX M

MissMarOc15
12-12-2003, 22:41
wjoh..is dat sow??waar woon je dan??whahah dan zit ik lekker in me huissie :) dus mij niet gsien...(weet je hoe erg als dat eg so is??) vrijdag hebben ze vast wel het meeste problemen whahahah :P

mohammed_b74709
12-12-2003, 22:51
Origineel gepost door thement he heb je je zusje dat zien doen op de vrijdag Nu doe je het weer; waarom moet je hem zusje erbij betrtekken, dat kan misschien gevoelig liggen hoor> stel je voor hij heeft een zusje ze is overleden..........??????? :kwaad:

dima_zina85
12-12-2003, 22:53
Origineel gepost door praatjes Versierd te worden. Je hoeft maar even langs een bushalte, en ze stappen allemaal in als een zombie :) :confused: don't understand

MARIMAR
12-12-2003, 22:57
HO HO EFFE ALS ZIJN ZUSJE IS OVERLEDEN OFZOIETS,DAN ZET HIJ NIET VAN DIE DOMME TOPICS,WANT DAN WEET HIJ ZELF DAT HIJ ZO WIE ZO DAAROVER COMMENTAAR KRIJGT,DUS HIJ HEEFT HET AANZICHZELF TE DANKEN, :gniffel: xxxm

mohammed_b74709
12-12-2003, 23:00
Origineel gepost door MARIMAR HO HO EFFE ALS ZIJN ZUSJE IS OVERLEDEN OFZOIETS,DAN ZET HIJ NIET VAN DIE DOMME TOPICS,WANT DAN WEET HIJ ZELF DAT HIJ ZO WIE ZO DAAROVER COMMENTAAR KRIJGT,DUS HIJ HEEFT HET AANZICHZELF TE DANKEN, :gniffel: xxxm Nou eigenlijk vind ik hier geen een topic slim :rolleyes: Ga maar naar het hoekje Islam en Koran & Hadith> dat is THE TRUTH!!! En ik vind dit allemaal onzin en ondanks heb ik net een nieuwe topic geopend die er wat over zegt.

mohammed_b74709
12-12-2003, 23:02
Origineel gepost door MARIMAR HO HO EFFE ALS ZIJN ZUSJE IS OVERLEDEN OFZOIETS,DAN ZET HIJ NIET VAN DIE DOMME TOPICS,WANT DAN WEET HIJ ZELF DAT HIJ ZO WIE ZO DAAROVER COMMENTAAR KRIJGT,DUS HIJ HEEFT HET AANZICHZELF TE DANKEN, :gniffel: xxxm

MARIMAR
12-12-2003, 23:11
HEE HALLOOO IK WEET NIET OF JE HET DOOR HEBT,HIJ VRAAGT HET NIET,HIJ ZEGT HET OP EEN OBESCHOFTE MANIER,NET OF HIJ DAARMEE WIL ZEGGEN DAT ALLE MAROKAANSE MEISJES H.O.E.R.E.N ZIJN, MAAR JAAA DAT BEGRIJPEN JONGENS NIET :rolleyes: XXXM

s_soumaya18
12-12-2003, 23:13
Ik negeer ze volkomen zielige marokkaantjes worden ze gelijk boos...gelukkig nie allemaaal xxjes nadiaaa

mohammed_b74709
12-12-2003, 23:17
Origineel gepost door MARIMAR HEE HALLOOO IK WEET NIET OF JE HET DOOR HEBT,HIJ VRAAGT HET NIET,HIJ ZEGT HET OP EEN OBESCHOFTE MANIER,NET OF HIJ DAARMEE WIL ZEGGEN DAT ALLE MAROKAANSE MEISJES H.O.E.R.E.N ZIJN, MAAR JAAA DAT BEGRIJPEN JONGENS NIET :rolleyes: XXXM HEE HALLO>>>>>>>aub kan het ook wat vriendelijk aub :eek:

mohammed_b74709
12-12-2003, 23:25

1) Hebt gij hem gezien die deze godsdienst loochent? 2) Het is degene die de wees verstoot, 3) Hij wekt anderen niet op de armen te voeden. 4) En wee degenendie bidden, 5) En de gebedenachteloos opzeggen. 6) En zij, die ermee te koop lopen. 7) EN ZICH ER VAN WEERHOUDEN DE BEHOEFTIGE VRIENDELIJKHEID TE BETONEN.>>>...............Dit is iets waar de marokkaanse jongens en dames hierop dit forum negeren, HAAT ZAAIEN tegenover jullie broeders en zusters via het net. In de hoop dat jullie hieruit hebben geleerd want ALLAH heeft ons gezegd niet elkaar kleineren maar helpen. Wa salaam

Pagina's : [1] 2 3