Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naar wie ga je ???????????

Pagina's : [1] 2

Chaimae
08-09-2002, 19:52

hey peeplezzzzzzzzzzz stel voor je voelt je een beetje down of droevig naar wie ga je om uit te huilen of om je op te vrolijken en vertel erbij waarom !!!!!!!!! het kan iemand in het echt zijn of iemand hier op yasmina

CHICAx
08-09-2002, 19:53
Naar mijn beste vriendin, ze staat altijd voor mij klaar:) Ps: mijn ouders ook wel, maar dat is iets anders. :zwaai:

Chaimae
08-09-2002, 19:56
Origineel gepost door CHICAx Naar mijn beste vriendin, ze staat altijd voor mij klaar:) Ps: mijn ouders ook wel, maar dat is iets anders. :zwaai: mijn ouders zijn de laatste waar ik naar toe zal gaan :D

Chaimae
08-09-2002, 19:57
Origineel gepost door angel20 mijn beste vriend en vriendin. Omdat ik bij hun niet kan doen alsof er nix aan de hand is, ze heben me gelijk door. Ik spreek ze elke dag, dus ze weten wanneer er wat aan de hand is. ik ga altijd naar mijjn zus als het om familie zaken gaat en echt gewoon puberdingen naar mijn 2 beste vriendinnen zij hebben mij meestal ook snel door :D

Junkie
08-09-2002, 19:57

Ik ga liever in een hoekje zitten treuren.

SweetRose
08-09-2002, 19:58
naar jou chemie...:D :rolleyes: maar alleen dan als ik gekke dingen te vertelle heb hé :stout: :D xxx

Chaimae
08-09-2002, 19:58
Origineel gepost door JunkieXL Ik ga liever in een hoekje zitten treuren. ja okey maar stel voor je wilt je gedachten ergens anders hebben naar wie zal je gaan om gewoon lekker te lachen :)

Chaimae
08-09-2002, 19:59
Origineel gepost door zin 'n midar naar jou chemie...:D :rolleyes: maar alleen dan als ik gekke dingen te vertelle heb hé :stout: :D xxx en persoonlijke dingen :) en ja kheb gekke dingen gehoord van u maar jij ook van mij he ps heb je nog apothekerspotten geript :D

camjo
08-09-2002, 20:02
Origineel gepost door chemie en persoonlijke dingen :) en ja kheb gekke dingen gehoord van u maar jij ook van mij he ps heb je nog apothekerspotten geript :D Ik ga naar niemand.. :D de volgende keer klop ik bij chemie aan :D

SweetRose
08-09-2002, 20:04
Origineel gepost door chemie en persoonlijke dingen :) en ja kheb gekke dingen gehoord van u maar jij ook van mij he ps heb je nog apothekerspotten geript :D tuurlijk..das mijn hobby ..:D en hoe ist met de verkrachter..kwou dat die bij ons hier werkte...:D (wat gaan de rest ni denken :D haha) xxx

Chaimae
08-09-2002, 20:05
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik ga naar niemand.. :D de volgende keer klop ik bij chemie aan :D echt niet ook niet u vrouw of een goede vriend

MissBlaBla
08-09-2002, 20:06
Als ik echt down ben loop ik linea recta naar mijn bedje toe en huil daar lekker uit. Vaak pak ik ook pen en papier en begin te schrijven... Ik betrek mensen er niet snel bij. BlaBla

Chaimae
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik ga naar niemand.. :D de volgende keer klop ik bij chemie aan :D je hoeft niet te kloppen kom maar gewoon binnen :D

laatje83
Hangt er van af om wat voor dingen het gaat. Maar het zijn meestal beste vriendin, tante en mijn moeder.

Chaimae
08-09-2002, 20:07

Origineel gepost door zin 'n midar tuurlijk..das mijn hobby ..:D en hoe ist met de verkrachter..kwou dat die bij ons hier werkte...:D (wat gaan de rest ni denken :D haha) xxx we hebben nu een andere apotheek waar hetr veeeeeeeeeeeeel drukker is en geen potten staan :huil:

Pagina's : [1] 2